Part 5

53 1 0
                                    

*uiteindelijk op het balkon van het appartement van Joy en Mila, een verdieping onder die van Lois en mij*

"Met wie was je, waarom was je weg en wat heb je daar gedaan op t strand?!", zegt Mila en ze blijft maar doorvragen. "Jezus, is dit een interview ofzo? Laat me gewoon effe", antwoord ik terwijl ik opsta. "Ik ga slapen, ben bekaf", zeg ik en ik loop richting de lift. Als ik in mijn appartement kom, spring ik gelijk op mijn bed. Heerlijk dit, effe niks aan mijn hoofd en lekker ontspannen. Na een tijdje sleep ik mezelf naar de badkamer en neem een korte, frisse douche. Vervolgens doe ik mijn pyjama aan en ga in mijn bed liggen terwijl ik nog even een sms'je typ naar mijn ouders. Ik mis ze wel hoor.. Zal ik het naar ze sturen over Jace? Nee, beter niet, ik wil niet dat ze zich daar druk over gaan maken en waarschijnlijk is hij nu snel Ibiza uit en naar een verdere plaats vertrokken. Ik typ het bericht af, verzend het, en hoor de deur openslaan. In de deuropening staat Lois. "Oh, sorry! Ik was even vergeten dat je al in bed lag", zegt ze snel. "Geeft toch niet, Lo", grinnik ik en ik geef haar een knuffel. "Ben je nog van slag? Dat snap ik wel hoor", zegt Lois. "Naja ik kan er toch niks aan veranderen dus probeer ik maar door te gaan. En we zijn niet op Ibiza om ons rot te voelen, maar te feesten!", antwoord ik met een klein glimlachje. "Nounou, je avond bij het strand heeft je wel goedgedaan zeg, hahaha!", zegt Lois. En het klopt nog ook! Door Nash voel ik me weer blij en hij geeft me een fijn gevoel. En dat nog terwijl ik hem pas nét ken.

Nou, ik ga pitten. See ya tomorrow!", zegt Lois terwijl ik het licht uitklikt. Ik sluit mijn ogen en val meteen in slaap.

"Pak me hand nou!", gilt Nash vanaf de top van de berg. Ik slik en pak voorzichtig zijn hand. "Zie je nou wel, je kan me wel vertrou...", zegt Nash totdat de berg voor een deel instort! "Nee, Nash! Niet gaan! Laat me niet alleen!", schreeuw ik, maar het is te laat. Nash valt naar beneden, in een ravijn, met een heleboel stukken berg om zich heen. Ik schreeuw de longen uit mijn lijf, en schrik wakker.

-------------------------------

Hee mensen! Thanks voor het lezen van mijn story! Het einde van deze part met de droom wordt later belangrijk, dus het is niet zo dat ik gewoon een random droom erin zet, maar daar kom je later achter hahah!❤️

UnforgettableWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu