2. Časť

269 8 0
                                    


,,Šéf?" pozrie sa na za ženským hlasom ,, Ja by som len chcela vedieť či je pravda to čo sa o nej hovorí". Zasmejem sa ,,No ja som normálne celebrita ." ,, Drž hubu malá" umlčí ma gorila. ,,To vôbec nie je zlý nápad. Chlapci zoberte ju do ringu !" Prejdeme do veľkej haly s ringom ,barom a je tam aj strelnica . Hodia ma do ringu ,, To sa mám akože biť s putami?" ,, Nedáš to snáď?" Zasmeje sa Jack . ,, Tak sa dobre pozeraj!". Do ringu vojde vysoká bruneta. Udrie ma do brucha , ja jej dám lakťom do spánku a kým sa spamätáva snažím sa dostať z pút. Pokiaľ viete ako to spraviť nie je to vôbec ťažké stačí využiť silu pút proti nim . Spojovú reťaz premotám a silnejšie nimi trhnem a putá sa rozletia na 2 časti. Na rukách mi síce ostanú náramky ale to vôbec nie je problém. Jackovi venujem pohľad a dievča chytím za vlasy a vrazím jej .Bez toho aby som sa na ňu pozerala . Celou váhou sa na mňa hodí a zhodí ma na zem. Dopadne na mňa, kopnem ju pod koleno ,preto sa odtiahne a ja ju prehodím na chrbát . Začnem ju škrtiť kým odklepe čím dá najavo ,že sa vzdala. ,,No ako vidím nemajú najlepší výcvik." ,, Andy choď tam prosím ťa." Do ringu vojde obrovský svalnatý chlap . ,, Slečna Silverová toto je Andy náš človek na nie celkom príjemné výsluchy." Vyzlečiem si tričko lebo typujem ,že tento boj nebude bez krvi. ,, Pokračuj zlato!" počujem zvonku. Začnem len unikaním pred jeho údermi . Jeden však dostanem z nosa sa mi spustí krv. Na ruke si všimnem , že má vytetovaný rok a meno typujem ,že má dieťa . Takže nebude úplne bezcitný .Ruky dám okolo jeho krku a pobozkám ho, ruku dám na zips jeho nohavíc . V tej chvíli sa úplne prestane sústrediť na boj .Kolenom mu kopnem do rozkroku a kým padá plnou silou mu lakťom buchnem do pravého spánku . A muž ako hora mi leží pri nohách .   ,, To nebolo úplne fér." Poznamená Jack ,,Počuli ste o mne snáď ,že bojujem férovo?" prekrížim ruky na páse . ,,Ale na to ,že si si tým zarábala je to slabé."

,, Tak to skúste vy ." z podprsenky si vytiahnem igelitové vrecko s bielim práškom. Strčím do neho prst a biely prášok vdýchnem do jednej nosnej dierky . A pretože z druhej stále krvácam vrecko vrátim späť.. ,, Vypadni ." povie Jack ,,Čo prosím?" opýtam sa ,, Povedal som vypadni ! Narkomanov vo svojom dome nestrpím !" zasmejem sa ,, Zaujímavé lebo minimálne traja z týchto ľudí si odo mňa niečo to nakúpili. Aj som sa čudovala, lebo ja som to kupovala práve od vašich zdrojov ale tak fajn. A pán Ross vy tiež nie ste čistý ." vyskočím z ringu a zoberiem si tričko ,, Tešilo ma ." potrasiem mu rukou a dám sa na odchod. ,, Šéf ..." povie jeden z mužom ,, Poď späť ." otočím sa . ,, Rýchlo ste si to rozmysleli." ,, Chcem vidieť ako strieľaš ak sa mi to bude páčiť môžeš ostať" Pousmejem sa lebo viem ,že ma videl strieľať niekoľko krát. Keď ma otec vyhodil začala som robiť všetko pre to aby som prežila. Začala som s ilegálnymi bitkami v baroch, nájomné vraždy a dokonca som aj predávala informácie a aj drogy .Vďaka otcovmu výcviku teda strieľať viem a robila som to aj súťažne .

Prejdem terču nabijem vystrelím . Prvá guľka trafí terč priamo do stredu hlavy. Druhá do stredu hrude, presne tak ako som chcela . ,, FN five seven pekne ." ozve sa postarší muž ,,Ďakujem." Pousmejem sa. Táto zbraň bola pôvodne len pre vojakov až od roku 2004 boli predajné .Dostala som ho na narodeniny .No vtedy sa ešte nedali len tak kúpiť .Odvtedy sa ho neviem vzdať ,áno mám aj iné zbrane ale tejto sa asi nikdy nevzdám... ,, Fajn už len jedna vec .postav sa pred terč." Asi si myslel ,že to vzdám alebo čo .Idem sa teda postaviť pred terč .Rukami si k ušiam ešte viac pritlačím slúchadlá .Nemám čo stratiť a viem ,že ma nezabije lebo mám tie zložky. Namieri no nestrieľa ,, Čakám ..." pokrúti hlavou a vystrelí zhlboka dýcham lebo viem ,že sa nesmiem pohnúť. Po štvrtom výstrele prestane . ,,Ona fakt nie je normálna." pousmeje sa .,,Ako by ty áno.." prejdem späť k nim a zložím slúchadlá na stôl.,, Kedy sme si potykali ?" vráti svoju zbraň do puzdra a prejde ku mne ,,Nebuď drzá lebo to nedopadne dobre ." Zapozerám sa mu do ľadovo modrých očí z ktorých ide rešpekt . Čierne husté vlasy ,plné no nie hrubé pery , ostrá sánka , biela košeľa z pod ktorej presvitajú svaly a tetovania je mi jasné ,že tento chlap zlomil srdce už nie jednému dievčaťu . V ruke zovriem jeho bradu , všetci na mňa namieria svoje zbrane,, Neviem ako ostatní ale ja tu nie som pre tvoje pardon ,pre vaše modré oči .Tak sa ku mne tak nesprávajte ..." zašepkám mu pri perách .

The SecondTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang