PART 13

1.2K 87 77
                                    

Tajuk : Bercuti di Hotel

Terdapat sebuah keluarga yang mahu bercuti ke sebuah hotel iaitu ' Hotel Lima Bintang'. Mereka bertolak ke hotel itu dan mereka sudah tiba.

Selepas itu, bapa kepada keluarga tersebut pergi ke tempat penjaga hotel. Tetapi penjaga hotel itu bercakap berbahasa inggeris. Masalahnya, bapa kepada keluarga itu tidak memahami Bahasa Inggeris.

Kemudian, mereka sekeluarga tidak tahu berbahasa inggeris. Aduhhh...

Selepas itu, penjaga di hotel itu memberitahu kepada sekeluarga itu.

Penjaga Hotel : You're room at number 34.

Bapa : Ohh.. Okay... Thank You.

Penjaga Hotel : You're welcome.

Fiuhh...nasib baiklah Bapa dalam keluarga itu pandai bahasa inggeris sedikit sahaja.

Selepas itu, mereka bergerak meluru ke bilik no.34 .

Apabila sudah tiba di bilik no.34 .

Anak yang ke-3 mahu membuka almari yang terdapat dalam bilik ini.

Tiba - tiba...

Seekor tikus terkeluar dari almari tersebut. Anak yang ke-3 itu menjerit ketakutan. Dahlah anak yang ke-3 itu lelaki.😂

Selepas itu, bapanya mengambil telefon yang berada di atas laci bilik itu. Ketika itu, baru teringat balik yang mereka sekeluarga tidak tahu berbahasa inggeris. Dahlah bapanya lah yang jugak tidak tahu tikus dalam bahasa inggeris itu apa.

Tiba - tiba...

Bapanya mendapat satu idea. Bapanya dengan penuh yakinnya mengambil telefon tersebut dan menelefon penjaga hotel di hotel ini.

Bapa : Hello!

Penjaga hotel : Hello! May I help you sir?

Bapa : Do you know Tom and Jerry in Cartoon Network.

Penjaga hotel : Yes. Why sir?

Bapa : Jerry is here. Please bring Tom right now. If you have it.

Penjaga hotel : Okay, sir.

😂😂😂😂HAHAHA...

Koleksi Cerita LawakWhere stories live. Discover now