Merhabalar. Bu roman üzerinde beş aydan fazla düşündüm. Geceleri, gündüzleri, okulda, serviste ve ya misafirlikte. Hep düşündüm ve aklıma gelen her şeyi roman defterime kaydettim. Bu romanımın çok güzel bir kurgu olduğunu düşünüyorum. Kapak tasarımımı yapan @kapaktasarlaa ' a çok teşekkür ediyorum. Kitabımı okuma listenizde görmekten büyük gurur duyarım. Oylarını ve yorumlarınızı merak ile bekliyor olacağım. Mutlu Ol'un...
Ve romanımızın tanıtımı:
Gökyüzüne bakınca hayal etti, Rüya.
"Bir ormana doğru yavaş adımlarla ilerledi. Ormandaki ağaçların kokusu, ormanın vermiş olduğu o güzel yeşilliğin kokusu burnunda tütmüştü."
Çok acı verici olaylar atlatmıştı, Papatya.
Geride kalsa da her aklına geldiğinde kendini tutamıyor ve gözyaşlarını serbest bırakıyordu.Ellerinden kayıp gidiyordu, ailesi.
Yine aynı acıları yaşıyordu, Rüya.
Vazgeçmeyecek ve asla pes etmeyecekti.
O çok güçlü ve sabırlı bir genç kız idi.
Vazgeçmedi ve asla pes etmedi...Bir adam vardı, düşlerinde.
Uzun boylu, kumral, kahveye çalan gözleri...
Rüya hayal kurdu yine; hiç görmediği ama rüyasında görüp hayal ettiği adam için.Sevdi adam, Papatya'yı.
Papatya'yı aramak istedi.
Bu sefer adam kurdu hayali;
Bir kadın; çaya benzeyen gözleri, bal dudakları, minik bir burnu...
Adam aradı rüyasında hayal olarak gördüğü genç kızı.
Bulamadı...Arkadaşlarını etiketleyip bana destek olur musun?
Teşekkür ederim iyi ki varsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM PAPATYA
Teen Fiction"Rüzgar ne kadar sert eserse essin, yıkamadı Papatya'yı." Romanı yayınladığım tarih: ~|17.02.18|~