Burasını çok seviyordum.Kim lünaparkları sevmezdi ki? Ellerimi birbirine çarpıp olleeeey diye bağırmıştım.Denizin bana bakıp gülmesiyle normal davranmaya çalışmıştım.Refleks gibi bir şeydi bende sonra hemen ayak uçlarımda yükselip Denizi öpüp elinden tuttum dönen salıncaklara doğru çekmiştim.Hep o mu beni çekicekti biraz da ben çekeyim.Hemen gidip biletleri alıp yerimize oturup çalışmasını bekledik.Çalıştığında biraz korkmuştum bu yüzden Denizin koluna girip ona sarılmıştım.Gülümseyerek bana bakıyordu. Ahh o gülümsemesin yaa kıskanıyorum aşık falan olurlar başımı derde sokar falan.Seniiiiii çooooooook seviyoruuuuuuuum diye bağırmaya başlamıştı Deniz tabi utanmıştım kızardım falan bana bakıp Utanıncaa daha da güzel oluyosun prensesss diye bağırmıştı.Fazlasıyla utandım Bende seni seviyorum diyecekken sözüm yarıda kaldı dudaklarımda Denizin dudaklarını hissedebiliyordum.Hiç öpüşmemiştim ama onun öpüşüne karşılık vermeye çalışıyordum.Çok acemiyim biliyorum biliyorum.Dudaklarımız ayrıldığında gözlerime bakıyordu ve durmuştuk.Elimden tutup beni inmek için çekmişti.İndiğimizde küçüklerin bindiği dönen atlara binmiştik.Bunlara küçükken bile binmemiştim nasıl olduklarını hep merak etmişimdir.Ama bugün ilk kez biniyorum.Çok eğleniyordum bize delirmiş gibi bakanları aldırmıyorduk bile sanki ikimiz varmışız gibi davranıyorduk.Attan inip arabaya biniyordum daha sonra tek boynuzlu ata biniyordum.Süremizin bittiğini ögrenince üzülmüştüm çünkü burda çok eğleniyordum.Yüzüm düşmüştü ta ki Denizin arkamdan gelip sarılmasıyla gülümsemiştim.Aşkım asma suratını gel bak şimdi neye binicez deyip elimden tutup çarpışan arabalara doğru götürmüştü. Çarpışanlara bindiğimizde onun arkasından gidiyordum çarpmak için beni aradığını biliyordum ve dönerken ona çarpmıştım.Çarpınca gülmeye başlamıştım ki tanımadığım bi çocuğun bana çarmasıyla Denizinde bana güldügünü gördüm.Tam eğlencemizin ortasında süremiz bitmişti.
-Beeen çok acıktıım bir şeyler yiyelim aşkım noluur
-Gerçi bende acıktım benim bildiğim cok guzel bir yer var oraya gidelim mi
-Oluur karnımı doyurayım yeter
Dememle birbirimize bakıp gülümsedik. Onun yanında kendimi çok güvende hissediyordum.Arabaya bindiğimizde ona dönüp şimdi radyoyu açıcam çalan şarkı bizim şarkımız olucak tamamı dedim gülerek içimden de dua ediyordum güzel şarkının çıkması için. Açtığımda Ziynet sali Her Şey Güzel
olacak çalıyordu içimden bir ohh çektim. Bu şarkı da fena sayılmazdı.Şarkı çalarken bende şarkıya eşlik ediyordum.
Geç kaldım hesapsızca kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı bizi biraz zorlamaz mı
Düşünmedim bende senden farksız kaldım
Hadi beni duy, bu ne biçim huy
Gel de yerine başkasını koy
Yaşlanınca hasta olunur
Yan yanaysak hep çare bulunur
Herşey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklı
Herşey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklı
Hadi beni duy, bu ne biçim huy
Gel de yerine başkasını koy
Yaşlanınca hasta olunur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI YAŞA
Roman d'amourbabasının işi dolayısıyla taşınması gereken bir kızın arkadaslarindan ayrilip baslarda zorluklada olsun arkadaslari olan ama birde orada birine asik olup askiyla yasadigi güzel günlerden bahsediliyor