Pritiahnem sa k nemu za lem saka a pobozkám ho . Bozk mi síce opätuje ale zastaví sa .Obzrie sa na obi dve strany chodby . ,,Máš šťastie ..."Povie potichu a nadhodí si ma. Ja zovriem svoje nohy okolo jeho pásu . Presunie svoje bozky na môj krk ,čo ma donúti k vzdychu. Vráti pery na tie moje a ruky mu padnú na môj zadok. S mojimi nohami okolo pásu a s prehlbujúcimi sa bozkami prejde k dverám mojej izby . Jednou rukou hrubo stlačí kľučku a druhou ma stále drží. Prejde so mnou ku posteli ,položí ma späť na zem a vyzlečie zo mňa šaty. Podprsenku som pre strih šiat nemala .Zastaví sa a spraví krok dozadu. Očami prebehne každý kúsok môjho tela ,, Je niečo zle?" opýtam on len pokrúti hlavou a z vnútorného vrecka saka vytiahne ochranu. Potom sako odhodí a pritiahne si ma späť k sebe. Pomaly začnem rozopínať gombíky jeho košele, kým on bozkáva môj krk a rukami cestuje po mojom nahom tele. Zhodím z neho košeľu. Rozopnem aj gombík na jeho nohaviciach ,jeho ruka siahne po mojom zadku a stisne. Tým ma donúti k ďalšiemu vzdychu.,, Alla fine, non sarà così noioso per te.(Nakoniec to s tebou nebude až taká nuda)"zašepká pomedzi bozky.,, Non si annoierà mai con me.( So mnou nikdy nebude nuda.)"Zídem na kolená a stiahnem mu nohavice .Pozriem sa mu do očí už ich nemá plné ľadu , teraz sú totiž hladné, hladné po slasti a mojom tele. Izbu a možno aj tie vedľajšie naplnia vzdych a otrasy .Pokračuje v tom ,v čom je naozaj dobrý až kým izbou nezaznie môj hlasný vzdych. Ľahne si vedľa mňa , ja sa natiahnem pre krabičku cigariet a jednu mu ponúknem . On si jednu s radosťou zoberie .
,, Veľmi rád ale v tejto izbe sa vo vnútri nefajčí." Odkašlem si .,, Pred chvíľou si s tým nemal problém." Pousmejem sa odvráti pohľad .A zrazu ma za pás vytiahne na neho. ,,Cigarety amore (láska),cigarety." Presunie ruky na moje boky.,, Tak amore(láska).Dúfam si toto nebral nijak vážne ?" zasmeje sa ,, Sex pre mňa nikdy nebol preukázaním citov..." Lakťami sa opriem o jeho hruď aby som bola bližšie k jeho očiam ,,Ty si naozaj ešte nebol zaľúbený čo ?" pozrie sa mi do očí ,, Nie nebol ale ty áno nie ?Mne to akosi mi to nechýba ." Priloží ruku na moju tvár a palcom mi prejde po perách ,, To preto lebo nevieš aké to je .Ale neboj aj na teba to raz príde." Prevalím sa cez neho a s krabičkou cigariet prejdem na terasu . Jack príde za mnou a obom nám zapáli cigarety so zapaľovačom ,ktorý nemám tušenia kde našiel . Oprie sa o zábradlie a venuje mi pohľad . ,, Ty si bola aj vydatá nie ?" opýta sa nesmelo ,, Áno na pár týždňov ." opätujem mu pohľad do očí ,, To mi je ľúto .Pohádali ste sa alebo?" Odklepe popol z cigarety von z terasy . ,, Môj drahý zdrogovaný otec mu povedal ,že to on si objednal vraždu jeho otca. A že kvôli mne ho vyhodili z práce ." ,, On robil pre Europol nie ?" pokrútim hlavou ,, Intrelpol. Akoby ten vzťah nebol dosť komplikovaný tým ,že bol môj prvý normálny ." Pretočím očami ,,Veď musel vedieť do čoho ide keď robil pre Interpol ." Zapozerá sa na more ,, Tvrdil ,že nie . Nakoniec mu aj vyhovovalo to ,že mu to otec povedal. Mal výhovorku na to aby sa ma zbavil." Jack nadvihne obočie ,,Mal ma pracovne ..." dodám ,, Do riti." Vyfúkne Jack ,,Keď ma nabúchal došlo mu ,že zašiel príliš ďaleko ." ,, Takže si ..." nedokonči vetu ,, Potratila som keď si predo mnou vzal život ." Jack si pretrie čelo ,,Bože môj." Pousmejem sa ,, Ale znie to ako dobrá telenovela nie ?" S úsmevom pokrúti hlavou ,, Až mi ťa začína byť ľúto .A potom tvojmu otcovi preplo a vyzabíjal si rodinu ." Opriem sa o zábradlie ,, Keď to povieš takto tak mi je ľúto samej seba ." Pozriem sa na neho . ,,Ani sa ti nečudujem ,že ho chceš zabiť." Prikývne ,,Ale ja ho nechcem zabiť. To by som bola na jeho úrovni a ešte by som mu aj pomohla s jeho trápením ." žmurknem na neho jedným okom . ,, Tak čo ideme spať alebo?" Hlavou myknem smerom k posteli . ,,Alebo ?" Vyberie mi cigaretu z ruky a aj s tou svojou ich vyhodí von z terasy. Jemne ma chytí za krk a oprie ma o sklenené dvere do izby . Moje telo sa dotkne studeného skla a ja syknem . ,, Ty si predsa môj šéf nie ?" Prejde po mne pohľadom a zahryzne si do spodnej pery ,, To si mi nemala hovoriť." Hrubo si ma podvihne a zoberie späť do postele ...
Ráno ma zobudia slnečné lúče ,ktoré ma pošteklia na tvári. Rukou na nočnom stolíku nahmatám moju kabelku zo včera . Zoberiem si ju k sebe a vyberiem z nej svoj mobil. Skontrolujem koľko je hodín ,, To už je toľko?!" poviem no hodím sa späť do postele . Vstanem a vyberiem sa do sprchy . Užívam si každú kvapku vody , ktorá sa dotkne mojej kože. Obtočím si okolo tela uterák a prejdem k zrkadlu . Rozhodnem sa ísť do posilňovne dolu. Oblečiem si teda biele tielko a sivé tepláky. Obujem si tenisky ,vlasy dám do drdolu a do vrecka si vhodím mobil s airpodmi . Na chodbe stretnem upratovačku ,, Prepáčte mohli by ste mi ukázať ,kde je tu posilňovňa ?" Iba sa usmeje, odprevadí ma tam a potichu odíde .
BINABASA MO ANG
The Second
Romance! PREBIEHA ÚPRAVA! ,, Ignorovali sme pravdu kôli dočasnému šťastiu " Narodila som sa do svetu mafie ...Stále som ale chcela milovať na chvíľu to fungovalo .Uverila som tomu ,že môžem žiť ako normálny človek .Nevyšlo to . Stalo sa zo mňa monštrum...