😜3.Féltékenység😜

731 23 1
                                    

Arra ébredtem fel hogy szól a telefonom, ami 7:40 mutattot. De jó! Remélem érezhető a aszarkazmus. El késtem a suliban. Gyorsan szaladtam felöltözni megcsinálni a hajam stb. Mikor ezzel végeztem mentem le a konyhába de ott csak egy üzenetet találtam.

Szia, Kicsim!

Bocsi hogy nem ébresztetelek fel de sietnem kellett a kicsiket elvittem. Pusziii Anya

így nagyon gyorsan futottam ki a házból de Troy ott volt és várt?

- Hát te? - kérdeztem

- Anyukád hívott hogy nem- e viszlek el mert biztos hogy késni fogsz. - mondta az elejét kuncogva.

- Bocsi, hogy engem kell fuvaroznod. Biztos sok dolgod van. - mondtam kipirult arcal. 

- Semmi gond. Amúgy nincs semmi dolgom és ez pont kapora jönn hogy megbeszéljük mikor találkozunk. - mondta és kinyitotta nekem az ajtót.

- Rendben - mondtam majd beszáltam.

Az út csendesen telt Troyal. Mikor megérkeztünk a sulimhoz Troy kinyitotta nekem az ajtót. A többi diák furcsán figyeltek minket vagy legalábbis engem. De ezt Troy-t nem igazán zavarta. 

- Akkor majd jövök érted és akkor elmegyünk beszélgetni. Mit szólsz hozzá? - kérdezte.

- Rendben és még egyszer köszönöm hogy elhoztál. - mondtam neki majd megöleltem de ő nem érte be ennyivel ezért még adod nekem két puszit az arcomra.

- Szia - mondta majd el is ment. Hát mit ne mondjak le voltam sokkolva, de nem csak ez mivel Ell és Dylan letámadot.

- Ez még is mi volt? - kérdezte Ell.

- Huuu de cuki pasi volt. Biztos hogy hetero mert ha nem akkor kölcsön adhatnád. - mondta Dylan. Így mentünk be a suliba.

Andrew szemszöge:

Éppen a fiúkkal és nehány ribancal beszélgettünk mikor egy autó parkolt le a suli előtt. Amiből JESSICA ismétlem JESSICA szállt ki. Az a személy aki szinte megsem szólal aki egy senki a porszemek között. Most meg úgy szállt ki onnan mintha lenne valaki. De az a pasi aki kinyitotta neki az ajtót az nem más mint TROY CLARK a leghíresseb modell és egyben kosaras. Hát... mit ne mondjak teljesen le döbbentem. Nem számitottam arra hogy Jessica ismeri őt. Sőt nem is gondoltam hogy ismer bárkit is. 

- Mivan Andrew maci, annyira nézed azt a kis senkit még at hiszem hogy tetszik neked. - nyávogta Ab. Ami most felbaszta az idegeimet. 

- De hogy is csak az a pasi Troy Clark aki éppen most ölelgeti Jessicát. - mondtam. Eth és Nathe egyből odanéztek. 

- Wao - mondta Nathe. - Lehet hogy beszélgetnem kéne Jessicaval. - mondta én pedig teljesen lefagytam. Nem értettem mért akkar vele beszélni.

- És mért akarsz vele beszélgetni? - kérdeztem.

- Hát.. elviném egy menetre. - mondta majd Eth-el együtt felröhögtek. Mivel nem akartam hogy azzal basztasanak hogy biztos tetszik nekem ezért nemnevetek ezért felnevettem. De csak azon járt a fejem hogy Jessicának mi köze van hozzá. 

----PP----

Naiv szerelemWhere stories live. Discover now