5

52 7 2
                                    

Ibrahim
Het was heel gezellig met nour. Ik weet niet hoe ik me voel bij haar maar het lijkt alsof ze iets met mij doet, iets wat geen ander kan. Ik liep richting mijn huis en zag daar een jongen staan die mij bekend voor kwam. Hij kwam steeds dichterbij en greep mij bij mijn keel. Ik hapte lucht maar mijn keel werd zowat dicht geknepen. Ik gaf hem een hoek tegen zijn kaak waardoor hij meteen neer viel waardoor ik weg rende naar mijn huis. Nu weet ik het, nu weet ik waar 'el Hassan' me zo bekend van voorkwam.... youssef! Youssef el Hassan! De grootste drugsdealer van rotterdam! Ik had ooit 1 pakketje geleverd voor wat geld dat ik toen nodig had maar daar hield ik het ook bij, sindsdien werd ik vaker gevraagd maar weigerde het en daar had ik de zogenaamde "baas" mee beledigt. Ik keek nog even snel om en deed de sleutels in de deuropening. Pff wat een opluchting, eindelijk thuis. Ik scrollde een beetje door mijn instagram totdat ik werd gebeld door een anoniem nummer. "Hallo?"
"Praat nog een keer tegen nour of zoek nog een keer contact met haar en ik doe je wat ernstigs aan." Voordat ik uberhaupt de mogelijkheid had om erop te reageren en uit te leggen dat we klasgenoten zijn, werd er al opgehangen. Wat moet ik nu doen? Nour negeren omdat een of andere rare boy mij bedreigd? Ha dacht het even niet!

Ibrahim wist niet waar hij mee te maken had....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sorry voor deze korte deel, ik ben heel erg ziek geworden en heb net een ander deel gepubliceerd, ik hoop morgen nog een paar delen bij te knallen haha, alvast goodnight lovies💓
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Verborgen liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu