😒☠6.Verekedés☠😒

750 33 8
                                    

Andrew szemszöge:
Nem hiszem el , hogy Nathe képes volt megcsókolni ! Jó tudtam , hogy Nathe nem fog ölbe tett kézzel nézni Jessicat. De azért reménykedtem, hogy van időm mielőtt megtörténik.
- Mi a faszt csináltál Nathe? - ordítottam rá.
- Figyelj Andrew!  Nem értem,  hogy Mért vagy ennyire kiakadva amikor ő nem a tiéd ! Nem a kibaszott tulajdonod! - mondta Nathe, de már ő is kezdett ideges lenni,  mivel nem szerette, ha számon kérik.
- De kibaszottul az enyém , mivel belém szerelmes nem beléd. - mondtam, amit talan nem kellett volna, olyan hangosan.
- Mégis honnan veszed ? - kérdezte Nathe megrökönyödve.
- Arra én is kíváncsi vagyok. - szólalt fel Jessica. A két fiúnak egy kis ido kellett,  hogy feldolgozák , hogy Jessica itt van és mindent hallott. 
- Jessica te mióta vagy itt?  - dadogtam,  mint egy idióta.
- Hát legyen elég annyi, hogy mindent ami fontos és engem érint. De ne tereld el a témát. Kivele,  hogy honnan veszed, hogy szerelmes vagyok beléd?
Hirtelen azt sem tudtam, hogy mit mondjak neki.. Nem hiszem, hogy örülne neki, ha megtudná, hogy meghalodtam mikor Ellis mondta Dylan-nak. De igaz, akkor még szét akartam kürtölni az egész sulinak, hogy megszégyenítsem az egész suli előtt. Bár most azt sem tudom, hogy mit akarok vele tenni nem tudom mit érzek iránta csak, hogy kell nekem. És ez idegesít és zavar is.

- Na gyerünk most legyen nagy a szád Andrew. -  mondta Jessica.

- Ne aggódj baby nagy a szám! - mondtam és kacsintottam egyet, majd hirtelen megfogtam a tarkójánál és magamhoz húztam, majd rátapadtam azokra a csodás ajkakra, amik már régóta hívogat. Sajnos nem élvezhettem ezt a pillanatot, mert hirtelen csak azt éreztem, hogy a puha ajkak hűlt helyét érzem és egy nagy fájdalmat éreztem a bal arcomon. 

Nathe hirtelen nagyon ideges lett, hogy látta Jessicát és Andrewt csókolózni. Hirtelen azt érezte, hogy elárulták. Ezért, mikor Jessica megpofozta Andrewt majd elfutott, akkor Nathe behúzott egyet Andrewnak. Andrew nem hagyta magát és így történt, hogy két menő srác összeverekedett a kis lúzer csajért. Akit eddig észre sem vettek. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Naiv szerelemWhere stories live. Discover now