♥ Bäb 1 ♥

15.3K 470 2
                                    

Bang !bang

Arghh !

M-maafkan aku ad tolong maafkan aku" kata seorang lelaki yg menahan sakit di perut setelah ditembak oleh ad.

Aku takkam lepaskan orang yang telah kacau kawasan aku!!"jerit ad sambil sepak perut lelaki itu .Sisi hitamnya telah keluar ,anak mata hitam berubah menjdi merah .

Good night bitch.!"kata ad dengan sinis

Bang bang bang!

****
Wow besar betul sekolah ni"kata satu suara yang lembut.
Kan kan mesti along suka sekolah sini "kata kembar dia seorang lagi.

Amir ..maira mari sini "panggil satu suara yang ayu.

kakak maira .! "jerit sereta mir ira lalu kembar tersebut lari ke arah maira.

jangan lari syg ."kata maira lalu memeluk kedua kedua adik kembarnya .Sungguh dia sayang dengan adik adik nya .

along ." panggil ira
ye "
nanti takde org yg nak kawan ira dan mir lepas ni. "kata ira sambil tunduk . Mir hanya angguk setelah mendengar adik kembar nya ckp.

kalau angah ada mesti angah dengan ira dan mir main. "kata amir pula .

Maira hanya terdiam bila adik nya bercakap tentang kembar dia seorang lagi. Sungguh dia rasa rindu pada kembar dia . kalau kembar dia ada mesti kembar dia yang akan melindungi dia ketika di buli. Muhammad daniel haikal.Namun demikian nyawa kembarnya tidak panjang . Maut dalam kemalangan dengan ayah nya Dato alias. Selama ni hanya Datin alisa yang berkerja keras untuk family dia.

Hey ira mir jangan sedih kan ibu ada dengan kamu berdua "kata Datin alisa. Sungguh dia terharu bila melihat hubungan anak anak nya. Dia pun rindu akan anak teruna dia dan suami yang dia cintai.

hah kan ibu ada. along janji lepas balik sekolah along kan main dengan kamu dua ye"kata maira dengan gembira .Dia tak nak sedih di depan adik kembar dia.

Janji!"kata kembar itu sereta dengan gembira.

ye janji" kata maira dengan lemah lembut.

dah dah along pergi kelas kmu sekarang. kmi akan balik dulu ."kata Datin alisa lalu memegang tangan anak kembar dia.

Baiklh ibu. ira mir jaga ibu tahu jangan nakal bila kakak takde "kata maira sambil gosok kepala ira dan mir.

Baik lh along"kata ira dan mir lalu mencium pipi maira.

bye bye. "kata maira setelah ira mir dan ibu nya masuk ke kereta yang dibawa oleh pemandu nya pak mail.




B1:Black Rose✔Where stories live. Discover now