4.)

14 2 0
                                    

Seděli jsme mlčky vedle sebe když se z chodby ozvaly hlasy.Kluci se vrátili.Zhluboka jsem se nadechla.,,Nebuď tak nervózní horší jak s Kanginem to bejt nemůže " snažil se mě uklidnit Siwon.,,Já vím " přiznala jsem a zvedla se.Siwon mě napodobyl.,,Tak tohle je Eun Joo " usmál se Donghae když vešel do místnosti následován Hyukem, Minem a Wookiem.,,Ona na sobě má moje věci ?! " zeptal se zvýšeným hlasem Minnie.,,Ty a Wookie ste jediní s holčičí velikostí " upřesnil Hyuk než se Siwon zmohl na slovo.Oba ho probodli pohledem.,,Ahoj " pozdravil mě Wookie.,,A-ahoj " přitakala jsem.,,Budeme jí muset držet dál od Kyuhyuna...ahoj Joo " usmál se na mě konečně i Min.Líbí se mi jeho úsměv.Na svůj věk je až příliš roztomilej a taky to má úplně bez námahy.Odpověděla jsem mu na pozdrav podobně jako Wookiemu a pousmála se.,,Proč od Kyuhyuna ?? " zeptal se Wookie.,,Je přesně jeho typ " prohlédl si mě.Hae a Hyuk se rozesmáli.,,Moc děkuji, že tu zatím můžu zůstat slibuji, že až mi přivezou věci odejdu a nikdy v životě už mě neuvidíte " řekla jsem pevně.Jen přikývli.,,Už ti řekli, kde budeš spát ?? " zeptal se Min.,,Ne " přiznala jsem.,,Jedinej volnej pokoj je ten Heechulovo takže by jsme tě možná mohli nechat spát tam myslím, že by to hyungovi nevadilo...má slabost pro naše fanynky " zasmál se.,,Děkuji moc...ničeho se nedotknu přísahám !! " slíbila jsem.,,A co, že si přijela do Seoulu ?? Hae říkal, že si z Mokpo víš, že je to jeho rodné město ?? " pokračoval v otázkách.,,Abych se přiznala jeden čas jsem doufala, že vás díky tomu potkám... " přiznala jsem a když mi došlo, co jsem řekla trochu mi znachověli tváře ,,Přijela jsem sem za prací jsem fotografka...bohužel místo mě dali tu práci někomu jinému a nedali mi vědět takže jsem jela zbytečně " shrnula jsem.,,Myslím, že minimálně týden tu s námi pobudeš podle Haeho jsou v Mokpu slavnosti " mrkl na mě.Já se vážně bavím se Sungminem !! Omo !!,,Vy mě nevyhodíte ?! " vyletěla jsem překvapeně.,,My ne...horší to, ale bude s manažerem " odpověděl za Minnieho, Wookie.,,A s Kanginem " doplnil Hyuk.,,To zařídím " nabídl se Min.Kluci si ho pochvalně prohlídli.,,Noo tak se dáme do vaření " rozhodil rukama Ryewookie a vydal se do kuchyně.,,Můžu vám pomoct ?? " zeptala jsem se.,,Hej Wookie slyšel si to ?! " zavolal na něj Min, Wookie přikývl ,,Joo už teď se mi líbíš kluky nedonutíme ani něco zamýchat...seš náš splněnej sen " usmál se.,,Říká to jen proto aby si neodmítla to, co na tebe chce navlíknout " prozradil mi Wookie.Zamrkala jsem.Sungmin mě zavedl do kuchyně.Wookie šel napřed.,,Budeš tak hodná a oblečeš si to ?? " podíval se na mě svým štěněčím kukučem Min a ukazoval na zástěru pověšenou na zdi.Měla světle růžovou barvu.Široce jsem se usmála a přikývla.,,Budeme ladit !! " zajísal Wookie.Sundala jsem zástěru z háčku a oblékla si jí a začala zavazovat.,,Počkej zavážu ti to !! " přicupital ke mě Min s vařečkou v ruce a pomohl mi zástěru zavázat když si všiml jak s tím bojuju.Když jsem si zástěru na svém těle detailně prohlížela všimla jsem si nápisu na hrudi.Nejlepší kuchař hlásal a já se nad tím pousmála.,,No dáme se do toho " rozhodl Wookie...,,Jsme sehranej tým " rozplýval se Wookie když jsem se v jejich poněkud malé kuchyni ani jednou nestrčili a nemuseli si uhybat.,,Zlato podáš mi prosím sůl ?? " zeptal se Min.Zamrkala jsem.,,Minnie teď tu nejsme sami zapomněl si snad ?? " usmál se na něj Wookie.,,Nic si nemysli Joo je to jen takovej zvyk " vysvětlil mi.Přikývla jsem a oboum jim věnovala úsměv.Z vedlejší místnosti jsem zaslechla hlasy.Zaposlouchala jsem se.,,Kluci už jsou doma " řekl Min jakoby pro sebe a přitom se díval na mě.Zvládnu to, uklidňovala jsem se.O tom jsem přece snila nebo ne ??,,My už chceme