Kendini Keşfet (0'dan 1'e) 💪

40 6 0
                                    

Küçüklüğümden beri, sürekli duyduğum 'kendini Keşfet, nelerden hoşlanırsın, ilgi alanın neler, bunları cevaplarsan geleceğini, istediğin mesleği de öğrenmiş olursun .. yani kendini keşfedersin. Çok çok duydum, artık benim de hedefim olsun istiyordum. Ama sanki hiç bir şeyi sevmiyordum... Hayır.. Sadece keşfetmemişim. Yapmaktan hoşlandığım şeyleri belirleyemiyordum. Sonradan, insanlara yardım etmeyi çok sevdiğimi, mutlu etmeyi sevdiğimi ve de hastanelere gittiğimde tüm doktorlara hayranlıkla baktığımı fark ettim. Sanki gelecegimin burada olmasını istiyordum.. Evet, gerçekten de beni mutlu edebilecek mesleği bulmuştum :))

(...)

'Benden hiçbir şey olmaz'
'Zaten yapamayacağım'
'Bu, çok zor, asla yapamam'
Olumsuz cümleleri bir kenara bırakın ve KEŞFEDİN. İlla ki doktor, mühendis, avukat, olmak zorunda da değilsiniz ki. Nerede daha çok mutlu olacağınızı hissediyorsanız oraya gidin. Önemli olan, işinizi severek yapmak. Her sabah heyecanla uyanmak..

  Yüzlerce hatta binlerce insanı yeniden hayata bağlamak istiyorum.

(...)

Belki temel dersleriniz zayıf, belki gittiğiniz okul çok iyi değil veya sınıftaki insanlar gerçekten geleceğini düşünmeyen, umursamaz insanlar. Olamaz mı?  Olabilir tabiki. Asıl başarı bütün bunlara rağmen pes etmeden çalışmak işte. Ne demiştim 'arkadaşlarınız sınıfta dikkatinizi gerçekten dağıtıyorlar ise evde çalışabilirsiniz bu gerçekten zor bir şey değil. Çalıştığınız ortam, hem odaklanmanızı kolaylaştıran hem de çalışma isteğinizi arttırabilecek ferah bir yer olmalı. Tabii ki 7 24 çalışın demiyorum. Kısa kısa aralar verin. Gerçekten çalışmak istemiyorsanız, renkli renkli kalemler defterler alın..
Hatta motivasyon sözleri de yazabilirsiniz ((:

Ve de asla 'gittiğim lise zaten kötü, buradan bir şey olmaz' demeyin. Bu bir bahanedir. Cidden bahanedir yani. Lise girmeyecek ki sınava! SEN gireceksin SEN..
Veya diyelim ki istediğiniz bölümü kazanamadınız. Sakın ha insanlar ne der diye düşünmeyin. Ağzı olan konuşuyor kardeşim! Boşver sen onları bunları. Konuşsunlar. Eğer mezuna kalırsam kötü olur, şöyle olur, böyle olur..
Hiçbir şey olmaz emin ol. Sen eğer bir sene daha çalışıp istediğin yere gidip mutlu olacaksan, kim tutuyor ki seni ? Çalış ve kazan!

Siz zaten bu yazdıklarımı okuyorsanız bile 1-0 öndesiniz. Çünkü demek ki geleceğinizi önemseyen insanlarsınız..

Canlarımm 💪

💜💙Hayatınızda başarılar dilerim ! 💙💜

Mavi Tonlarında Motivasyon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin