,,Už je skoro 11 " řekl Hyuk jakoby klukům něco připomínal.,,Dneska jede Hae " ukázal na něj Siwon.Nechápavě jsem se podívala.,,Eun Joo, pojedeš se mnou ?? " zeptal se mě.,,Kam ?? " musela jsem se zeptat.Proč chce abych s ním někam šla.,,Vyzvednout Sungmina s Ryewookem " usmál se.,,Nikam nepojede chci vidět jejich reakci " Siwon mě chytil za ruku jakobych snad chtěla někam jít.Cukla jsem sebou.,,Promiň " omluvil se poté a pustil mě.,,Ale já nechci jet sám " zamračil se Hae.,,Dobře pojedu s tebou " zvedl se Hyuk ze sedačky.,,Po-počkej nemůžeme jí tu s ním nechat samotnou !! " vykřikl když si uvědomil, že já a Siwon jsme jediní, kteří v dormu zůstanou poté, co oni dva odjedou.,,V klidu " zasmál se Hyuk a odvedl ho z obýváku.,,Měla by si zavolat domů...po obědě ti zjistíme autobusy a vlaky " usmál se na mě odešel.Asi k sobě do pokoje.Sáhla jsem po telefonu stále ležícím na stole a vytočila Jayovo číslo.// ,,Ano ?? Joo, děje se něco ?? // zeptam se poté, co hovor přijal.,,Víš já...z té brigády asi nic nebude...oni pro mě nepřijeli nechali mě zmoknout...nemám tady žádné věci, protože jsem si je nechala poslat a přivezou je až za dva dny " vybalila jsem na něj do telefonu.// ,,Joo...prcku ty si samej problém...já pro tebe nemůžu přijet jsem v Tokyu, vrátím se až příští středu, kde teď si ?? " // zněl trochu vyděšeně a zklamaně.,,Budeš si myslet, že jsem blázen, ale nějak jsem se dostala do dormu Super junior " rozplývala jsem se.Jay si na druhé straně povzdechl.// ,,Noo ať si u kohokoliv snaž se tam zůstat...kdyby se cokolik změnilo dej mi vědět " // nevěří mi prolétlo mi hlavou.Ostatně jako vždycky.Když jsem mu jednou řekla, že jsem v Mokpu kus od našeho domu viděla Joona z MBLAQ nejen, že mi nevěřil dokonce se mi i vysmál.Jsou věci, které můj bratr prostě nechápe.,,Věděla jsem, že mi nebudeš věřit...ozvu se až budu mít svoje věci " s tím jsem hovor ukončila.Nechtěla jsem se s Jayem hádat.Nemám ráda když se mi takhle vysmívá.Jakobych byla nemocná na hlavu pokaždé když mluvím o nějakém zpěvákovi nebo herci.Pořád mě má za malou holku.Telefon jsem s ránou položila zpět na stůl a tělo zabořila uraženě hloubš do sedačky.Telefon na stole začal vibrovat.Zpozorněla jsem a poté aniž bych se podívala na display hovor jsem přijala.,,Ano ?? Kdo volá ?? " zeptala jsem se do sluchátka.// ,,Joo, kde si ?! " // zněla otázka volajícího.Podle hlasu ten volající byla moje kamarádka Sun,,V Seoulu, kde bych asi byla ?! " okřikla jsem jí.// ,,Ups...volám ti, protože mi před pár minutama volal Lee Han Byul...z tý brigády nic nebude sehnali si nějakou jinou fotografku když jsem ho seřvala řekl mi, že ta holka je protekční...podle něj spí se synem toho chlapa, co to tam vede, ale to jsou jen drby...Joo víš o tom, že další autobus ti jede až příští úterý jsou slavnosti...tady u nás a když jsme u toho proč si sakra jela do Seoulu beze mě !! " // když začala Sun mluvit bylo těžké jí zastavit.Pořád má světu, co říct.,,To že z toho nic nebude jsem zjistila tak před 3 hodinama !! Jak to myslíš bez tebe ?! Řekla si, že nikam nepojedeš !! Chtěla si zůstat doma s Johyunem " připomněla jsem jí.