Katherine

1K 34 4
                                    

Bölüm 2

Damon endişeli görünüyordu. Sanki bir olay olmuştu.

"Tabii, ne oldu?"

dedi Elena. Damon tam konuşacakken birden sesi kesilip yere yapıştı. Elena Damon'ın sırtının kanadığını ve bir ok saplandığını görünce ellerini ağzına götürüp dizinin üstüne çöküp ağlamaya ve bağırmaya başladı. Tam bağırıyorken çok hızlı bir şey gelip Elena'nın ağzını kapattı. Elena hem kurtulmaya çalışıyordu hem de ağlıyordu. Daha kimin bunu yaptığını bile bilmiyordu. O sırada ağzını tıkan kişi Elenayı yere fırlattı.

"Merhaba Elena."

Katil tuhaf bir gülümseme takındı. Elena'nın nefesi kesilmişti- ve bu katilin onu yere fırlatmasıyla alakası yoktu. Katil ya da her ne ise Elena'nın tıpatıp aynısıydı. Katil Elenaya elini uzatıp konuştu.

"Ben Katherine."

***

Elena katil, yani Katherine'e çok kötü bir şekilde bakıyordu.

"Neden sevgilini kurtarmıyorsun? Bu okun metalden yapıldığının farkında değil misin?"

Katherine sanki Elena ile dalga geçiyordu.

"Katherine misin nesin, hem o benim sevgilim değil ve ne bu metal meselesi? Metal olunca kurtuluyor mu?"

Katherine önce duraksadı, sonra kötü bir kahkaha attı.

"Gerçekten, onun ne olduğunu bilmiyorsun değil mi?"

Elena şaşırmıştı önce Katherine'e sonra da Damon'a bakarak "Ne?" Dermişçesine dudaklarını oynattı.

Katherine Damon'ın yanına giderek sırtına sapladığı metal oku çıkarttı. Damon kıvranarak ahladıktan sonra çok hızlı bir şekilde (Hızı ışık hızı gibiydi) Katherine'i bir ağaca fırlatarak ağacın bir parçasını kopararak ona doğru yöneltti. Bu sorada Elena korkmuş bir şekilde olanları izliyordu.

"Ah Damon, demek hala beni unutamadın. Şu haline bak. Benim görsel ikizimle fıngır fingirsin."

Görsel ikiz mi? Bu Elena için çok yeniydi. Hele ki hoşlandığı çocuğun bir canavar olması... Elena için pek normal bir gün değildi.

"Katherine seni şuracıkta öldürebilirim."

"Çok geç."

Katherine aynı ışık hızıyla gidip Elenanın boynun yapıştı. Elena o sırada öleceğini anlamıştı.

"Görüşürüz, Damon Salvatore."

Vampir Günlükleri - Aşk, Tutku, KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin