Všetci máme svoje pravidlá ale niekedy ich musíme porušiť niekedy kôli práci, niekedy kôli láske, niekedy ...niekedy bezdôvodne alebo pre šťastie toho druhého a presne to som urobila.Mala som len jedno pravidlo a to , že sa nesmiem dať znovu zlomiť.
Zaborená v myšlienkach vystúpim z auta a blížim sa k domu , ktorý by mal niečo zmeniť ale urobí tak? Počujem len svoje kroky, tlkot srdca a sprevádzajúci dážď. Bolo by zbytočné niečo plánovať ,pretože neviem ako na mňa zareagujú ... Vystúpim z auta a prejdem k vrátnici ,jeden z vrátnikov otvorí okienko ,, Čo si želáte slečna ?"
„Prišla som za Giacomom di Rossom."
,, Meno?"
,, Lexy Silvestrov" ohlási ma do vysielačky ,, Ale budú ma poznať pod menom Silverová " Oznámi moje meno a usmeje sa do vysielačky . Z vrátnice vyjde ďalší no ozbrojený vrátnik . ,, Ruky za hlavu slečna." Povie mi a pri tele mi prejde s detektorom kovu .Zapípa na páse ,vrátnik mi venuje pohľad. Dám si dole opasok .Pokračuje no nič nenájde . Potom ma ešte prešacuje a rukami na mojom tele hľadá niečo, čo by tam nemalo byť... ,, Zdá sa mi to alebo si to až príliš užívate ?" Usmeje sa na mňa a dá zo mňa ruky preč ,, Nehovorím ,že nie .Je čistá, nech pre ňu niekoho pošle! " Oznámi druhému vrátnikovi ktorý odkaz ihneď pošle ďalej a o chvíľu si pre mňa prídu dve gorily .
,, Ruky za hlavu !" oznámi mi jeden a druhý mi na ruky dá putá. ,, To akože vážne?" opýtam sa a pousmejem nikto mi však nedá odpoveď . Otvorí sa brána za ktorou je auto . Naložia ma do auta kde mi však cez hlavu dajú niečo , ako vrece . ,, Až tak sa ma bojíte?" opýtam sa . ,, Neviem ako ty Anthony ale mne nevadí zmlátiť ženu." Povedia si medzi sebou a tým mi naznačia ,že nemám provokovať. Auto po pár minútach zastane ,otvoria sa dvere a mňa z neho vytiahnu. Prejdú so mnou cez dom a zoberú ma do suterénu. Posadia ma na stoličku a z hlavy mi dajú dolu vrece . Odkašlem si a s pohľadom pred seba sa pousmejem. ,, No ,čo myslíš aké za teba dostaneme výkupné?" Spýta sa predo mnou stojaci boss Giacomo di Rossa ale dá sa oslovovať anglickou verziou Jack Ross .Podľa mojich odhadov sa mu páči ,že sa to podobá na Jack Rozparovač ale to teraz nie je dôležité...
,, Podľa toho od koho. Potom by ste ale nevedeli prečo som prišla ." obzriem sa za seba na znak toho ,že viem o členoch gangu stojacich za mnou. ,, Zlatko ešte raz sa otoč a mozog budeš mať na dlážke." Ozve sa jedna z goríl po mojom boku. Zasmejem sa „Ja nie ,že by som bola namyslená ale prečo sa ma všetci tak boja?" pozriem sa Jackovi priamo do očí on príde ku mne a jemne priloží prsty na moju bradu ,, Ja sa ťa nebojím...Len mám rád keď sú psychopati pod kontrolou ." Svojou studenou rukou mi stlačí bradu a donúti ma sa na neho pozrieť. ,, Odporúčam ti veľmi rýchlo povedať ,čo tu robíš .Lebo vieš čím dlhšie ťa tu mám tým menej so mnou budú chcieť moji partneri ešte spolupracovať. A tiež sa musím veľmi kontrolovať aby som ti niečo nespravil." Pousmeje sa na niekoho za mnou. ,, Veľmi dobre viete , čo sa u nás stalo. A ako vaša partnerka by som mala väčšiu možnosť..." Všetci sa nahlas zasmejú ,, Čo ti dáva tú nádej myslieť si ,že niekedy budeš našou partnerkou?" Prejde na svoje pôvodne miesto ,, Viem všetko na vašu najväčšiu konkurenciu ...A povedzme , že niekde mám zoznamy nehnuteľnosti, zmluvy, mená partnerov, časy aj miesta stretnutí s partnermi ,no a viem aj heslá od ich bezpečnostných systémov... Nezabudnime ,že som zobrala celú zložku ktorú chceli použiť proti vám." ,, Prečo by som ti to mal veriť ?" ,, Nehovorím ,že mi máte veriť. Ale časť zložiek mám v aute ." ,, Kde máš kľúče od auta ?" ,,Nechala som ich na vrátnici" Kývne na niekoho hlavou aby pre nich išiel. Po pár minútach spolu s jedným vrátnikom donesie prvých päť krabíc papierov . ,, To je všetko?" opýta sa ,, Šéf ona toho má plné auto." Jack len pokrúti hlavou ,, A ako som vravela je to len malá časť" ,, Čo za to?" ,, Môžem tu zostať a pracovať pre vás. To je jediné ,čo chcem ." ,, Fajn ale ak niečo pos*rieš predám ťa tomu kto dá najväčšiu ponuku." ,, Platí po prvom mesiaci vám dám ďalšiu časť."
YOU ARE READING
The Second
Romance! PREBIEHA ÚPRAVA! ,, Ignorovali sme pravdu kôli dočasnému šťastiu " Narodila som sa do svetu mafie ...Stále som ale chcela milovať na chvíľu to fungovalo .Uverila som tomu ,že môžem žiť ako normálny človek .Nevyšlo to . Stalo sa zo mňa monštrum...