""Uzun bir ilişkim olmuştu. Kırık dökük bir kalp ve karmakarışık hisler birakmişti o adam giderken. Aylar sonra bir el uzandi sanki içime, içerime. Biliyordum. Ama sanki bu kez uzanan el daima parmaklarimi dolduracak cinstenmiş gibi hissetmiştim. Anlardım aşktan, bu aşk değildi elbette ama neydi? Agir bi sevgi agir bi ilgi sezdim. Sanki damarlarim coşuyor sanki kalbim "sev, sev" der gibi çarpiyordu onun için. Bu işlerin kendimee gore olmadigini her insanda dile getirsem de vazgeçmeyi hiçte ogrenemiyordum.
Siyah beyaz hayallerimi süsleyen bir pembelik olsa fena mı? Üzgünüm. Bana ait olmayi bilmediğin surece sana ait kalmayacaktim. Ve yine yenildim. İsmimi agzina alan dudaklarini öylesine arzuluyordum ki, hak etmiyordun yine vazgeçiyordum. Öyle kucumsenecek bir duygu değildi bu. Anlamiyor musun? Aşık olmuştum. İlk kez boyle çocuk hissetmiştim. Hak etmiyorsun işte. Sen mutluluğu hic hak etmiyorsun.""
Nisandı aylardan. Gününü hatırlamıyorum. Sensiz geçmişti bir ayım. Mayıs bile geldi. O otuz gün içerisinde çektiğim acilarin tarifi yoktu. Sanki yillar geçmişti aradan. Gözlerinde ki masumluk yok olmuştu. Koyuluğunda boğduğun biri var miydi koca adam. Bu sorularin içinde ölüp gidecegim zannederken annem yine mırıldanmaya başladı. "Eylül! yeter artik çik o odadan, dişarida da bir hayat var!" derken ben hala odamda o eski koltugun hemen üstündeki pencereden izliyordum durmuş hayatimi.
Yokluğun cehennem gibiydi. İnan bana bilmek istemezsin. Seninle güzel olan hicbir sey istifini bozmamişti. Sek yaşadığım yalnızlıkta terketmişti beni. Hissetmiyordum koca adam. Parmaklarimi dolduracak birini hissedemiyorum. Artik gel... Seni hiç Rabbinden isteyecek kadar sevdiler mi? İşte annem yine sesleniyordu. Umarim kotu birşey yapmamişimdir. Çünkü şuanki yoğun depresyonumu bozacak birini istemiyordum. Biraz uzgunsem kime ne? Neyse odamdan cikip merdivenlere yürüdüm.
Büyük gün diye tabir ettiğim an gelmişti. canımdan çok sevdiklerimi gorecektim. İş yüzünden bir turlu gelemiyordum yurt dışından. Bir haftalik bir seyehattı bu gelişim. Bu buluşma hepimize iyi gelecekti. Birlikte çok mükemmel bir haftasonu geçirdik. Sonrası mağlum öne alınan toplantılar... Burası bana huzur veriyor gibi ama acıtıyor da aynı zamanda.
Amerika'ya kesin dönüş mü yapsam yoksa oradan buraya geliş mi hala karar veremedim. Ama o iğrenç anıları unutturacak bir yeniliğe ihtiyacım vardı. Sen gibi, senin gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Yok Artık
Teen FictionBekleyişimin bilmem kaçıncı saatiydi. Bende hala o sevilesi yeşil gözlerinin esiri olmuş halde uğraşıyordum geçmek bilmeyen akrep ve yelkovanla. Biliyordu, çoktan bir sonuca varmıştı aslında. Birinin varlığı niye bu kadar acıtıyordu ki içini? İnsan...