~3~

104 10 7
                                    

Harry cidden şaşırmıştı. Taylorın sesi ile kendine geldi
"H-Harry?"
"Harry yanına kim var?"
"Harry bana cevap ver yanındaki kim?!"
Harry cidden donakalmıştı. Ben bu telefonu ne ara açtım diye düşündü. O açmamıştı.
"T-Tay açıkl-ayabilirim"
"Açıklayabilirim diyor ya! YANINDA BİR KIZ VAR ÜSTELİK SEN BENİMLE ÇIKARKEN VE BİR AÇIKLAMA YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN!"
"HARRY S-SEN BENİ KANDIRDIN!"
Son cümlesinde sesi titremişti Taylorın. Dayanamayıp telefonu Harrynin yüzüne kapattı.

Harry olduğu yerden kalkıp kapıya doğru yürüdü. Yanındaki kız nereye demeye kalmadan kapıyı hızlıca kapattı.

Arabaya bindi ve hızlıca boş yolda arabasını sürdü. Hızı 220'ydi. Ama o bunun farkında bile değildi. Farkında olsa bile umrunda olmayacaktı.

Bunu ona yaptığı için kendinden tiksiniyordu. Aklına geldiği her saniye elleri titriyordu. Arabayı sürmekte çok zorlanıyordu ama bu onun 220 hızla gitmesine engel değildi.

Taylor'ın evine geldiği gibi kapıyı çaldı. Kapıyı açan olmayınca da aklına anahtarı olduğu geldi. Titreyen elleriyle anahtarı hızlıca çevirdi.

İçeri girdiği gibi koşar adımlarla evin üst katına yani Taylor'ın odasına çıktı.
Kapıyı zorladı ama kapı kilitliydi. Taylor Harry'nin geleceğini anlayınca kapıyı kilitleyip yatmıştı.

"Taylor kapıyı açar mısın?" Harry korkmuştu. Kapıya yumruğunu geçirdi ve biraz daha zorladı. İşe yaramamıştı.

"Taylor lütfen kapıyı aç" dedi ve içeriden bir hıçkırık sesi duydu. Harry biraz durup düşündü. Kapıyı zorlamak yerine olayı anlatmalıydı.

"Bak Taylor gerçekten düşündüğün gibi değil" dedi ve Taylor kapıyı açtı.

"Nasıl düşünmem gerekiyor,düşündüğüm şey ne söylesene" bunları söylerken sesi titriyordu ve hafif kısıktı.

"Taylor bak dinle-" cümlesini Taylor böldü. "Neyini dinleyeyim ya neyini! İşim var diye çıkıp belki de sevgilinin yanına gittin" Harry bu söylediği karşısında artık pes etmişti. "Seni aldattım Taylor."

Flashback olduğu için bu bölüm kısaydı diğerini daha uzun tutmaya çalışacağım 💖

Secret Number// Haylor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin