🙊4.Fogadás🙊

700 28 2
                                    

Andrew szemszöge:

Mikor már mindenki kinevette magát akkor hirtelen Eth meszólalt.

- Mi lenne ha fogadnák vagyis fogadnátok hogy kivisszi először ágyba Jessica-t? - kérdezte. Mivel el akartam kerülni hogy Nathe megszereze Jessicát ezért én egyből belementem de ez Abril nem akarta elfogadni.

- Mi az hogy itt elődtem mondod ki hogy meghúzzod azt a rondaságot? - visitva tette fel a kérdést. Igaz hogy ő vele vagyok mindig, de hát úgyan kérlek csak is szexre kell nekem. Biztos nem fogok kurvákal járni. 

- Te elég nagy rondaság vagy ígyis inkább maradj csöndbe megfájdul a fejem a hangodtól. - mondtam és a hatás kedvéért meg is dörzsöltem a homlokom.

- Na de visszatérve a témához Nathe benne vagy? - kérdezte Eth én pedig reménykedtem hogy nem-et mond de igaz még magam sem hittem volna el hogy nem-et fog mondani.

- Egy jó dugásban mindig. - mondtam majd lesmárolta a mellette lévő lányt. 

Jessica szemszöge:

Ell-el és Dylan-el megyünk az étkezőbe mert ebéd idő van. De ma nagyon furcsa mindenki, szinte állandóan engem néznek mintha én lennék a világ közepe. Pedig soha nem voltam és nem is nagyon akarok. 

- Hé, föld hívja Jessicát. - szólalt meg Dylan. 

- Ja, bocsi mi volt a kérdés? 

- Azt kérdeztük hogy hova üljünk. - mondta én pedig találomra egy asztalra böktem, majd oda ültünk. Elkezdtünk beszélgetni hogy mit fogunk csinálni hétvégén,de egy nem várt személy vagyis pontositok személyek jöttek oda hozánk. 

- Sziasztok. -mondták egyszere mint a szijámi ikrek ( remélem így kell írni ha nem akkor bocsi )  Eth, Nathe , Andrew. 

- Remek, ezek meg mit akarnak tőlünk? - kérdeztem magamban.

- Mit akartok? -  tettem fel a 10 milliárdos kérdést.

- Tán nem ülhetünk le ide? - kérdezte Nathe.

- Nem - mondtam mire még a legjobb barátaim is meglepődtek hogy milyen beszédes vagyok. Mivel idegesitenek és gondolom vagy fogadtak vagy rosszul vannak azért akarnak itt lenni. Mert reggel láttam hogy a suli ribancaival voltak szóval.... 

- Úgyan mért nem ? MI bajod van azzal? Szerintem Dylan-t és a mellette lévő csajt sem zavarja. - mondta Andrew olyan lenéző hangon hogy azt hittem hogy megfogom folytani. De hirtelen két kezet éreztem a vállamon ami Nathe tulajdona volt.

- 1. ved le rólam a kezeid Nathe mert nem akarok elkapni semmit sem, mert bárhol járhatott a kezed 2. mert ti vagy fogadtatok azért akartok ide ülni vagy rosszul vagytok. Mivel a fogadásnál a reakciótok megváltozod akkor fogadtatok. 3. A "csaj"- nak van neve is méghozzá Ellis. Most ha megbocsátottok akkor mi mennénk is vagyis legalább én. - mondtam majd elismentem.

----PP----

Naiv szerelemWhere stories live. Discover now