💏 5. A CSÓK 💏

736 27 1
                                    

Jessica POV:

Éppen töri óránk lenne de a tanár nem jött még be. Hirtelen Dylan hangját hallom meg.
- Basszus Ell ne szopogasd azt az üveget! - szólt rá Dylan.
- Nem is szopogatóm - mondta durcás hangon majd megint elkezdte.
- komolyan mondom ha nem hagyod abba akkor lenyomom a torkodon. -mondta halál komolyan Dylan.
Erre persze már abbahagyta a tanár pedig pont ezt az alkalmat választotta hogy bejöjjön. A többi órán pedig nem történt semmi. Már nagyon vártam hogy vége legyen a sulinak és hogy találkozzak Troyal. Szerintem Isten meghallgatta az imámat és megkönnyebbült rajtam hála neki kicsöngettek azonnal felálltam és rohantam ki ha nem állítottak volna meg. És akivel szembe találtam magam az Nathe (?).
- Mit akarsz? - kérdeztem - siet nem kell nincs időm veled szórakozni.
- Téged akarlak. - mondta majd megcsókolt de én ezt nem viszonoztam. Amit nem nézett jó szemmel ezért még harapta az ajkaimat ezzel bejutást megadva magának. Próbáltam el lökni magamtól de ő sokkal erősebb volt nálam. De hála az égnek a tanár pont akkor jött de amit mondott az inkább az idegeimel játszott.
- Ne itt pajzánkodjanak  - Mondtam majd elment de még hallottam hogy ezt mondja - a mai világban mik vannak.
- Jól van drágám majd folytatjuk. - mondta majd ő is lelépett.
- Ma mindenki megbolondult- gondoltam magamban.
De ezt a pillanatot ki akartam verni a fejemből és arra gondolni hogy amint kilépek a kapun ott vár Troy. Nehogy azt higgyétek hogy szerelmes vagyok belé csak olyan aranyos és cuki fiú ezért megkedveltem.

Nathe POV:

TELJESEN LE VAGYOK FAGYVA DE KEZDEM AZ ELEJÉN ÉPPEN ÓRÁM VOLTUNK S AZT VÁRTAM HOGY VÉGRE CSENGESSENEK AMIKOR EZ MEGTÖRTÉNT ÉPPEN MENTEM VOLNA KI AZ AJTÓN. Amikor Jessica szinte fel elsőnek Azt hittem rosszul láttam de amikor utána mentem akkor megfogtam a karjánál. Na ott abban a pillanatban rájöttem hogy tényleg ő az. Amikor a szultánnak vége lett. És megcsókoltam azok a puha ajkak kísértésbe vittek.

*JELEN *

Már nagyban beszélgettünk amikor hirtelen Andrew megszólal.
- Nathe itt vagy közöttünk? - kérdezte.
- Szerintem még mindig a Jessica hatás alatt áll. - szólalt meg Eth.
- TE miről beszélsz - Kérdezte értetlen fejjel.
- Hogy Nathe és Jessica csókolóztak . - mondta Eth hanyagul


----PP----

Naiv szerelemWhere stories live. Discover now