♥ Bab 3 ♥

9.4K 401 8
                                    

No POV
Ya allah ni pelajar atau zombie "kata maira .

Dia ingin beli makanan namun bila melihat banyak pelajar yang berkumpul dan rebut rebut membeli makanan.

haihh terpaksa lah aku tak makan "kata maira lalu mengeluh.

Nah "kata satu suara yang dingin lalu menghulurkan satu bungkus roti kepada maira.

Maira perlahan perlahan melihat siapa yang membelinya makanan .Namun zapp panahan mata itu membuat maira takut .

Aku Tengku adrian darius ."kata ad .

eh saya Noor natasha humaira ."kata maira . Dia tunduk sambil bermain dengan tangan dia ,dia rasa takut bila melihat ad.

Nah aku bagi kau roti ni "kata ad agar tegas.

Takpa lh nanti s-saya beli sendiri"kata maira dengan takut dia cuba membuang perasaan takut itu.

Kau nak ke kena tolak tolak ?!"kata ad dengan dingin.
Maira terus terdiam . dia rasa takut dengan ad. Dia merasakan yang air mata nya kan tumpah.

shh jangan nangis aku suruh kau makan roti aku punya je ."kata ad lalu mengelap air mata maira.

Ad sendiri tak tahu kenapa dia tiba tiba berubah menjdi lembut sedang kan selama ini perempuan pandang terus dia bagi jelingan maut .

Betul ke awk tak marah ?"kata maira lalu melihat muka ad . Muka dia dh merah bila melihat muka ad.

ye "kata ad lalu senyum .

zapp .

makk handsome betull"jerit maria dalam hati

ok"kata maira lalu senyum ke arah ad.

Tak jauh dari situ terdapat 4 orang melihat aksi mereka dua.

Wei adam kau tampar aku sekejap"kata akmal ke arah kmbar dia .

Adam pun terus menampar akmal

pang pang

wei setan aku suruh sekali je "marah akmal. Adam hanya membuat muka je bila akmal marah.

wei iman berani betul maira dekat dengan ad. "kata hana .

Iman hanya diam saja melihat ad dan maira.

korang dua ni sapa" tegur satu suara garau . Iman terus melihat ke arah sebelah dia dan
zapp

mata iman dan adam bertemu .Dia rasa jantung nya berdegup degup bila melihat mata adam.

ermm kami kwn maira "kata hana dia rasa malu dan takut. Malu bila akmal melihat dia dari tdi dan takut kerana first time kena tegur dengan ahli The devil prince.

owh "

Akmal masih melihat hana . selama ni memang dia crush dengan hana tp tak berani nak bagi tahu.

Adam hanya melihat iman ,iman malu bila adam tidak mengalih kan mata nya dari dia. .

someone POV

cilaka punya perempuan kau rampas ad dari akuu. aku akan pasti kan ad aku punyaa 'marah seorang perempuan.

Dia belalu dari situ dengan geng dia The diva.

B1:Black Rose✔Where stories live. Discover now