Bölüm 1
NOT: Vampir Günlüklerini izleyenler için Spoiler içerebilir.
NOT: Vampir Günlükleri dizisinin değişik versiyonudur. Lütfen yorumlarda yok o öyle değil yok böyle değil gibi şeyler yazmayınız.
"Geçen yıla kadar vampirlerin saçmalık olduğuna inanırdım. Geçen yıl en büyük sorunum nasıl Matt'den ayrılacağımdı. Geçen yıl ailemle Mystic Falls'da sıradan bir hayat geçiriyordum. Şuan vampirlerin uydurmaca olmadığını öğreniyorum. Şuan bir aşk üçgeninin içindeyim. Şuan 1000 yıldır yaşayan bir vampir peşimde ve ondan kaçıyorum. Şuan en yakınım olan arkadaşlarımdan biri vampir, diğeri cadı. Ben Petrova kanından gelen, Katherine Pierce'ın görsel ikizi olan kişiyim. Ben Elena Gilbert'ım."
Elena, koridorlarda gezinirken gözüne yeni birini kestirdi. Bu çocuk gizemli ve aşırı seksiydi. Elena ondan gözlerini alamıyordu. Çocuk adeta büyülüydü. Tam ona gidip kendini tanıtacakken Bay Saltzman Elena'nın yanına geldi.
"Yakışıklı çocuk, ha?"
Elena müstakbel eniştesinin yüzüne bakamadan dolabına döndü.
"Ben ona bakmıyordum ki."
Elena eğer bir şey derse Alaric Saltzman'ın bunu Elena'nın teyzesi Jenna'ya yetiştireceğini biliyordu.
Alaric tuhaf bir gülümseme takınıp
"Damon Salvatore. Yeni kayıt yaptırdı. Buralarda yeni."
Elena derin bir nefes aldı. İçinden demek adı Damon'mış diye geçirdi. Sonra Alaric Damon'ın yanına giderek Tarih ödevini unutmamasını söyledi. Yani, Elena öyle sanmış olabilir. Elena Damon'a bakmaya devam ederken Damon arkasını döndü, mavi gözleri okyanustan bile derindi. Elena'ya tuhaf bir şekilde bakıyordu. Bu Elenayı utandırmıştı. Sonra yanına gelip
"Elenaydı, değil mi?"
diye sorunca Elena gözlerini devirdi ve tekrar Damon'ın gözlerinin içine baktı.
"Beni nereden tanıyorsun?"
Tam bunları söylerken zil çalıverdi. Damon gözünü kırpıp Tarih sınıfına doğru yürümeye başladı.
***
Tarih dersi bitişinde Elena'nın en yakın arkadaşı Bonnie Bennet, başına gelen tuhaf bir şeyi anlatıyordu. Ve büyükannesinin zırvalıklarından bahsediyordu.
Caroline Forbes, buna dayanamayıp Elena'nın yanına oturdu.
"Yeni çocuğu gördün mü? Gerçekten çok yakışıklı."
Ne yani Caroline da mı onu beğenmişti? Gerçekten mi? Elena sırılsıklam terliyordu ve tam o sırada Damon arkalarına belirdi.
"Imm, Elena. Biraz konuşabilir miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Günlükleri - Aşk, Tutku, Kan
VampireVampir Günlüklerinin kendi kafamdan uydurduğum versiyonudur.