6.)

10 1 0
                                    

Vždycky jsem je chtěla slyšet zpívat na živo jen jsem neměla možnost, protože mám hodně přísné rodiče, ale dnes konečně slyším Suju zpívat na živo.A to, že zpívají jenom mě je jeden z bonusů, které celé tohle má.V ruce jsem měla foťák a s jejich svolením fotila každej jejich pohyb.,,Joo poť jsem !! " vykřikl na mě můj zachránce Donghae když dozpíval svou část v písni.Usmála jsem se a šla za ním.Poklepal na místo vedle sebe a já si sedla.

,,Úsměv Joo " zavolal na mě Zhoumi a vytáhl odněkud foťák.,,Jsi první fanynka, co se nám dostala do dormu a neukradla nám věci takže by jsme se s tebou chtěli všichni vyfotit " řekl mi Hae.Radši jsem se neptala kolik fanynek už jsem přišlo aby si odneslo nějaký jejich věci.Něco člověk nemusí vědět.,,Moc děkuju " rozhlídla jsem se po všech.,,Neni zač a teď všichni řekněte sýr " zasmál se Zhoumi.Seděla jsem vedle Haeho a Mina.Za mnou seděl Siwon a Kyuhyun.A vedle nich Henry s Wookiem.Vedle Haeho seděl Hyuk a spolu se Shindongem se šklebil do foťáku.,,Ještě já " zasmál se Kangin a zabral místo vedle Mina.Zhoumi nás znovu vyfotil.,,Uděláme jich víc " rozhodl Min a foťák už se předával z ruky do ruky...,,Hyuku ukaž jí to znova " poradil mu Hae.Kluci se mě snažili naučit choreografii k písničce Break down a mě to mco nešlo.,,Dívej se " vybídl mě a znovu mi ukázal začátek.Bohužel jsem se víc soustředila na něj než na jeho pohyby.Když se mě poté zeptal jestli už vím nelhala jsem a radši zakroutila hlavou.,,Možná by mi pomohlo kdyby jste tancovali s námi " nasadila jsem psí oči a podívala se na ně.,,Dobře " přikývl Hae a zaujal své místo.,,Kangine nahraješ nás ?? " zamrkal na něj Henry a Kangin se po něm s úsměvem rozmáchnul.Společně se Shindongem si sedli kus dál a zapli kameru.Siwon si stoupl na druhou stranu místnosti a opřel se o zeď.,,Tak dobře Joo stoupni si mezi Kyuhyuna a Ryewooka...jsme v sudym počtu nebude nám to vycházet...noo to je jedno drž se Kyuhyuna " řekl mi a zkontroloval jednotlivě kluky...Krátce před večeří se mi konečně povedla celá choreografie a když se tak stalo skočila jsem Hyukovi okolo krku.Byla jsem šťastná a nemyslelo mi to a tak jsem se mu samozřejmě omluvila.,,Zvládla si to Joo " zasmál se Minnie a položil mi ruku na rameno.Neměl to dělat.Jakmile to totiž udělal roztřásla jsem se a vteřinu na to rozbrečela.,,Omlouvám se...já jen j-jsem tak šťastná a..." začala jsem vysvětlovat, ale už jsem se nedostala k jádru věci, protože slz přibývalo a tak jsem zůstala stát na místě se Sungminovo rukou na rameni a brečela.,,Aish...Dongsaeng no ták " zašeptal Siwon a přitáhl si mě k sobě.Jak mi to řekl ??,,Eh ?? " vyšlo ze mě.,,Promiň...Malhago shippeo...Kyeopta chingu " zasmál se.,,Mwo ?? " jestli mu dobře rozumým nazval mě svou kamrádkou.A navrch roztomilou.,,Mwo sun mal e ya ?? " zeptala jsem se.,,Babo " pohladil mě po vlasech a zasmál se ,,Molla...máme tě rádi " pošeptal mi do ucha a odtáhl se.,,Jinjjah ?! " široce jsem se usmála.Přikývl a to vyvolalo další příval slz.,,Moc si tomu teda nepomohl Siwon-sshi " zasmál se Hyuk a společně s Donghaem zaujali Siwonovi místo a objali mě také...Předtím než jsem šla spát naposledy jsem se prošla po dormu.Tyhle vzpomínky si chci uchovat až do konce života...Ráno pro mě bylo smuteční.Seděla jsem na Heechulovo posteli a telefonovala se Sun.