jíst !! Máme hlad !! " ozývalo se slabě těchto několik slov stále dokola se mnohohlasně opakujících.V jídelně už byli všichni.,,Ještě chvíly a nedostanete nic !! " zakřičel na zpět Min až jsem se lekla.,,Je hodně uječenej " zasmál se Wookie.,,Na tohle ani Wookieho vejšky nestačí " popíchl ho už klidným hlasem.Já se jen usmívala.,,My už chceme jíst !! Máme hlad !! " ozvalo se znovu o něco víc nahlas.,,Wookie prosím připomeň mi proč nesmím Shindonga a Hyuka zabít " protočil oči.,,Protože by tě potom zabil náš manažer ?? " usmál se.Min přikývl.Každý popadl dva talíře a zmizeli ve dveřích.,,Už se to nese " zaslechla jsem slabě Minnieho rozesmátý hlas.Poté, co se oba po druhé vrátili vzali do rukou pouze jeden talíř.Ten svůj.,,Ještě tam pro tebe zbylo místo " usmáli se na mě oba.Popadla jsem tedy svůj talíř a šla potichu za nimi.Jídelna nebyla daleko a mě to trochu naštvalo.Nestihla jsem se připravit na to, co příjde.,,Tak to je ona Eun Joo " ukázal na mě Min a položil svůj talíř na stůl.Ticho.Všichni ztichli.,,Minnie mi jim to tak nějak nestihli říct " přiznal potichu Hae.,,A o čem tu celou dobu mluvíte ?! " okřikl ho Wookie.,,Mami nezlob se na nás " zasmál se Hyuk.Když jsem na sobě ucítila pohledy zbytku skupiny začala jsem se cítit trochu divně.Hae se ujal slova a začal všem přítomným vysvětlovat, co že tu dělám.Pořádně jsem ho nevnímala.Nerozumněla jsem mu ani slovo jen jsem slabě slyšela jeho hlas.Mojí pozornost totiž upoutalo něco jinýho.Někdo.Podívala jsem se na kluky a jednoho po druhém si je prohlídla.Pořád jsem stála na místě s talířem v ruce když Haeho hlas vystřídal ten Siwonův.Podívala jsem se před sebe a ztuhla.Když jsem se podívala na Kyuhyuna všechny moje smysly se na něj soustředily.Když se naše pohledy střetly něčemu se akorát smál.Ztuhl stejně jako já a mě to zarazilo o něco víc pokud to v té chvíly bylo vůbec ještě možné.Chtěla jsem se podívat jinam, ale nešlo to.Rozbušilo se mi srdce.Musím odejít, co nejdřív !! Nemůžu tu zůstat pokud tu bude Kyu, protože v momentě, kdy oční kontakt opětoval byla jsem v tom až po uši.Nechápu tyhle pocity !!,,Tak jsme se s klukama rozhodli, že jí nechápe spát u Heechula v pokoji " probudil mě zpět do reality Minnieho hlas.Nebo to možná bylo to jak se mě dotkl když to říkal.Stál vedle mě a tak mi lehce položil ruku na rameno.,,Slibuji, že odejdu hned jak mi přivezou věci !! " zopakovala jsem dneska už po několikáté.,,Dobře teď už si, ale sedni a jez !! " rozkázal mi s úsměvem Kangin.Usmál se na mě !! Sedla jsem si vedle Mina a začala jíst...Z domova jsem zvyklá na mlaskání a mluvení při jídle, ale když člověk jí namísto s jedním bratrem s 10 zpěvákama své oblíbené skupiny všímá si toho o to víc.I když na druhou stranu jsem ráda, že se kluci chovají normálně a nehlídají se předemnou.Potom, co jsem Wookiemu pomohla umýt nádobí tentokrát bez pomoci Mina, někam odešel.,,Joo můžu se na něco zeptat ?? " přišel za mnou do kuchyně Hae když jsem uklízela poslední talíř.Před hodinou jsem byla poučená, co kam patří.Wookie se tak trochu chová jako moje mamka.,,Ptej se " vyzvala jsem ho a zavřela skříňku.,,Seš naše fanynka viď ?? " usmál se na mě.,,Ano " přikývla jsem.,,Znáš hodně našich fanynek ?? " uculil se.Zajímalo by mě kam tím směřuje.,,Ano...byla jsem vedoucí školního klubu " pochlubila jsem se a hned na to mi zase bylo trapně.Proč tohle dělám ?!,,Docela by mě zajímalo, co o mě fanynky říkají " zamrkal na mě.,,Moc se omlouvám " zakroutila jsem hlavou.,,Dobře a myslíš, že by mi na to odpověděla tvá kamarádka...Sun tuším ?? " usmál se.Podívala jsem se na něj.Siwon mu všechno očividně řekl.,,Jak víš o Sun ?? " zeptala jsem se i přesto, že odpověď mi byla předem jasná.,,Siwon mi to řekl " zasmál se.

FanynkaKde žijí příběhy. Začni objevovat