Les.Noc. V tom lese jsou kousky kolejí. Jsou to magický kolejez jednorožců, kerý duhově září v tom černobílymlese. Jsou to koleje naděje. Na těch kolejích jezdí duchovnívlak. Ten vlak řídí papež. V tom vlaku se je jenom duchLukáše. Lukáše, který před čtrnácti dnama uhořel ve svymdomě. Ten dům zapáliy Doktoři jako pomstu za to, co jim udělalLukášovo děda Poarot. Míli od těch kolejí byla kadibudka, nakteré byl krucifix. Vedle té kadibudky se válel hruška. Jednohodne si šla fixa po vodě. Ta fixa byla totiž Ježíš. Vedle fixyJežíše šel random esesáckej Mojžíš z Německa a vedlskupinu uprchlíků zpátky do Egypta páč z Německa je chtělideportovat, ale už jim nezbyla letadla. Šly po Labi, a to Labe sepřed tim Mojžíšem rozestupovalo. Uprchlíci při té chůzináhodně pohazovaly rukama. Tak si tak šly a najednou viděly, jakjim cestu zkřížil jakýsi podivný týpek. Byl vysoký, měl černékudrnaté vlasy, modré oči a vydří uši, ocas a fousky. BylSherlok Holmes! Uprchlíci se hrozně lekly a utekly do lesa. Každýšel úplně na jinou stranu. Jeden uprchlík na razil na ty koleje.Velzl na ně a najednou ho přejel ten vlak!!!!! Lukáš s papežemvylezly z vlaku, papež to posvětil a Lukáš jí vykuchal a ztěch kostí udělal nový kus kolejí, aby mohly jezdit dál.Pak vlezly zpátky do vlaku. A přejely dalšího uprchlíka. A pakdalšího, a dalšího, a dalšího. Přejely je totál všechny irandom esesáckym Mojžíšem! Všechny je vykuchaly a zybtky hodilyzpátky do Labe. Mezitim k těm kolejím došel i Sherlok. Šelk Watsnovi na návštěvu. Watson byl ježek. Zastavil se u těchkolejí. Začal přemýšlet. „Hmmmmm." Řekl si. „Podezřelýduhový koleje s kostěma uprostřed lesa. Co to asi můžeznamenat? To bude určo naprosto bezpečný!" řekl a začalpřecházet ty koleje. A znenadání ho přejel vlak! Úplně ho mrtěrozjezdil! Když Sherlok dlouho nepřicházel. Watsnovi to bylo divnéa tak sev šel podívat. Viděl Sherloka jak se leží na kolejech.Na jednou se rozjel ten vlak a vykolejil. Úpa totál zamačnulWatsna!! Už nemohly dál ject, tak papež s Lukášem vylezlyz vlaku a šly do lesa. Po cestě viděly dva Doktory. Devátýhoa jedenáctýho. To byly ty Doktorové, co zapálily Lukášovibarák!! Lukáš si řekl, že se by se jim za to moch pomstít a takje zabil. A od tý doby se papež s Lukášem procházej po tomlese a zabíjí každýho koho potkaji.
KONEC