Sen hiç hayallerinin peşinde koştun mu ? En son ne zaman hayal kurmuştun onu bile unuttuğunu söyleme sakın ! Bu kadar da kopma hayattan, yaşamaktan vazgeçme bu kadar ! Medet ummak da çok bir çare değil, umutlarının hep kucağına düşmesine de, olsun sen yine de vazgeçme ! Hayallerinin peşinde koş en önemlisi ! Hayallerinin peşinden koşmak sadece çocukken olur deme ! Çocukluk hayallerini sahipleneceğin yaşlar belki de olgunluk çağındadır. Koşup koşup yorulduğun hayaller belki de, şimdi kapının ardındadır.
Kim bilir bugün neyin peşindesin ? Çocukluk dediğin zamanın hayalleri belki bugün yaşama bağlayacak seni. Sen belki de yeniden çocuk cesaretine kavuşacak, yeniden bir yanın saf bekleyişlere donandığından kanın yerde duramayacak. En son ne zaman koştun düşün; şimdi hayallerinin peşinden ?
Her hayalin gerçek olma ihtimali vardır, sırf düşünülmesinden ötürü. Sırf düşünüldüğü içindir onun potansiyeli. Ama çoğu zaman tam avuçlarındayken hayalin onu tutmaya korkarsın. Vardır mutlaka da bedeli ondan. Ne bileyim; belki bir şeyden vazgeçmem istenir belki korkarsın karşılığında kaybedeceğin ne varsa. Hep tereddütler, kararsızlıklar durdurur seni yolunda. Sen tam durduğun anda ya arkandan vururlar sana ya da bir korna ile irkilirsin tıpkı trafikteki gibi.
Hayalin aynı olsa da yıllar önceyle, mantığın değişmiştir yıllar üstüne. Çocukça istemek bir yana hayatın gerçekleri bir yana dersin
Şimdi olsa kaç yazar diye isyan edersinDelilik varken cesaretsizliğe yenik düşen sen, cesaret varken de delilikten mahrum kalırsın ve bu kısır döngüde kilitlenir hayatın, mutsuz olursun ! Ya da ne kaybederim ki denemekten der seçimini yaparsın
Ne olursa olsun seçim senin hayat senin !- Gülçin Aşkın Çetin -