DENİZ'DEN DEVAM:
Nasıl olduda ona bu kadar aşık olabilmiştim. Üstelik iki günde ama gerçekten o benim için çok farklıydı.Yarenlere habersiz gitmiştik ama bir şey demiyeceğini biliyorduk.Onu havuzda gördüğümde beni kendine bir kez daha aşık etmişti gözleriyle havuzun rengi aynıydı.Onunla vakit geçirmek için buraya kadar gelmiştim ve hava da sıcak olduğu için yanına atladığımda onuda kendime çekmiştim evet biraz kızsada belli etmedi.Beni boğmaya çalışırken bana daha çok yakınlaştığını fark ettim.Onun yaptığını yapıcaktım ki kıyamadım kucağıma alıp kenara oturttum kucağımdayken yine gözlerinde kaybolmuştum saçlarıyla çok uyumluydu.Kendini beğenmiş tavırları da yoktu.Yarenin süprizden haberi yoktu ama gitmemize izin vermesi için söyledim bizim arkamızdan Rüzgarla gelmesi için de rica etmiştim tabi ki kırmadı.Onun görevi hazırdı bizim için gelmesi çok iyi olmuştu.
Evde yanlız kaldığım için Rüzgara bırakmıştım süprizi anlamasın diye. Rüzgar bu konuda iyidir aslında. Hee o kağıttaki yazıları ben yazmıştım plan falan bana aitti sadece Rüzgar dekarasyonla ilgilenmişti.Her şey beklediğimden de güzeldi.Onu evime çağırırken çok heycanlanmıştım ama belli etmemem gerekiyordu edersem her şeyi maf ederdim çünkü.Onu odaya kitlemem gerekiyordu arkdamdan geleceğini biliyordum bu yüzden böyle düşünmüştüm.Düşündüğum gibi de olmuştu ama notu görünce kapıya vurmaktan vaz geçmişti.Yavaş yavaş bahçeye doğru geliyordu.Bende ordaydım beni görebilirdi ki etrafına bakmadan notlara odaklanmıştı.Ona verdiğim sözümde de durmuştum bir kutu çikolata yerine bir sürü değişık çikolata almıştım.Kalpli kutuyu eline aldığında arkasına geçip ona sarıldım.Bana döndüğünde çok fazla kızarmıştı ve heycanlanmıştı kalbinin atışını duyabiliyordum.Evet dediğinde Dünyaların benim olduğunu falan sanmıştım her seye çok güzeldi ama annesi aramıştı geceyi biraz maf etsede yinede çok mutluydum.Mecburen eve gitmek zorunda kaldı onunla beraber Rüzgarla Yarende gittiler evde yanlız kalmıştım ve uyku tutmuyordu.Belki uyumamıştır iyi geceler prenses diye mesaj atmaya karar verdim.Cevap geleceğini beklenmiyordum ama gelince uyumadı için sevinmiştim.Tekrar mesaj attığımda cevap vermemişti ya uyumuştu ya da telefonunu bırakıp bahçeye falan çıkmıştı.Camdan dışarıya doğru baktığımda bahçede masum masum oturduğunu gördüm. Koşarak bahçeye çıktım.Biraz konuştuktan sonra yanına atladım duvardan.Çok fazla engelimiz yoktu aslında.Babasının görebilme ihtimali vardı bu yüzden endişelenmişti.Ama kucağıma aldığımda sıkıca sarılmıştı boynuma bu beni iyi hissettirmisti.Salıncağa oturduğumuzda bana sarılıp uyuduğunu fark etmiştim.Çok güzel uyuyordu rahatsız etmek istememiştim. Kucağıma alıp odasına götürücektim ki kardeşi bizi böyle görünce kızmıştı.
-Ablamın kucağında ne işi var
-Dışarıda uyuya kalmış getirmeseydim üşütüp hasta olabilirdi odası nerde?
-Yukarıda sola dön sonuncu kapı
Dedikten sonra odasına çıkıp yatağına yatırdım yanağından öpüp evime geçmiştim.
