Csalódás felsőfokon

110 5 0
                                    

Elindultam az Első Rendhez. Kissé furcsa érzés volt egy Ellenálló hajót vezetni. Túl gyorsan történt minden.. Sajnos Poe és Finn rábeszéltek hogy ők is velem tarthassanak. Mondjuk többek között ez a csodás ötlet drága édesanyám agyának szüleménye volt. Nem tudtam őket lerázni szóval... még Leia is részt vett a mentőakcióban. Vagy minek is nevezzem ezt?! De mindegy, maradjunk az előbbinél. Szóval, tő mondatba foglalva a fél lázadó csapat velem jött. Ami sok macerát okozott a bejutást illetően. Egyrészt már az álcával is problémák adódtak. Néhány rohamosztagos megölését követően már mindenkinek megvolt a tökéletes álruhája. Chewi  bevállalta hogy ő majd betölti a fogoly szerepét. Minden a legnagyobb rendben volt addig amíg nem találkoztam Hux tábornokkal, az Első Rend új vezetőjével. 

- Úgy látszik vendégeink érkeztek... Elfogni őket! Bent vigyék a kihallgató szobába. - Engem elhurcoltak valami kínzó helyiségbe, ahol lekötöztek.  A tábornok kérdezgetett, de én nem válaszoltam egy kérdésére sem. Egy rohamosztagos belém szúrt egy bénító szert.  Ekkor megparancsolta  a katonáknak hogy hagyják el a szobát. 

Közelebb lépett hozzám, a fénykardom volt a kezében. Olyat csinált, ami ellen nem tudtam mit tenni. Még közelebb jött, annyira hogy az már kellemetlen volt.

- Állj vissza, Kylo! Ennek semmi értelme, úgy is tudom hogy szenvedsz.. Én szeretlek! - Ügyetlenül megcsókolt, amire én ellöktem magamtól. Legszívesebben leszúrtam volna... De nem tettem. 

- Te nem vagy normális! Én Reyt szeretem.. Különben is.. nem vagyok meleg! - Téptem le magamról a kötelet. Felkaptam a földről a fegyverem, majd kirontottam az ajtón. 

Poe és Finn kint vártak rám. 

- Jól vagy Ben? - kérdezte Poe  amint meglátott. 

- Igen, a körülményekhez képest egész jól. Na de most nem ez a lényeg! Meg kell mentenünk Reyt és a többieket. - Elindultunk. Finn sikeresen kiderítette Rey börtönének helyét. Berontottunk az ajtón, természetesen rohamosztagos ruhában. A lány egy ágyon feküdt, megkötözve. Az arcán és a karján súlyos égési sérülések voltak, ami arra utalt hogy valószínűleg megkínozták. Alig volt magánál.. Minduntalan a nevemet suttogta. Ekkor levettem a sisakomat, és odaültem az "ágy˝ szélére. Megfogtam a kezét, ami tiszta vér volt. Magam felé fordítottam, és ekkor megpillantottam a vállán egy lőtt sebet. Biztos sokat szenvedhetett.. 

- Rey.. Én vagyok az, Ben! Kérlek térj magadhoz.. Eljöttünk téged megmenteni! - A lány rám nézett. Láttam a szemén hogy azt sem tudja hol van.

- Ben..Ben..tényleg te vagy az?! - kérdezte rekedtes hangon. 

- Igen, én vagyok az. De most gyere, el kell menekülnünk mielőtt visszajönnek. - Ölbe vettem, és gyorsan elhagytuk a helyiséget. Én sikeresen elvittem Reyt a hajóhoz, ahol biztonságba helyeztem. Meglepetésemre már ott volt Leia és a többi ellenálló aki velünk jött. A rádión gyorsan szóltam Poe-nak hogy ne keressék a többieket, mert már itt vannak. 

Már el is felejtettem hogy az Első Rendnél meglőttek egy bénítóval. Ennek most kezdtem érezni a hatását. Szóltam édesanyámnak, aki természetéhez híven nagyon elkezdett aggódni. De mindez hiába volt, ugyanis egy óra alvás után már teljesen jól éreztem magam. 

Gondoltam megnézem hogy van a barátnőm. Mikor átmentem a betegszobába, anyu épp a sérüléseit tisztította ki. A lány hangot adva fájdalmának, szorította meg a kezem. Csitítgatni próbáltam, de nem nagyon segített. Mondtam Leiának hogy majd én átveszem Rey ellátását, amire ő csak bólintott. A lőtt sebét is lekezeltem. A golyót a legóvatosabban próbáltam eltávolítani, de még így is feljajdult néhányszor a művelet alatt.

Ma este már a szerelmemmel aludtam. Régen volt már ilyen.. Nagyon vigyáztam rá, ugyanis az a fránya Első Rend iszonyatosan megkínozta! Mióta elláttuk őt azóta sokkal jobban nézett ki. Az égési sérülések nagy része kezdett eltűnni és a lőtt sebek  is gyógyulásnak indultak. 

- Rey, el kell mondanom valamit.. - fordultam oda hozzá. Majd megfogtam a bekötözött kezét. 

- Mondd csak! Nem kell félned a reakciómtól.- fogta meg ő is a kezem. 

- Hux tábornok a kínzásom közben megcsókolt..Én le akartam szúrni, de nem tettem meg. Ugye megbocsájtasz?!-kérdeztem bűnbánóan. Erre ő csak elnevette magát, ami meglehetősen meglepő volt számomra. Arca komolyabb lett.

- Ezzel nincs semmi baj, egészen addig amíg te így nem érzel iránta,amit igazán kétlek szóval ezért ne érezd magad rosszul! Te nem tettél semmi rosszat.- ölelte át a nyakamat , majd egy gyors csókot lehelt ajkaimra. 

A sötét oldal utánOnde histórias criam vida. Descubra agora