-Eren-

196 9 0
                                    

Ne oldugunu anlayamadım gerçekten garip hissediyordum öndeki şoför koltugunda oturan kişinin Eren oldugunu görene kadar en azından daha iyi hissediyordum sorusunu bir daha tekrarladı 

-Lara iyi misin ? sesinde endişe hüzün hepsi vardı korkuyordu sanki bana birşey olmasından ben sadece kafamı sallamakla yetindim gözyaşlarım gözlerime savaş ilan ediyordu artık onları serbest bırakmam gerektiginin farkına vardım ve onları özgür olarak bıraktım . Gözüm aynaya takıldı aynadan Eren'e baktım kusursuz yüz hatları vardı gerçekten kusursuz gözüküyordu ama bu kusursuzlugu onun beni 2 sene önce sırf başka şehire taşınmak zorunda kaldıgı için beni ortada mal gibi bıraktıgı gerçegini degiştirmiyor.

Eren'den sonra herşeyi içime atmaya başladım hiç kimseyi takmıyordum o benim ilk aşkımdı yani öyle bir şeydi işte çogu şeyimi onunla paylaşmıştım hiç öpüşmemiş olmamıza ragmen bunu hiç bir zaman sorun haline getirmemişti ama çok kabaydı cidden fazla geri zekalıydı.Bana herşeyin bir sonu olabilecegini söyler dururdu,haklıydı da bu dünyada herşeyin bir sonu vardı en büyük aşklar en büyük başarılar bir anda bitebiliyordu hiç gitmez dedigimiz insanlar bir anda gidiyordu .

Hayatım boyunca hep annemle babamın aşkını kıskanmıştım birbirlerine bakışları farklıydı bizim normalde bakıştıgımız gibi degil o bakışlar çok şey ifade ediyordu . Babam anneme ''hayatım''dese sanki annemin ömrü uzuyordu.Bir akşam üstü babam eve içkili gelmişti,annem böyle şeylere aldırmazdı birazda korkuyordu etrafta adı çıkar diye sonuçta tanınmış bir aileydik.Koskoca YILMAZ ailesi , kapının arkasına saklanmış sessizce onları izliyordum babam diz çöktü agzından sadece şu kelimeler çıktı ''Seni aldattım'' annem aglamaya başlamıştı.Aldatmanın ne demek oldugunu bilmiyordum 13 yaşındaydım o zamanlar,annem koşarak yatak odasına gitti bende peşinden koşacaktım ama babam kolumdan tuttu kolumu çekiştirdim ''Seni çok seviyorum kızım sakın beni unutma''dedi ve kapıdan çıktı gitti.Beni unutma da ne demekti koşarak annemin yanına gittim kapının önünde sessizce bekliyordum içeri giremedim içeriden pat küt sesler geliyordu annem gene herşeyi etrafa saçmıştı bir anda içeri girip boynuna sarıldım ''Anne aglama''diyebilmiştim.

Bir kaç ay sonra babamın intihar haberi geldi daha dogrusu televizyonlardan,gazetelerden ögrenmiştik annem günlerce agladı hatta aylarca belkide yıllarca sonra karşısına Adnan çıktı . Adnan RÜZGAR, rüzgar holding in sahibi,babam öldükten iki sene sonra annemle Adnan evlenmişti mutlu bir ilişkileri var gibi gözüküyordu ama degillerdi biliyordum annem babama baktıgı gibi Adnan'a bakmıyordu,Adnan'da ona gözlerindeki o parıltı yoktu.

Yakın çevremden herşeyin bitebilecegini ögrenmiştim ben çogu kez sinir krizi yüzünden hastaneye kaldırılmıştım, bazı doktorlar anneme kızınızın hastaneye yatması gerekiyor ciddi bir rahatsızlıgı var desede dinlememişti annem . Ailemden hiçbir sevgi görememiştim veya artık ben görmek istemiyordum.

Nihayet araba durmuştu Eren beni kucagına aldı kokusunu içime çektim huzur vericiydi ama mutlu edici degildi Miraç'ın kokusu gibi degildi evime gelmiştik beni odama çıkarıyordu Eren, Nazlı yanındaydı tahmin edebiliyordum beni yatagıma yatırdıktan sonra Eren bagırdı 

-Nazlı eve git !

-T-tamam.

Nazlı gittikten sonra Eren yanıma oturdu saçlarımı okşadı bense mal gibi suratına bakıyordum öylece 

-Geldim melegim geldim bir daha asla seni bırakmıycam

dedi ve dudaklarıma bir buse kondurdu geri çekilip bir sigara yaktı.Eren bagımlıydı biliyordum içince bir psikopat oluyordu ciddi anlamda bir sapıga dönüşüyordu sigarasıyla fantezisini izedikten sonra Eren bana döndü ve yavaş yavaş bacaklarımı okşamaya başladı kendimi geri çekmeye çalıştım bu sefer üstüme çıktı dudaklarımı öpmeye başladı üstümden ittirmeye çalışıyordum ama yapamıyordum hayvan gibi güçlüydü piç .

Yavaş yavaş boynuma geldi içim titredi birden bir dakika ben zevk mi alıyorum ? ''E-eren y-yapma''

-''Korkma bitanem'' diyerek devam etti yapmaya bir anda kasıklarına tekme attım bu acıtmış olucak ki kıvranmaya başladı tam odadan kaçmaya çalışırken kolumdan tutup bir tokat attı bana yanagıma bir damla göz yaşı düştü hayvan gibi ittirdi beni yataga düştüm üstüme çıkıp bir anda elbiselerimi çıkardı.İç çamaşırlarımla kalmıştım remen utancımdan kıpkırmızı olmuştum.....

SELAMM FGHJKGK BEN GELDİİİİM <3 OLUM BİRAZ VOTE VERİN LAN :( ÜZÜLÜYOM BURDAAĞĞĞ hjkghjkjkl

multımedyada Eren var <3

 

HERŞEYE RAGMEN SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin