chapter 8

4.1K 193 6
                                    

AUDILYA  P.O.V

Si Audrey pulang selama 2 minggu dari KL . Jadi sementara Audrey ada , mummy dan angkol james terus mempercepatkan perkahwinan diurang . Saya mimang suda nda ambil tahu hal Hayden . Kalau terserempak pun saya limpas2 ja . Saya langsung nda mau landang muka dia walaupun saya tau dia nda lepas pandang saya .

Saya asyik sibuk ja berchating dengan boyfiend baru saya a.k.a Andy . Ada ja topik tiap hari . Pandai pula dia ambil hati saya ne . Sepanjang 2 minggu Audrey di sini , cuma sekali ja saya pigi jumpa Andy . Itu pun saya pigi kedai tempat dia kerja .

Saya suruh dia buat 1 tatoo di belakang saya . Mula2 mimang dia mati2 nda mau . Saya paksa lagi baru dia setuju . Saya buat kecil ja tatoo dream catcher . Tapi sakitnya aduhhhaiii...sampai abis tu sofa kana gigit saya . Tapi dia punya hasil mimang memuaskan . Bangga saya ada boyfriend yang pandai lukis tatoo .

Mummy sibuk2 bawa saya sama Audrey pigi bridal beli baju untuk kami masa hari perkahwinan dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mummy sibuk2 bawa saya sama Audrey pigi bridal beli baju untuk kami masa hari perkahwinan dia . Saya ikutkan seja . Walaupun saya masih sakit hati tapi saya slow2 suda dapat terima kenyataan yang si Hayden mungkin ditakdirkan jadi abang saya . Walaupun permulaan nya saya bukan juga cinta sama si Andy tapi sikap dia yang very caring dan penyayang buat saya rasa tenang . Disaat saya jatuh dan mau bunuh diri , dia lah penyelamat saya . He is my saviour !

Saya jemput dia datang ke majlis perkahwinan mummy saya tapi dia tolak sebab dia bilang dia nda mau rosakkan majlis orang . Nanti orang kutuk saya kawan sama laki jahat dibilang . Saya langsung nda kisah tapi dia mati2 nda mau datang . Saya terpaksa hormati juga keputusan dia .

Lepas ja wedding mummy selesai , si Audrey pulang ke KL 2 hari selepas itu . Mummy sibuk suda packing2 barang sebab mau pindah ke rumah angkol james . Saya terpaksa ikut sekali . No choice ! Meaning saya akan serumah sama Hayden . Sungguh uncomfortable ! Suda la saya benci tingu dia asyik pandang2 saya . Dasar pengecut !

Bila kami pindah le rumah uncle james , bilik saya betul2 bersebelahan sama bilik si Hayden di tingkat atas . Bilik mummy sama uncle james pula di hujung . Kira agak jauh dari bilik saya dan hayden . Dibawah pula bilik orang gaji diurang .

Masa makan , si Hayden pandang ja saya macam ada mau cakap sesuatu tapi saya kasi ignore ja dia . Semua suda terjadi and tiada lagi benda mau bincang bagi saya . Lepas makan saya duduk di ruang tamu chatting sama si Andy . Saya ambil selfie dan send bagi Andy .

📩 wahhh.. cute nya baby malam ne 😍.. suda makan kah ?

📩cute untuk hubby juga ba.. baru lepas makan ne .. hubby dah makan ?

📩belom oh.. mau tapau nanti sebelum balik ..

📩bosan ba hubby .. jom keluar ..

📩baby mau pigi mana ?

📩mau kiss hubby ... 😙😙

📩 bahaya nya baby ne 😅😅

📩kenapa ? Nda sudi ka hubby ? 😡

DEVIL BESIDE ME (COMPLETE)Where stories live. Discover now