// ,,Dobře máš pravdu...jako vždy, ale Jonnie před hodinou odjel k rodičům a nechal mě tu samotnou...je mi smutno já váž..." // rozmluvila se já jí, ale díky Siwonovi nemusela poslouchat.,,Nemáš hlad ?? " zeptal se mě odedveří u kterých stál.,,Ne děkuju jedla jsem v autobuse " usmála jsem se na něj.Rozešel se ke mě.// ,,Hej koho tam máš ?! Eun Joo !! Sakra odpověz !! " // rozkřičela se Sun do sluchátka když mě zaslechla mluvit.Telefon jsem si dala kus dál od ucha.,,Kdybych ti to řekla neuvěříš mi " zasmála jsem se do telefonu.// ,,Dělej vyklop to !! " // zakřičela.Siwon musel všechno slyšet, protože mi bez jakékoliv omluvy vzal telefon z ruky a přiložil si ho k uchu.,,Ahoj tady Choi Siwon s kým mluvím ?? " zasmál se.// ,,To ti tak žeru !! Jak si dovoluješ vydávat se za Siwona ?! " // došlo mi, že Sun je opravdu hlučná.Siwon byl kus odemně a já jí slyšela moc dobře.,,Dobře " přikývl a sedl si vedle mě a poté natáhl ruku v níž telefon držel.,,Řekni sýr " řekl a zapózoval.,,Pošli tu fotku kamarádce prosím " řekl a zvedl se.Udělala jsem přesně jak řekl.A měla jsem z toho dobrej pocit.Nešlo o žárlivost ze Suniny strany nebo tak, ale o to, že jsem mám fotku se Siwonem.Nastalo ticho.A ve chvíly, kdy jsem se do něj zaposlouchala z druhé strany sluchátka se začali ozývat rány.,,Sun, co tam děláš ?! " zhrozila jsem se.// ,,Snažil se zabít mlácením hlavy o stůl !! " // moc dobře jsem věděla, že to na mě hraje a pouze mlátí něčím do stolu u sebe v pokoji.,,Myslím, že by Siwona mrzelo kdyby sis kvůli němu vzala život " povzbudila jsem jí.// ,,Ale musel by mi jít na pohřeb !! " // zakřičela a doufala, že to Siwon uslyší.Přesně podle jejího plánu se na mě Siwon otočil a podíval se na telefon.Přikývla jsem.,,Pozdravuje tě...vyřiď prosím Jayovi, že jsem nelhala a když Siwon dovolí ukaž mu to fotku...měl by se na ní podívat u mě v pokoji aby pochopil " delší část rozhovoru jsem šeptala.// ,,Myslíš kvůli tomu obřímu plakátu ?! Jo jasně, co bych pro tebe neudělala ty mrcho jedna " // zasmála se a pokračovala : // ,,Nesnášim tě !! Jednou jsme je měli potkat spolu !! I když tě vlastně plně chápu...mohla by si je nenápadně fotit a ty fotky mi posílat ?? Já jen, že bych se před holkama z práce docela ráda vytahovala...ta Jiyeon mě pořád štve chová se jakoby je znala osobně což neni pravda minule si spletla Wookieho s Minem chápeš to ?? Ta holka je děs...no nic tak se měj ty jedna podrazačko !! Nesnášim tě !! Ahoj " // hovor ukončila.Opřela jsem se.,,Jseš v pořádku ?? " naklonil se nademně.Nevím, proč, ale došlo mi, že brečím.Neodpověděla jsem mu jen jsem popotáhla.Vzpomněla jsem si proč tu vlastně jsem.,,No ták " zasmál se a přitáhl si mě k sobě.Eh ?? Co to dělá ??,,Omlouvám se...odejdu jakmile to půjde do dvou dnů mi přijdou věci " slíbila jsem.,,V pořádku " odtáhl se ode mně což mě trochu zamrzelo, protože to byl nádherný pocit...