Smrači joj se...gledala je u sjajni metal dok su joj slova igrala. Onnn? Yigit je bio neznanac sa kojim je provela najlepšu noć u svom životu. Oseti kako gubi tlo pod nogama, nasloni se na njega i uroni u tamu.
Otvori oči i ugleda obrise nečega, uhvati se rukom za čelo osetivši bol u slepočnicama. Munjevitom brzinom kroz svest joj prođe bljesak priveska, naglo ustade i panično pogleda oko sebe. Prepozna svoju hotelsku sobu. Iz polutame pojavi se on, polako priđe i pruži joj čašu vode. Uze i otpi par gutljaja, spusti čašu na stočić. Uhvati je groznica, da je mogla u zemlju bi propala od stida. Pokri lice rukama i prošaputa.
-Reci mi da li si od početka znao?
-Da. Čim si ušla u lift prvo jutro.
Suzan nije imala hrabrosti da pogleda u oči. U glavi je imala napad moždanih oluja, mešale su se slike prošlosti, bola, razočaranja...nije mogla podneti njegovo prisustvo. Zbaci pokrivač sa sebe i skoči sa kreveta.
-Želim da odeš! I želim da te nikada više ne vidim u svom životu. Nije do tebe, do mene je...ja sam birala. Ne mogu podneti tvoju blizinu...molim te idi. U pravu si, ti si bio srećan dobitnik te noći!
-Neću otići dok ne budem siguran da si u redu.
-U redu sam, idi...molim te idi.
Obuzela je panika, bila je u sobi sa muškarcem svog života, bio je prvi i poslednji samo jednu noć. Odavno ga je zakopala duboko u sebi verujući da ga nikada neće sresti jer za to su mogućnosti bile ravne nuli. Jeza je hvatala na samu pomisao da je svo vreme znao, bio je na dohvat ruke a ona pojma nije imala. Ništa i nikada mu nije zamerila, želela je samo izbrisati sve ono posle. Taj bol koji je godinama nosila je bio samo njen. Nije ga zaboravila, nije mogla...i ako se nije sećala lica živeo je u njoj zbog poljubaca i dodira. Živeo je u njoj svakog trenutka od kada mu je pripala. Ni slutio nije da su sati koje je provela sa njim bili nešto najlepše što je ikada doživela, po prvi put je neko grlio i voleo. Svest ga nije registrovavala ali duša jeste...oni su bili dve iste polovine.
-Yigit, molim te idi. Ne želim nastaviti sa poslom...vraćam se za Ameriku. Ne mogu, razumi me. Oboje imamo svoje živote, verujem da ni ti ne želiš vraćati se u prošlost. Imaš verenicu i sređen život. Imam i ja...posao i oca. Srećna sam. Ne uzimaj mi to! Moramo ovo prekinuti.
Stajala je u grču pokušavajući ostati na nogama i zadržati makar malo dostojanstva očajnički želeći da ode. Razbarušene kose i uplakana u njemu izazva želju da je zagrli i uteši. Prilazio je polako neželeći da je uplaši. Posmatrala ga je kako se približava, napetost je rasla. Stao je na korak klizeći očima po njenom licu, lepšu ženu nije video.... tako bi je zagrlio, ugušio poljupcima i imao satima. Steže zube i stisnu pesnice...prošaputa.
-Suzan, ne želim te povrediti...čemu ove suze, zašto želiš da odem?
-Rekla sam zašto! Ne mogu te gledati, ne mogu zbog tebe disati...ti si prošlost koju želim zaboraviti!
Svaka njena reč je pucala u njemu kao šamar. Bes je rastao, nešto je krila. Skupi obrve i prostreli je ledenim pogledom, procedi kroz zube.
-Ne znam razlog tvoje panike i histerije, ako bi mi rekla mogli bi popričati kao ljudi. Istina, to je bila noć za pamćenje koje se ja jako dobro sećam za razliku od tebe! Sve do sada sam bio siguran da te nisam ničim povredio, sama si me odabrala...otišla si dobrovoljno sa potpunim strancem u krevet. Nisi se žalila čak šta više...želela si me i dobila. A onda si pre jutra nestala...šteta. Imao bih te opet da si ostala. Pokušao sam te naći, pitao tvoje prijateljice za tebe koje su bile na oproštajnoj žurci. Naravno, devojke su me gledale kao budalu jer nisu znale koliko smo bili bliski. I tu je kraj priče. Nismo jedina dva stranca u noći, i drugi su imali takva iskustva pa su preživeli i nastavili dalje. Instant ljubav, sex na jednu noć...šta je tu toliko strašno??? Ponašaš se kao da sam ti najveći neprijatelj...ne brini, ne uzimam žene na silu. Nisam psihopata. Otići ću i to sa velikim zadovoljstvom. Daaaa, još nešto... ne bih ti savetovao da se sutra ne pojaviš na aerodromu...potpisala si ugovor koji te obavezuje. U suprotnom, uništiću te...ovaj posao mi je važniji od svega.