*alles is vanuit Summer geschreven*
Ik glimlach tevreden naar mijn spiegelbeeld in de spiegel, terwijl ik het laatste stuk van mijn bruine lange haar styl. "Jeetje, éindelijk ben je klaar! Dat duwt eeuwen voordat je eens klaar met je haar bent, hahaha", hoor ik een stem achter me zeggen. Die stem is van mijn beste vriendin, Lois. Lois is my other half, waar ik alles tegen kan zeggen. Ik ken haar al sinds we een jaar of 5 waren, en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Eigenlijk is het best wel grappig dat we beste vriendinnen zijn, want Lois is best onzeker over zichzelf en haar uiterlijk, terwijl het mij echt niks boeit wat anderen van me denken; ik ben wie ik ben en dat moet iedereen gewoon maar accepteren. Ook hoef ik niet perse in de spotlights te staan, ik blijf liever op de achtergrond. Maar dat lukt niet altijd, want ik zeg wat ik denk en dat komt niet bepaald vaak voor.
"En dát zegt degene die minstens een halfuur doet over een outfit kiezen?", antwoord ik lachend. "Oh shit, we moeten weg! T is al 13.55 en we hebben 14.00 afgesproken bij de Starbucks met Joy en Mila", zegt Lois. Ik knik en we lopen naar beneden. Lois stapt op haar fiets terwijl ik mijn longboard oppak en we gaan weg.
*eenmaal bij de Starbucks aangekomen*
Lois en ik lopen naar binnen bij de Starbucks, en meteen zie ik Mila zitten. Ik herken haar blonde bos krullen en roep; "Hi happy meal!". Tja, mila noem ik nou eenmaal happy meal omdat meal als mila klinkt. Oke best wel onlogische logica maar boeiend hahah. Mila draait zich meteen om naar onze kant en loopt naar ons toe. "Hee!", zegt Lois terwijl mila ons een knuffel geeft. "Waar is Joy?", vraag ik. "Hierzo!", roept de stem achter me, de stem van Joy. Ik geef haar meteen een knuffel en we schuiven aan bij een tafeltje.
*tijdje later als we besteld hebben*
"Meiden, weten jullie nog dat ene lot van de loterij die we vorige maand gekocht hebben? Vanavond is de uitslag ervan op tv!", lacht Lois. Ohjaaa ik was t helemaal vergeten! Naja, niet dat dat wat uitmaakt, want we winnen toch niks. "Maar ey, als we iets winnen gaan we met z'n alle op vakantie naar Ibiza!", roept Mila. "Dat is afgesproken!", roep ik en iedereen stemt in. Zullen we anders met z'n alle de uitslag kijken ?", stelt Mila voor. Iedereen knikt terwijl Joy grijnzend zegt; Zullen we bij mij kijken ? M'n ouders zijn niet thuis vanavond". "Iscool!", zeg ik.
*die avond*
Terwijl ik en Lois wat drinken in zitten te schenken, is Joy aan 't roken. Zó goor vind ik het, ik snap ook niet waarom Joy het ook doet. Maarja, dat moet ze zelf maar weten.
"Het begint, het begint!", roept Mila vanuit de woonkamer. Iedereen komt naar de woonkamer en ploft op de bank. Eerst komt de uitslag van de kleine bedragen, wat steeds meer wordt. Uiteindelijk de hoofdprijs; 16 miljoen euro. Langzaam komen de getallen tevoorschijn, en mijn mond slaat open...
-------------------------
Dit was part 1! Het is nog niet zo spannend, maar daar komt verandering in in de volgende parts! Ook komt de titel nog niet echt voor in het verhaal, maar dat komt pas later ♥️😁 Zeg even wat je ervan vindt tot nu toe! Tips, tops, alles is welkom! Ik schrijf zo snel mogelijk een nieuw part, wat ook langer is.
JE LEEST
Unforgettable
Dla nastolatkówHet meisje Summer en een aantal vriendinnen van haar kopen een loterijlot, gewoon voor de lol eigenlijk. Uiteindelijk winnen ze daar de hoofdprijs van; maar liefst 16 miljoen euro! Ze besluiten met z'n alle op vakantie naar Ibiza te gaan. Summer o...