~2~

142 12 8
                                    

Gizli numara: Alison

Swizzle: sen de kimsin

Gizli numara: beni tanımanın bir önemi olmayacak.

Swizzle: peki ne oldu

Gizli numara: hiç birşey

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Swizzle tarafından görüldü,02.13.

Gizli numara: görüldü sevmem

Swizzle tarafından görüldü,02.15.

Gizli numara: hadi ama Tay

Swizzle: kim olduğunu söyleyecek misin? Yoksa seni engellemeli miyim?

Gizli numara: hayır
Gizli numara: öğreneceksin tatlım az kaldı :)

Swizzle: dalga geçmeyi keser misin!?

Gizli numara tarafından görüldü, 02.17.

Swizzle: ahh Tanrım!

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Taylor'dan

Gecenin bu saatinde böyle olaylardan gerçekten nefret ediyorum! Saat iki uyumadım ve tanımadığım bir sapıkla konuşuyorum. Garip olan bir şey daha var. Kim olduğunu sorduğumda yakında öğreneceksin dedi! Biliyorum çok saçma ama korkmaya başladım.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Gizli numara: We're just two ghosts.

Swizzle: anlıyorum...
Swizzle: BİR DAKİKA
Swizzle: OO sen değilsin değil mi?
Swizzle: NE OLUR DÜŞÜNDÜĞÜM KİŞİ OLMA

Gizli numara: hey Swizzle gecenin bu saatinde beni mi düşünüyordun? ;)

Swizzle: AH LANET OLSUN
Swizzle: Harold...
Swizzle: lütfen bana o olmadığını söyle.

Gizli numara tarafından görüldü,03.22.

Swizzle: CEVAP VER SEN HAROLD MUSUN

Mesaj gönderilemedi.

Swizzle: AH LANET OLSUN

Mesaj gönderilemedi.

Swizzle: ...

Mesaj gönderilemedi.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Genç adam tam o sırada bir küfür savurdu. O olduğunu anlamıştı. Kendi şarkısının sözünü yazdığı için delicesine pişmandı. Öte yandan da tekrar kendinden nefret ettirmişti  kıza. Kızı engelledi çünkü şimdi atacağı mesajlar ona ağır gelecekti. Kızın nefretinin sebebi ise aldatılmaktı. Hayatının en büyük pişmanlığının onu üzmek olduğunu bile bile onu aldatmıştı onu.

FLASHBACK

Uzun zamandır alışveriş yapamadığından alışverip yapmayı özleyen Taylor Harry'nin yanından ayrıldıp markete gitmişti. Çıktığında hayranları onu her zamanki gibi gördüler. Fotoğraf çekildikten sonra kulaklıklarını takıp arabaya bindi.
Çok mutluydu. Sevdiği işi ve sevdiği şeyleri yapıyordu. Onu çok seven bir aileye ve sevgiliye sahipti. Kısacası her şeyi vardı.

Markete girip en sevdiği şekerlemelerden aldıktan sonra hemen yanındaki pastaneye girip donutlar aldı. Donutları çok severdi. Bıraksalar dünyadaki tüm donutları yiyebilirdi.

Küçük ve kısa bir alışverişten sonra hızlı adımlarla arabasına bindi. O sırada aklına yeni açılan mağaza geldi. Şoförden oraya götürmesini isteyip kulaklıklarını yeniden taktı. Kıyafet bakmayı da çok özlemişti.

Mağazaya girdiğinde ilk dikkatini çeken siyah beyaz bir elbiseydi. Bu elbise hoşuna gitmişti. Bedenine bakıp kabinde elbisesini denedi. Gerçekten çok yakışmıştı. Birkaç tane daha beğendiği kıyafetleri alıp kasaya doğru ilerledi. Kasiyerler ile fotoğraf çekilip elbiseleri aldıktan sonra arabasına geri bindi. Kıyafetlerini Harry'ye göstermek için sabırsızlanıyordu.

Aşırı sevinçli bir şekilde evine girdi. Kıyafet seçip onu almak büyük bir hobisiydi. Salona baktığında Harry yoktu. Korumalara sorduğunda Taylor'dan sonra çıktığını söylediler. Taylor Harry'e evde beklemesini,geldiğinde yemeğe çıkabileceklerini söylemişti. Harry'nin onu beklememesi onu üzmüştü ama belli etmedi. Aramak için telefonu eline alıp rehberden Harry'nin ismine bastı. Telefonu kapalıydı. Taylor içten içe garip bir duyguya büründü. Ona birşey olma korkusu onu sardı. Yaklaşık 6 kere daha aradıktan sonra mesaj atmaya başladı.

Swizzle: hey Harold orada mısın?
Swizzle: 1 saattir seni arıyorum
Swizzle: korkmaya başladım lütfen cevap ver.
Swizzle: HARRY!

Taylor daha fazla dayanamayıp onu tekrar aradı. Telefon uzun süre çaldı. Taylor tam kapatacakken telefon açıldı.

"Kim arıyordu?"
"Banka sanırım o yüzden kapattım sevgilim"

Bunu söyleyen bir kız sesiydi. Taylor az önce gelen cümleyi beyninde tartmaya çalışıyordu. Bu ona ağır gelmişti. Telefonu dinlemeye devam etti.

"Bir şeyler içmek ister misin?"
"Olur canım"

İşte şimdi cidden aklına kötü şeyler geliyordu. Harry'nin onu aldatıyor olduğu düşüncesi...

Viskiyi bardağa döken kız onu Harry'e götürdü. Sonra kendisine koymaya gitti. O sırada telefonun açık ve dinleyenin Taylor olduğunu gördü...

Bence güzel yerde kestim ehehehe. Bu arada birdahaki bölüm flashback ile devam edecek. 👋❤


Secret Number// Haylor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin