-Nazlı-

157 4 0
                                    

Eren'den

Ben pislik, adi herifin tekiyim Lara'ya yaptıgım bu igrençligin bir tarifi yok zaten nasıl olabilir ki.

O lanet şeyi ictigimde kafamda dolanan şeyler bana ait degil bedenimin benden yapmasını istedigi şeyi ben yapmıyorum kafam bir milyonken ben Lara'ya yani Lara'ma tecavüz etmiştim.

Lara hiç bir şey hatırlamamasına ragmen ona söylemem gerek onun da gerçekleri bilmesi gerek sonucu ne olursa olsun.

Lara'dan

Gerçekten bitmiş iğrenç gözüküyorum bu iğrenç tip ben olamam degil mi.Aynanın karşısında çıkmış olan mahmutlarıma bakmak durumundayım .

Lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi dırım dırım

Cidden iğrenç duruyorlar hemen onları aldırmam gerek yoksa beni sevgilim olucak o hayvan begenmez .

Neden hayvan diyorum çünkü hak ediyo yani okula gitmiyorum bir kaç gündür aramıyorum sormuyorum yani o niye aramıyo ki niye yani nidegggn ?

Kezban modlarına baglamıs bir şekilde telefonumu aldım ve Nazlı'yı aradım.Direk açtı telefon düşkünü gerizekalı ama mal kankam

-Kaankaaaa ölüyom yetişgg

-Ne var lan

-Hayvansın biliyosun dimi, mahmutlarım çıkmış burda sen hala oturuyosun kalk hazırlan hemen aşağı in .

-Taaam

Telefonu kapattıktan sonra Nazlı'nın en az 1 saat sonra benim yanıma geleceğini biliyordum o yüzden yatağıma uzandım kısa bir süre sonra uykuya kendimi teslim ettim.

Nazlı'dan

Kalkıyım duş alıyım bari hem ondan sonra belki Miraç'la buluşuruz.Off ne diyorum ben kendime engel olmalıyım zaten Miraç'a aşık olduğum ögrenilirse Lara beni kıtır kıtır keser ama napabilirim onu gördüğümde atan kalbime çatal mı saplıyım midemde uçan kelebekler uçmasın diye çamaşır suyu mu iciyim onu gördüğümde ayaklarım yerden kesiliyo gibi hissettigim için ayağıma gülle mi bağlıyım seviyoruz işte .

*

Makyajımda tamam işte şimdi iyi gözüküyorum .

Çalan telefon bi çalma be qnq iki dakika işimiz var şurda lan .

Ekrana bakmamla kalp krizi gecirmem bir oldu ...

HERŞEYE RAGMEN SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin