-Haide Artemis,ce se poate intampla?
-Serios?Pai,sa-ti spun:ne-ar putea descoperi,ne-ar duce la politie,de la politie o sa ajungem la parintii acelei fete,de la ei vom ajunge la tribunal,de acolo vom ajunge la inchisoare unde vom sta 20 de ani dun cauza unei crime pe care nu ai comis-o!
-Calmeaza-te femeie!Iti garantez ca planul meu o sa mearga.Nu o sa-si dea nimeni seama ca suntem noi.
-Si daca identifica numarul masinii?
-M-am gandit deja la asta.Acum soferul schimba numarul.Uite,ia plasa asta,aici sunt hainele in care trebuie sa te schimbi.
-Peruca?Serios?Macar de era alta culoare.ma smiorcaiesc ca un copil de cinci ani.
-Ce?Nu vreau sa te recunoasca cineva.Acum taci si schimba-te.
Dupa zece minute,ies imbracata in hainele pe care mi le-a dat Dan.Nu imi vine sa cred ce plan are si omul asta!E nebun!Cum naiba sa crezi ca i-am putea pacali pe politisti?Si ma mai pune sa port si o peruca?Care e si roscata?Omul asta a luat-o razna.Doamne,de ce eu?De ce eu trebuie sa stau cu un psihopat de care se spune in ziare ca a comis o crima?Nici macar nu a facut-o el.Daca nu scapam basma curata din chestia asta,o sa fie cineva care o sa faca crima de om.Acel cineva voi fi eu.
Cand ajungem la granita,politistii ne fac semn sa oprin,iar soferul opreste masina.Acum e acum!
-Buna ziua,domnule politist!
-Buna ziua!Legitimatiile si actele la control,va rog.
Acte?Legitimatii?Doamne,nu s-a gandit la asta!Acum ce o sa le spuna?Nu pot sa cred,o sa...
-Desigur!Poftim.spune Dan in timp ce ii da doua legitimatii.
-Bine,domnule Will.Doamna cine este?
-Buna ziua!Eu sunt Artemis,sotia lui Will!
Mda,ati auzit bine,sotie.Asta a fost planul lui maret.Sa ma dau drept sotia lui.Daca era dupa mine,l-as fi deghizat intr-un soricar si as fi spus ca e catelul meu,asa nu am mai fi avut nevoie de doua legitimatii,dar nuu,trebuie sa ne complicam cu doua legitimatii,cu costume,pentru el mustata,ochelari si peruca,iar pentru mine haine de baba si peruca.Offf,ce nu fac eu pentru omul asta.Intr-o zi,o sa il pun sa se costumneze in femeie si o sa-l pun sa tipe la tv "Cine cauta un travestit,sa sune la numarul afisat pe ecran.Va pup frumosilor!".Sa mor,ca asta ar fi cea mai tare faza din istoria showbizului.
De ce se uita asa la mine?Oare m-a recunoscut?Sau am eu ceva pe fata.Hei,ce ii sopteste lui Dan la ureche?
-Inainte sa plecati,am vrea sa perchezitionam masina.spune domnul politist.
-De ce?intreaba Dan facand pe nestiutorul.
-Se pare ca nu stiti.Un domn pe nume Dan Smith a comis o crima si acum trebuie sa fim atenti ca sa nu fuga din tara cu ajutorul cuiva.
-Doamne,cum a putut sa ajunga lumea din ziua de azi...Oricum,va puteti uita.
Politistul se uita prin masina dupa care trece la bagaje.Ia stai un pic,ala e bagajul cu lenjeria mea intima.Porc nesimtit si pervers,ia-ti mana de pe chilotii mei!
CITEȘTI
Iubirea doare[NU CITITI.NEVOIE DE EDITARE MAJORA]
AdventureV-ati imaginat cum e sa fii vandut de propria mama unui proxenet?Cum e sa ajungi pe mana unui nenorocit cu chip de diavol care te agreseaza in fiecare zi?Daca nu,atunci o sa aflati acum!