A Drunk girl...|Addicted to you

26 0 0
                                    

Sarah (Kaira's zusje)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sarah (Kaira's zusje)


"Jij klootzak. Nee ga weg. Ik hoef je niet meer."  Ik sla mijn vriendje... ex in zijn gezicht en Ik pak een briefje en schrijf op dat ik bij Denise blijf slapen. Sarah is toch bij een vriendinnetje slapen.

Ik loop naar de gang en pak mijn jas. Ik moet hier weg. Ik ga tegen een boom zitten en laat al mijn tranen los. Ik kan niet nog meer van hun ruzies hebben.

Ik ben naar Denise gefietst en alweer zijn we op weg naar die stomme club. Ik vertelde haar dat ik afleiding nodig had maar ik bedoelde geen feest. Ik wilde gewoon een sleep over hebben.

We stappen weer uit. Ik loop naar binnen met mijn fake ID en ga zitten. Ik kijk naar iedereen die het leuk heeft. Weet je wat. Een drankje kan wel. Ik pak de fles en vul mijn shot glas vol. Ik neem een grote slok en het vloeistof voelt dik in mijn keel. Het is nog best oke.

De volgende ging erdoor en nog een en nog een. Tot dat ik dronken op de bank zat. Ik sta op maar val weer terug op de bank. 2de poging. Ik sta op en loop naar de deur van de uitgang. "Hey babe... wat is er? Heb je gedronken." ik kijk in twee bruine ogen en wil iets slim zeggen maar in plaats van dat zeg ik:"Hoe wist je dat?" vraag ik giechelend. "Omdat je er zo uitziet. Hoeveel heb je gehad." Ik steek 3 vingers op. "5" Ik giechel nog harder. "Misschien 6 of 7" ik grijnst en loop moeilijk door. Ik zak door mijn knieën maar voel de grond niet. Twee sterke handen houden me recht op. "Ik breng je naar huis." Ik schud mijn hoofd."Niet naar huis thuis zijn problemen en ik wil alleen drank." lach ik. "Dan niet ik je mee naar mijn huis." Ik lach harder. "Om me te bijten. Te proeven. Me te laten klaarkomen?" Zijn gezicht veranderd

Ik loop naar zijn auto of als je het lopen kan noemen weet ik niet maar ja ik "liep" Ik sta in en laat mijn hoofd tegen het raam zakken. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap. "Wakker worden!" schreeuwt Caleb waardoor ik bijna een hartaanval krijg. Ik kan hem horen lachen. Ik stap moeizaam uit en loop door. "Verkeerde kant." Ik kijk achter me en lach. "Dat wist ik heus wel.  " "Maak dat een ezel wijs." Ik rol mijn ogen en loop naar binnen. Ik laat mezelf over de leuning van de grote bank vallen. "wil je iets drinken." vraagt hij. ik knik en pak de lakens. Ik leg het over me heen. Langzaam sluiten mijn ogen zich weer. 

Een fel licht maakt me  wakker. Meteen krijg ik een hele erge hoofdpijn


Dit is niet mijn kamer. Flitsen van deze nacht komen terug. Caleb... Ik draai me om en kijk in twee bruine ogen. "Goedemorgen babe" Ik wil niet glimlachen maar doe het toch. "Goedemorgen." Ik kijk onder de dekens. Ik draag een lang zwart shirt met "Honey, i don't date" wow dit is gewoon Caleb in 4 woorden. "Heb jij *kucht* aangekleed. Of nee ik bedoel Uitgeklee..." "Ja maar ik heb niet gekeken." ik trek een wenkbrauw ik. "Ik zweer het." Ik wil net reageren als ik mijn telefoon afgaat. Ik pak hem van Caleb's nachtkastje."H-hallo." ik wrijf in mijn ogen en gaap. "GOD MAG GEPREZEN WORDEN HALLELUJAH. Ik was zo bezorgd."Denise schreeuwt door de telefoon heen. "Waar ben je." Ik kijk naar Caleb en hij knikt. "BIj uhm Caleb Mi..." ik kan mijn zin niet afmakken en ze schreeuwt weer. "BIJ CALEB MILLER ! KAIRA JE OUDERS ZIJN   HELEMAAL BEZORGD EN JIJ BENT MET HEM MEEGEGAAN. ZE WILDE ZELFS BIJNA TERUG KOMEN VAN HUN REIS" ik rol mijn ogen. Mijn ouders. "Ik wil niet naar huis maar oke. 18 uur ben ik thuis. "oke" ik zeg gedag en hang op. Ik sta meteen op en haal mijn handen door mijn haar. "Ik was dronken. en meegegaan met iemand die ik niet ken en heb ook mijn ouders bezorgd gemaakt." een traan ontsnapt. 

"Ik haat mezelf."


"Waarom huil ik. Ik word zo ziek van huilen."  Caleb staat op en loopt naar me toe. "Ssst Je denkt dit alleen maar. Je haat je zelf niet. Je bent prachtig." " Dank  je. Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik. " "Ik denk 3 uur 's middags?" Ik knik. "Kan ik ergens douchen?" hij wijst naar een deur verderop. 


ik pak mijn oude kleren en neem die mee. Ik doe mijn kleren uit en loop naar de douche. Ik zet het water aan en stap eronder. Ik zet mijn haar in een knot en sluit mijn ogen. Ik hoor geklok en open mijn ogen weer.


"Mag ik binnen komen ik moet dringend naar het toilet." Ik knik maar kom er alweer snel achter dat hij me niet kan zien. "Kom maar hij staat nog open." 

Hij loopt naar binnen. Hij draagt geen shirt. Hij heeft een tattosleeve opzijn arm. Dat had ik niet gemerkt. 

Wow...

Addicted to youWhere stories live. Discover now