**********
DERYA'DAN DEVAM:
Uyandığım da yatağımdaydım. Ama ama ama ben burda uyumamıştım. Yanımda Deniz vardı nereye gitmişti.Telefonuma baktığımda mesajım vardı
-Günaydın prenses merak etme her şey yolunda
panik yaptığımı nerden bilmişti ki? Ahh bu çocuk buraya yeni taşınmamıza rağmen ona fazlasıyla alışmıştım.Uzanıp saate baktığımda saatin geç olduğunu fark edince hızlıca yataktan kalkıp hazırlandım.Artık ders programını bildiğim için çantamı hazırladım.Kahvaltı için aşağı iniyordum ki telefonumun titrediğini far edince hemen telefonumu elime alıp seni sitenin çıkışında bekliyorum prenses mesajını görünce yüzümdeki gülümseme hemen belirdi ve hemen evden çıktım.Kapıyı kapatınca gözlerim hemen Deniz i aradı onu gördüğümde sitenin kapısına dayanmış ellerini cebine sokmuş etrafına bakınıyordu ahh öldürün beni bu çocuğun hayla benim sevgilim olmssına inanamıyordum.Beni fark edince gülümsedi ve gamzeleri de fazlasıyla belli oluyordu.Hemen ayak uçlarımda yükselerek gamzesinden öpüp Günaydın canım dedim.Böyle yapmama şaşırmıştı.Ellerimi ellerinle buluşturunca birbirimize bakıp gülümsedik.Okula yaklaştığımızda herkes bize bakıyordu ahhh iğrenç bir duyguydu.Karşımızdan gelen kız yanımızda durup kulağıma bunları fısıldadı
- Bu okulda onu elde etmek isteyen çok kişi var ve sen bunu nasıl yaptın ne verdin ona ondan uzak dur yoksa neler olacağını tahmin bile edemezsin.
Dedi korkmuştum nasıl olsa okulda daha çok yeniydim ve kimseyi tanımıyordum.Deniz bana sarılınca kollarının altından kaçıp hızla sınıfa gittim ne olduğunu anlamamıştı ve koşarak yanıma geldi.
-Derya neyin var iyimisin? ne dedi sana?
-İyiyim yok bir şeyim hhhiçç bir şeey yyok.
Demiştim ama bana inanmayıp arkasını dönüp gitti büyük ihtimal o kızı bulmaya gitmişti ama hiç bir şey düşünemiyordum. Sadece kızın dediklerini içimden tekrarlıyordum.Sınıfa girip yerime oturduğumda sınıf boştu.Yaren benden sonra girmişti beni görünce koşarak yanıma geldi
-Noldu neyin var
-Bu okuldaki kızlar
-Bunun için mi yüzün asık merak etme bişey olmaz Deniz buna izin vermez zaten
Kızlara sarılmaya alışmıştım onlar yanımda olmadığı için Yarene sarılmıştım.Bu okulda en sevdiğim üç kişi falan vardı.
Biz Yarenle konuşurken sınıfa Deniz geldi kolumdan tutup çantamı alıp okulun dışına çıkardı.
-Ne yapıyorsun sen yaa
-Bugünlük okulu asıyoruz seni bir yere götüreceğim
Dedi kolumdan tutup sürüklemeye başladı.Eve gelmiştik
-Götüreceğin yer burasımıydı
-Hayrı bekle biraz daha gelmedik ben hemen gelicem
Deyip yanağımdan öpüp içeri girdi bende anneme yakalanırsam ne hesap vereceğim diye düşüyordum ki garajdan bir arabayla çıktı.Wwfftt ohaa bu onun arabasımı yuuuh derken camı açıp daha bekliycekmisin binmek için dediğinde biraz kızarmıştım kapıyı açıp arabaya bindim.Dışarıyı izliyordum burası güzel bir yerdi.Arabada sessizlik olduğu için şarkı açmıştım.Bir süre sonra çok güzel bir yerde durduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI YAŞA
Roman d'amourbabasının işi dolayısıyla taşınması gereken bir kızın arkadaslarindan ayrilip baslarda zorluklada olsun arkadaslari olan ama birde orada birine asik olup askiyla yasadigi güzel günlerden bahsediliyor