PART 48

454 29 11
                                    

Tajuk : Momo Challenge II

Selepas sahaja Ahmad mengajak Momo bermain Free Fire Battleground, Momo terus bersetuju untuk bermain Free Fire Battleground sekali. Sebelum ini Momo bercakap dengan Ahmad melalui WhatsApp dengan type di keyboard. Tetapi kali ini dia menggunakan videocall. Mari baca apa yang terjadi kepada Ahmad setelah Momo bersetuju untuk bermain Free Fire Battleground sekali dengannya.

Ahmad : Tolong la kali ni jangan ada gangguan lagi haisshh aku tengah kusyuk tadi main kacau je perempuan mata besar mulut besar tu, harap dia tak WhatsApp aku lagi.

Tiba-tiba...telefon Ahmad berdering

Telefon Ahmad berdering macam ni

"Telefon...telefon berbunyi... Telefon Momo datang..."

Ahmad : Haishh semak la, haduhh dia lagi.

Dalam videocall

Ahmad : Ha apasal? Haishh tak WhatsApp pakai videocall pulak...maju jugak eh kau ni...Momo

Momo : Do you want to play Free Fire Battleground with me?

Ahmad : Wah lagi maju dah ada Free Fire jom ah aku add kau. Apa nama kau?

Momo :*!?-_-?!*

Ahmad : Aduhh tulah masa sekolah rendah dulu taknak belajar Bahasa Melayu... Haishh yelah... What is your name in Free Fire Battleground...Momo?

Momo : My name in Free Fire Battleground is SilaMeninggal.

Ahmad : Ha okok...Aik pandai pulak cakap Bahasa Melayu, ok pukul 3 aku on kau pun on tau jangan lupa. Cau

Momo : I said you Sila Meninggal that's mean please died. Hey don't leave up the phone 😡😠!!!.

Hahaha 😂😂😂

Koleksi Cerita LawakWhere stories live. Discover now