♥ Bab 10 ♥

7.6K 344 2
                                    

Rehat .

maira kmi rehat sini erk" kata akmal lalu duduk dihadap Hana.

Maira hanya  mengangguk sebagai jawapan .Dia terus melihat ke arah ad yang duduk dihadapani dia.

Adam duduk dihadapan iman .Iman hnya menundukkan kepala bila adam memandang dia.

Tiba tiba melissa datang lalu memukul meja dengan kuat . Dia menjeling tajam ke arah Maira .

Hoi!" jerit melissa.
Hoi mak kau !" latah adam lalu menyebabkan ayam goreng dia jatuh.Ayam akuu!" jerit adam dalam hati .

Oi apehal kau "tanya akmal.Adam hanya menunjuk ke arah ayam dia yang terjatuh .

Alaa belum sampai 5 minit pun masih boleh"kata akmal lalu mengambi ayam adam yang jatuh lalu makan. (😂😂)

Maira ,hana dan iman hanya membuat muka jijik .

Oi gila ke ! kau keluarkan balik kotorlh!" marah adam lalu mencengkak pipi akmal sambil mencuba keluarkan isi ayam dari mulut .

Akmal hanya mengeleng tanda tak nak. Dia cuba melepaskan cengkaman adam. Ad hanya bantai ketawa melihat perangai adam dan akmal.

Dh lh kotor lh kau macam mane lh hana boleh suka kau!"marah adam lalu memukul kepala akmal.

biarlh hana sayang aku kn syg" kata akmal lalu memandang hana .Muka hana dh malu.Dia panggil aku sygg! "

Melissa hanya geram melihat mereka kerana mereka tak pedulikan dia .Dia terus blah dari situ .Sakit hati dia bila melihat ad rehat dengan maira.
"kau tunggu perempuan."kata melissa lalu terssnyum sinis.

________

Esok kita khemah huu mls betul lh" kata Imam lalu meletak kepala di atas meja .

Itu lh kena lh aku tinggalkan cuk aku " kata hana perlahan .

Cuk? " tanya maira.Takkan adik dia pula.

Bantal bucuk akuu"rengek hana.

Maira hanya membuat roll eyes .aku ingatkan apa tdi ."kata maira lalu mengetuk dahi hana.

Sakitlhh" Kata hana lalu mengosok tempat diketuk maira tdi .

_________
Rumah maira.

hm asal aku tak sedap hati nak pergi khemah ." kata maira perlahan .

Terpaksalah aku jaga hana dan iman hm " bisik maira.

Sedang maira termenung dia terkejut bila mendengar iphone dia bebunyi
Maira terus  mengangkat dan terpapar nama alex .Dia terus menekan butang hijau.

Apehal?-maira

8 orang ank buah kita kena bunuh-Alex.

Fuck! sapa yang buat- maira.

Kong.Dia serang tempat kita.-Alex

Sediakan yang lain jumpa di tempat mereka. -maira.

Dia terus memadam hp tanpa menunggu jawapan alex .Perlahan lahan ank mata dia bertukar hijau .Dia mula tersenyum sinis.
Kau kacau ka tempat aku kong . kau slh orang" bisik maira.

Dia terus bangun lalu menggunakan hoddie hitam dan mask.Pistol dia disimpan di pinggang.

Dia terus keluar dari rumah lalu menunju ke arah tempat kong. Nasib Mak dia dan adik adik dia berada di kmpung sekarang.

_____

Kong terkejut bila melihat ke arah susuk tubuh yang masuk ke tempat dia.

lu sapa!" jerit kong lalu berdiri diikuti ank buah dia

Well lu dh masuk tempat wa ,lu bunuh ank buah wa ,lu curi senjata gua.Sekarang wa nak ambi balik barang wa dan wa mahu lu bayar kematian ank buah wa dengan darah lu!!!" jerit maira lalu menembak salah seorang ank buah kong .

Lu sapa hah!lu ingat wa takut dengan lu kh!" kata kong lalu mengambil pistol dia .

Maira langsung tak takut dengan pistol kong .Dia hanya memasukkan jari ke dalam poket.

Tch tch.. kalau lu laki lawan macam laki .Ke lua takut nak lawan dengan wa perempuan ni" kata maira lalu senyum sinis.

Kong terus menuju ke arah maira .Dia sempat membagikan pistol ke pada salah seorang ank buah dia

Kong cuba menumbuk maira namun sempat di elak maira. Maira terus menyepak perut kong dan menyebabkan kong terjatuh.

Sial lh!!" jerit kong .Dia bangun dan ingun berlawan dengan maira.
Maira dengan pantas menyepak kepala kong .

Itu menyebabkan kong terjatuh kali ke dua .

Leceh lh lawan dengan kau ni." kata maira lalu mengeluarkan pistol dia.

Sapa kau" kata kong .Dia masih memandang tajam ke arah maira.

Maira tersenyum sinis .

Aku ira ketua black rose kau salah orang nak cari pasal" kata maira .
Kong sudah pucat mendengar maira.

Ira dh mati !! kau penipu" kata kong .

Tch kau silap. Kami hanya menhilang
dan aku tak mati tp kau yang akan mati bye!" kata maira lalu menembak ke arah dahi kong.

Ank buah dia pun dah mati disebabkan ank buah maira .

Maira terus pergi dari situ .Namun belum sempat dia pergi dia meninggalkan bunga rose.Tanda dia buat semua ni.

_________
Abaikan typo.♥
( ̄3 ̄)

B1:Black Rose✔Where stories live. Discover now