// ,,Joo do hodiny jsme před dormem...Jay mi nevěřil, že vím, kde to je tvůj brácha je opravdu nedůvěřivej člověk " // postěžovala si // ,,Už máš svoje věci ?? " // zeptala se.,,Siwon s Donghaem pro ně před deseti minutama odjeli " odpověděla jsem// ,,Daebak !! " // zvolala rozesmátě //,,Slib mi, že mi řekneš úplně všechno jakmile sedneme do auta " // poprosila.,,Řeknu " slíbila jsem ,,Pozdravuj Jaye...těším se na vás " zaprosila jsem naopak já.// ,,Jo jasně...Jagiya půjdou tě kluci doprovodit ?? " // změnila na chvíly hlas.,,Věděla jsem, že za tím něco bude...miláčku mi řekneš jen když něco potřebuješ to seš celá ty Unni " pokárala jsem jí se smíchem.// ,,Nezlob se na mě...budu končit už jsme blízko...annyeo " // naposledy se zasmála.Telefon jsem položila vedle sebe a vyšla z pokoje...,,Jsme tady !! " volal už od dveří Hae když se vrátili s mými kufry.V Minnieho pyžamu jsem je šla přivítat.,,Gomawo " poděkovala jsem když mi Siwon přinesl kufry do předsíně.,,Volala mi Sun...brzo tu budou " usmála jsem se.,,Dobře " přikývli.,,Kluci už odešli ?? " nakoukl Hae do obýváku.,,Sungmin oppa se šel osprchovat...ostatní odešli " nahlásila jsem ,,jdu se převléct " řekla jsem a menší s kufrů si sebou vzala do koupelny.Opravdu mi chyběl make-up a moje oblečení a přesto, že mít an sobě oblečení Sungmina je něco neuvěřitelného vlastní je vlastní.Převlékla jsem se, namalovala a kufr vrátila na místo určené Siwonem.,,Aegyo !! " vykřikl Min když se převlečený vrátil do obýváku.,,Kamsahamnida " usmála jsem se.Siwon a Hae obdivně hvízdli.Ti kluci mě uvádí do rozpaků.,,Na " natáhl ke mě Min ruku ve které držel menší igelitovou tašku.,,Mwo ye yo ?? " podívala jsem se na obsah jeho rukou.,,To je pro tebe...můžeš si to nechat...to aby si na nás nezapomněla " usmál se a tašku mi předal.,,Koukni se na to až doma " varoval mě ještě.,,Oppa !! " popotáhla jsem.,,Joo...seš fakt blázínek " zasmál se a krátce mě objal...Stáli jsme před dormem a čekali na Jaye a Sun.,,Už vidím auto " řekl tiše Hae.Než Jay přijel až k nám byli jsme ticho a mě to vyhovovalo.Nevěděla jsem, co říct.Jay přijel až před nás a zastavil, ale nevystoupil.To jen Sun.Otevřela dveře a zakřičela : ,,Aigoo !! " což kluky rozesmálo.,,To jsou fakt oni !! Omona !! " zalapala po dechu.,,Ráda tě zase vidím Unnie " usmála jsem se na ní.Objala mě.,,Viděla si je bez triček ?? " zeptala se šeptem než se odtáhla.Min stojící vedle mě se rozesmál.Sun lehce zrudla a podívala se na Siwona.,,Máme ti dát věci do kufru ?? " zeptal se Hae stojící za mnou.,,To je v pořádku zvládnu to " otočila jsem se na něj.Přikývl vzal jeden z kufrů druhý popadl Siwon a přešli ke kufru.,,Tak se měj Dongsaeng " usmál se na mě Minnie.,,Pozdravuj odemně ostatní prosím " pousmála jsem se.Přikývl.Dvře od kufru auta cvakli což svědčilo a jejich zavření a kluci se několik vteřin na to vrátili na svá místa.Otočila jsem se k odchodu.,,Kam si myslíš, že jdeš Joo ?! " zavolal na mě Siwon.,,Poslední fotka " zamával Hae foťákem a Min se jen usmál.Podívala jsem se na Sun.Přikývla.Stoupla jsem si ke klukům.

FanynkaKde žijí příběhy. Začni objevovat