4.BÖLÜM

82 4 0
                                    

Bu adam kimdi? Hiç tanımıyordum orta boylu sert yapılı bir adamdı misafirdir diye merhaba diyip annemlerin yanına gittim

-Ah hoşgeldin canım seni Babannenle ve Dedenle tanıştırma vakti geldi.

Çok şaşırmıştım bana hiç babannem ve dedemden bahsetmemişlerdi her sorduğumda konuyu değiştiriyorlardı.Bunlar babannem ve dedem olmak için gençlerdi. Ama yanımızda olduklarına sevinmiştim.Babannem hemen annemle aramıza girdi gülümseyerek

-Merhaba Deryacım nasılsın? okul nasıl gidiyor alışabildin mi bakalım?

-Okula bugün başladım ve fena değildi

-Okulla ilgili bir problemin olursa bize danışman yeter biz her şeyi hallederiz

-Desteğe ihtiyacım olacağını sanmıyorum sizinle daha fazla konuşmak isterdim de dışarıda arkadaşım bekliyor gitmem gerek hoşçakalın.

Dedemin konuşmaya başladığını duyunca onun olduğu yere döndüm ve söyleyeceklerini dinledim.

-Sorun değil başka zaman daha çok vakit geçiririz. dedi gülümseyerek konuşmasına hadi geç kalma arkadaşın ağaç oldu diyerek ekledi.Daha fazla bekletmek istemediğimden koşarak odama çıktım ve üzerimi değiştirip Yaren'in yanına gittim.Fazla geç kalmam merak etmeyin diyerek evden çıktım.

-Deden çok iyi birine benziyor

-Nasıl biri olduğunu bende tam olarak bilmiyorum

-En azından güler yüzlü.

Dedi ve güldü bende gülümsedim ama diyecek bir şey bulamadığımdan sustum.Telefonum çalmıştı arayanın kim olduğuna baktığımda Deniz yazıyordu çok heycanlanmıştım ve yüzümdeki gülümseme dahada büyümüştü.

-Efendim.

-Nerdesin?

-Yarenleyim onlara gidiyoruz bir şey mi oldu?

-Yok birşey sonra görüşürüz dedi ve suratıma kapattı.Hemen mesaj bölümüne girerek Bu kadar odun olmamalısın Deniz dedim. Saniyeler geçmeden Ben odun değilim ki yazıyordu ahh kim kabul eder ki odun olduğunu tabi o da odundu ne kadar inkar etsede direk cevap yazıdım Her neyse neden aradın ve nedem yüzüme telefonu kapattın buna cevap vermesi uzun sürmüştü. Sonunda cevap vermişti Canım sıkıldı evde olsaydın bir seyler yapardık erken dönersen mesaj atarsın demişti ahh hemen eve dönmek istiyordum ama Yareni kıramazdım. Yarenlerin evine gittiğimizde direk bahçeye çıkmıştık.Bahçeleri çok güzeldi ve havuzlarıda vardı.

-Ben odama çıkıyorum beklermisin biraz dedi gülümserek

-Tabi canım sorun değil dedikten sonra bahçeyi incelemeye başladım. Çok geçmeden yanıma geldive mikinilerini giymişti elinde bir tane daha vardı bunları ileride ki odalardan birinde giyebilirsin canım bekliyorum dedikten sonra kendini suya bıraktı.Bende gidip giyip geldim bir süre yüzdükten sonra kapı çaldı. Yaren kapıyı açtıktan sonra Hoşgeldiniz içeri geçin dedi. Gelenlerin kim olduğuna bakmak için çıkmıştım ki kafamı kaldırmamla havuza düşmem bir oldu. suyun yüzüne çıktığımda Denizin olduğunu fark edince kalp atışlarım hızlandı ve ne yapacağımı şaşırdım. Görürsün sen dedim ve onu boğmaya çalıştım benden  çok güçlü olduğu için boğulan gene ben oluyodum ki beni kucağına alıp kenara oturttu. O sırada Rüzgala Yaren bize bakıp gülüyolardı.

-Hey siz neden gülüyosunuz çok mu komik dedim ve Denizle sinsice gülüp arkalarına geçip onları da havuza attık.Onların haline gülmüştük Bize bağırdılar ama biz aldırmadık. Hava kararmaya başlamıştı.

-Yaren ben üzerim değiştireyim gideyim dedim. Yarenin itiraz edişlerini duyabiliyordum.Üzerimi değiştirdikten sonra Denizin Yareni ikna edip yanıma geldiğini gördüm ve yine kolumdan tutup

kapıdan çıkarttı

-Yaa dursana Yarene söylemedim bile

-Yarenin haberi var

-Kolum

-Ne olmuş koluna

-Canımı acıtıyosun

Özür dileyerek kolumu bıraktı.Yine etrafı sessizlik kaplmıştı.Biz eve gidene kadar hava çok karamıştı.

-Nereye götürüyosun beni!

-Bir yere

-Gelmek istemiyorum

-Evine yakın merak etme

Demişti ve onların evinin önündeydik.Bana bakarak Derya az da olsa gelirmisin lütfen dedi çok masumdu kıramadım bu çocuk kırılamayacak kadar masum ve tatlıydı ki.O sırada kapıyı açmıştı  ve gözlerime bakıp ellerimden tutup gözlerini kapat dedi.

AŞKI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin