2

9 0 0
                                    

       Nu aud alarma și mă trezesc la 7:34. Super. O sa întârziu la testu de la fizica. Eu care credeam ca o sa ajung mai devreme si o să o mai rog pe Ioana sa imi explice câteceva. Ma ridic rapid din pat și mă duc la baie, apoi imi iau primele haine pe care le văd și în 10 minute am ieșit din casă. Ajung în fața uși de la clasă exact când profesoara o închide.
      Testul a fost destul de ok , cred că o sa iau un 7 , ceea ce e bine.
    -Cum de ai întârziat? Mă întreabă Nina.
   - Nu am auzit alarma de la telefon.
   - Aaa.
   -Ai știut la test?
   - Da cred că o să iau un 6 sau 7. Tu?
   - La fel și eu.
   - Mă duc pana la toaletă. Vii cu mine? Mă întreabă Nina.
   - Da. Haide.
   Îmi iau telefonul și ne îndreptăm spre toaleta fetelor. Cât timp o aștept pe Nina îmi verific notificările și mesajele de pe facebook, instagram , snapchat :). Observ ca băiatul pe care mi l-a arătat Andreea ieri mi-a acceptat prietenia. Zâmbesc.
    - La ce te uiți? Mă întreabă Nina in timp ce se spală pe mâini.
    - La nimic interesant.
     Nu știu de ce nu îi spun de acest băiat. Adică e prietena mea cea mai buna , dar totuși nu vreau sa vorbesc despre el. Și până la urmă doar ne-am împrietenit pe facebook, nu e nimic important.
    - Îți vine să crezi că mai avem o săptămână de școală? Imi spune Nina în timp ce ne îndreptăm spre clasă.
    - Daa! Abia aștept să vină vacanța.
    - Și euuu.
    - Simt că vara asta va fi una de neuitat.
    - Și eu.
    După ore ies cu câțiva colegi la restaurantul de lângă liceu, unde bem un suc. Oficial am terminat cu toate testele , tezele pentru acest an , deci ne putem bucura de o după-amiază însorită.
      Ultima săptămână de școală trece foarte repede și ma bucur foarte mult. E prima zi de vacanță si am si plecat in sat la bunicii mei unde voi sta câteva săptămâni. 
    Seara mă întâlnesc cu prietenii mei pe care nu i-am văzut de foarte mult timp. Sper să nu fie si Mihai în sat. Nu sunt încă pregătită să mă întâlnesc cu el. Seara trece foarte repede , ne jucam o grămadă de jocuri, un băiat pe care nu l-am mai vazut pana acum se baga in seama cu mine si ma face sa ma simt bine . E foarte amuzant si simpatic . Povestesc cu prietenele mele si râdem impreuna. Chiar va fi o vară de neuitat.
     Zilele trec ca prin zbor și nu îmi vine să cred ca deja suntem in jumătatea lunii iulie. E o zi foarte călduroasă si toata ziua incerc sa imi gasesc o ocupație pana vine seara sa pot ieși și sa mă întâlnesc cu gașca. Fac schimb de mesaje cu Nina , ne povestim una alteia ce am mai facut , cum suntem si stabilim o dată sa ne întâlnim. Ma voi intoarce acasa peste câteva zile. Ma mai uit pe facebook si imi verific notificarile. Observ ca e ziua de naștere a lui Bogdi , prietenul Andreei. Ma hotărăsc să îi urez la mulți ani.
     Inițial ma gandesc sa îi scriu pe profil ,dar apoi ies repede si vreau sa ii scriu printr-un  mesaj privat. Tastez " La mulți ani! 😘" ezit câteva secunde , șterg mesajul și inchid telefonul. După două minute , intru din nou , scriu același mesaj si dau trimite. Apoi ies repede de pe facebook și ma duc sa pălăvrăgesc cu bunicii mei. Nu vreau sa văd  dacă imi raspunde sau nu. Totuși sper sa imi raspunda si sa imi mai scrie " Ce faci? " . Imi bate inima foarte tare  doar cand ma gandesc la asta.
    După câteva ore primesc un SMS de la Denis, băiatul acela simpatic " Ieși diseară?"
Ii raspund rapid " Sigur :)" si dupa doar cateva secunde aud din nou telefonul " Super , ne vedem diseară atunci ". Ma uit la ceas . 18:17. De obicei ne întâlnim pe la 20. Mai am timp destul așa că imi iau cartea " La răscruce de vânturi " și încep să citesc din ea pana la 19:10. Las cartea din mână si ma duc sa ma pregătesc. Încă nu am intrat pe facebook, am emotii. Poate nu mi-a răspuns dar a vazut mesajul. Nu stiu de ce ma intereseaza atat. Nici macar nu il cunosc pe tip.
    La 19:57 ies si eu din casă și in 10 minute ajung la locul unde ne întâlnim de obicei cu toții. Când mă vede , Denis vine și mă îmbrățișează. E chiar un băiat bun si dulce.
   - Mă duc pana la magazin. Imi sopteste la ureche.
   -Bine.
   - Ma întorc în câteva minute.
   -Ok. Te astept aici.
   Mă întorc si observ cum fetele chicotesc si imi zâmbesc.
   - Ce s-a întâmplat?
   -Se vede clar ca e topit după tine. Imi zice Raluca.
   -Oo terminati.
   -Și si tie iti cam place.
   - E drăguț.
    După câteva minute Denis ajunge lângă mine si imi întinde o înghețată.
  - Pentru tine.
  - Ce? Nu trebuia.
   - Haide. Ia-o.
   -Multuumesc. Ii zic in timp ce il îmbrățișez.
   Fetele încep din nou să chicoteasca si eu ma uit urat la ele.
    - Ce ar fi sa ne plimbam? propune Cristi.
    -E o idee bună. Zice Denis. Vii? Ma intreaba.
   - Sigur. Fetelor veniți si voi?
   -Eu prefer sa stau. Zice sora-mea.
   - Și eu la fel. Zice Vanesa. Aici avem wifi.
   -Cum vreti voi. Raluca si tu preferi sa stai aici la internet decât să faci puțină mișcare?
   - Nu. Eu vin cu voi.
   -Super. Haide.
   Ne plimbam cam jumătate de oră apoi ne întoarcem la locul nostru unde este wifi :)).
Activez si eu wifi-ul si astept sa mi se încarce notificarile.
   Oberv ca am primit un mesaj. Am si uitat. Imi bate inima foarte tare. E de la Bogdi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 17, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Băiatul de la TeologieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum