Gizli numara= Engeli kaldırdım
Taylor= SENSİN
Taylor= ADIM GİBİ EMİNİM O SENSİN
Taylor= Harry biliyorumGizli numara= Neyi
Taylor= O SENSİN İŞTE
Gizli numara= ben kimim
Taylor= konuyu değiştirmeye çalışma
Gizli numara= hangi konuyu
Gizli numara= konuyu mu değiştiriyorumTaylor= Allahım sen sabır ver
Gizli numara= Taylor
Gizli numara= Seni arayacağım ama konuşmayacağımGörüldü.
Gizli Numara kişisi Taylor Swift kişisini arıyor.
"A-alo" Taylor heyecanlanmıştı. Belki de karşısındaki kişi çok sevdiği biriydi. Kim bilir?
Karşıdan ses gelmeyince Taylor konuşmaya başladı. "Neden beni aradın? Sesimi duymak mı istiyorsun? Beni seven biri misin? Belki platoniksindir bilmiyorum. Ama hayır değilsin. H-harry... o sensin biliyorum sen osun." Sessizlik olur ve tekrar konuşmaya başlar. "Bak... Eğer oysan ve kızacağım diye düşünüyorsan... HAKLISIN! KIZACAĞIM. Ama bu benim hakkım. Gerçekten. Ama konuşmamız gerekiyor. Lütfen..."Telefon Gizli Numara tarafından kapatıldı.
Taylor= Harry
Taylor= Biliyorum artık gizlemene gerek yok.
Taylor= Bu akşam saat 7'de Small Cafe'de buluşalım. Yemin ederim eğer gelmezsen 1 ay orada kamp kurarım haberin olsun. Yaparım bunu.Görüldü.
-Saat akşam 6 buçuk-
Taylor= Ben erkenden geldim.
Görüldü.
Taylor= Gelmek zorundasın.
Gizli numara= Şu an seni izliyorum Alison. Hiç değişmemişsin hala eskisi kadar mükemmelsin.
Görüldü.
Gizli numara= boşuna etrafına bakınma göremezsin beni.
Taylor= bana bir ipucu verir misin?
Gizli numara= 10. Masaya otur. Masanın üzerindeki kağıdı al ve oku. Her şeyi anlayacaksın.
Taylor heyecanla 10. Masaya oturup kağıdı eline alır. Okumaya başlar.
"Bak Taylor, biliyorum bu yaptıklarım seni çok etkiledi,çok üzdü. Biliyorum,belki benden nefret ettin. Haklısın da. O gün o boku bilerek yaptım. Kendimi hiç bir şekilde savunamam çünkü bir savunmam yok. Ama hayatımda pişman olduğum tek şey buydu. Biliyor musun Alison, senden sonra kimse olmadı. Olamadı. Evet, tam 5 yıldır hiç bir türlü bir ilişkim olmadı. Sadece seni bekledim. Gelmeni bekledim. Gelmedin. Gelmemekte haklısın. Her türden ve her alandan haklısın. Asla ama asla bir şey diyemem. Ama ne diyebilirim biliyor musun Alison? Seni çok özledim. 5 yıldır. Tam 5 yıldır hiç vazgeçmeden savaştım ve senin için bekledim. Bu hayatta beni tutan tek sebep sensin. Benim tek mutluluk kaynağım sensin. Seni başkalarıyla görmeye dayanamıyorum. Elimden hiç birşey de gelmiyor. Onları öldürme isteği dolduruyor içimi. Ama sadece kendimi paralayabiliyorum.
Bak, biliyorum beni asla affetmeyeceksin ama, ben beklemeye devam edeceğim. Seni sonsuza kadar bekleyeceğim. Ne istersen yapacağım. Canımı iste vereyim. Ve şunu tekrar söyleyeyim. Seni o kadar özledim ki... Seni çok seviyorum ve hep seveceğim.-H.
Taylor'ın gözyaşları kağıdı ıslatıyordu. Bir yandan gözlerini sildi. Kağıdı katlayıp çantasına koydu. Ayağı kalktı ve bağırdı. "BEN SENİ SENİN BENİ ÖZLEDİĞİNDEN DAHA ÇOK ÖZLEDİM. NE OLUR GEL. NE DERSEN YAPARIM DEMIŞSİN. DİYORUM İŞTE. GEL. TEK İSTEĞİM BU."
Gizli numara= Taylor eve git
Taylor= HARRY NE OLUR
Taylor= TEK İSTEĞİM SENSİN
Taylor= NE OLUR GEL ÇOK ÖZLEDİMGizli numara= Taylor eve git
Taylor= Tamam gidiyorum
Taylor= ama gelGörüldü.
Eve giren Taylor göz yaşlarını tutamadı. Yatağına oturup hıçkırmaya başladı. "Ne olur ki gelsen. Tek isteğim sensin. N-e olur gel. Lütfen"
Gizli numara= Gerçekten gelmemi istiyor musun?
Taylor= NE BENİ Mİ DUYDUN
Gizli numara= Cevap?
Taylor= Evet istiyorum hem de herşeyden çok lütfen.
Gizli numara= aşağı in.
Taylor hızlı adımlarla aşağı indi "HARRY! BURADA MISIN?" Yerdeki kağıdı gördü.
İlerideki kulübeye gir.
Taylor kağıdı aldığı gibi koştu. Hayatında bu kadar hızlı koşmamıştı.
Kapıyı açtığında, bu hayatta en çok özlediği kişiyi gördü. O buradaydı.
"Har-" Taylor hıçkırmaya başladı. "Şşş,buradayım." Hayatında bu kadar huzurlu hissetmiyordu. Yanında duran en sevdiğine sarıldı. Onu daha çok görmek istiyordu. Elinden tuttu ve eve doğru koştu. Bu esnada ikisi de bir şey demiyordu.
Taylor ve Harry koltuğa oturdu. Taylor Harry'nin yüzüne baktı. "Harry yüzün-" yüzünde çizikler ve morluklar vardı. "Anlatacağım. Şimdi bunları düşünme." "Neden bu kadar süre bekledin?" Harry derin bir nefes aldı ."Hiç gelmemem gerekirdi."
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Çok güzel ekşınlar var aklımda ehehehe.
Sizce Harry'e ne oldu? Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. ♡
Bu arada medya Haylor manipi görünce ben fkamndmamda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Number// Haylor
RandomGizli numara: Alison Swizzle: sen de kimsin Gizli numara: beni tanımanın bir önemi olmayacak. Swizzle: peki ne oldu Gizli numara: hiç birşey. Haylor hikayesidir 👑