Medya:Melisa'nın çarptığı çocuk (Aras)
Bölümle henüz düzenlemeye alınmıştır
Yüzüme kocaman gülümsememi yerleştirerek üstümü düzeltip aynada kendime son bir kez baktım .
Bordo deri eteğim ,omuz bölümünde kabartmalı çiçek deseni olan beyaz gömleğim ve kafama taktığım bordo bandana ile çok tatlı olmuştum .Okulumda bir kavgaya karışarak tekrardan disiplin cezası yemiştim ve babam buna çok kızarak okulumu değiştirme kararı almıştı.Her gün müdürü arayarak durumumu sorardı Babam.Bizim kelaynak kafalı müdür ise sürekli babamı benim hakkımda kışkırtırdı .Derslerimi değil, öyle birsey yapamazdı çünkü benim derslerim harikuladenin de fevkaladesi ,harketlerim konusunda sürekli babama abartı şeyler söylerdi.Haklı olduğum durumlarda bile lafı evirip çevirip beni haksız yapardı.O kadar iyi olmasada okulumu seviyordum.
Yavaş yavaş merdivenlerden inerek elindeki çayı içerken gazete okuyan babama doğru yürümeye başladım .
Babamın yanına vardığımda derin bir nefes alıp yüzüne kocaman bir öpücük kondurdum .Hadi Melisa bir kez olsun sevimli olmayı dene !
"Baba ?" Elindeki gazeteyi sıkıntı ile bırakan babam, Koca bir iç çekti ve gözlüklerinin üstünden bana baktı .Hayır ya !Anlamış olamaz değil mi?"Hayır Melisa "Yumuşak bir biçimde söylemiş olmasına rağmen sesi oldukça sertti ve içimden bir ses daha fazla üstelersem zararlı çıkacağımı söylüyordu. Üzüntü ile babama bakıp içimde okulumun değişmemesine karşı olan umudumun bana el sallamasını izledim .
"Babaların bir tanesi ,Babaların gurur kaynağı ,babaların ,eee şey babaların-"
Daha cümlemi bitiremeden dudaklarımı birbirine bastırdım .
Hayır Melisa yani kendini biliyorsun, madem ikna etmekte ısrarcısın ne diye dünden bir konuşma hazırlamadın ki .Aptal kız
Ah bende, beni küçük düşüren iç sesim nerede kaldı diyordum.
"Hiç mi umut yok ?" Kafasını bir saniye bile düşünmeden olumsuz anlamda salladı .Neden ya?
"Yapma Mel. seni göndereceğimiz okul ,eski gittiğin okuldan daha güzel"Deyip her zamanki gibi eski okulumu savundu ,kahvaltılıkları masaya dizen annem .Ah şu ebeveynler yok mu ? Sadece" Şu okul daha güzel"," Ayrıca zaten sen cezalıydın "Diyerek okul değiştirip, "Benim kızım daha başarılı olacak" Diye kendilerini avutuyorlardı . Ama işin özel tarafını bakmayı akıl bile edemiyorlardı ?Yada belkide bilerek bakmıyorkardı. Çünkü o zaman haksız çıkacaklarını gayet iyi Biliyorlardı. Ne kadar itiraz edersem edeyim beni dinlemeyip yine, yeni okulumu öveceklerini biliyorum ,sırf bu yüzden itiraz etmeyerek ruhsuz bir şekilde sandalyeyi çekip masama oturdum ve kahvaltı etmeye başladım .
Bol dudak büzmeli , bol yalvarışlı ayrı zamanda bol umut kırıklığı ile geçen bir kahvaltının ardından yukarıdan çantamı alıp babamın yanına indim .Babam montunu giyerken bende annemin yanağına sulu bir öpücük konudurup dışarı çıktım .
Babam arabaya bindiğinde kapımı açıp bende bindim .Araba çalıştığında düşlemeye başladım .Yeni bir okul ,Eğer olursa , yeni arkadaşlar . Kısacası yeni bir sayfa bu.Arkadaş edinme konusunda pek iyi biri sayılmasamda o kadar kötü de değilim .Mesela birinin yanına gidip kolay kolay konuşamazdım,ama biri benim yanıma gelip konuşmak isterse onu geri çevirmeyip bende konuşurdum .Eski okulumda ise arkadaşlarımla tanışma faslım biraz değişik olmuştu .Yani değişik değil de utanç verici .Okulun bahçesine adımımı atar atmaz amele sümüğü gibi yere düşmüştüm ve sonradan yanım gelen biri ile arkadaşlık kurmuştum .Ne tesadüf ki onunda arkadaş çevresi geniş olduğundan kolaylıkla arkadaş edinmiştim .Kim bilir burada nasıl insanlar ile dost kuracaktım ?Yada belkide kuramayacaktım ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Molekül
Teen Fiction"Yoksa bana aşık mı oldun ?Eğer aşık olduysan seni suçlayamam bu cazibeye karşı gelmek mümkün değil"Ay hasbam ! "Kusura bakma ama götümle sevgili olma gibi bir niyetim yok" susarak önüne düğünde laf sokmanın vermiş olduğu gururla evde sevinç dansım...