Kaira speelt dit
Ik sta vroeg op zodat ik een lekkere douch kan nemen. Mijn ouders zijn nooit thuis. Als ze thuis zijn is het maar een of twee dagen en dan zijn ze weer weg. Vroeger woonde we in een normaal klein huisje gezellig met ons drie maar sinds jaar geleden is mijn vader een eigen bedrijf gestart en het ging opeens heel goed met ons. In het begin was ik blij maar daarna heeft hij mijn moeder aangenomen en begonnen ze samen weg te gaan Nu op dit moment zitten ze in Dubai in verband met een gebouw dat ze willen plaatsten. Hij koopt allemaal winkels daar en heeft zelfs een heel stuk land gekocht en de huizen daarop.
Ik vind het wel heel erg voor de mensen die moesten verhuizen vanwege mijn vaders plotse beslissing om het stuk land te kopen.
Ze komen volgende week weer terug en vertrekken daarna weer naar Japan en omdat dat in de vakantie gaat hun perfecte dochter mee. Elke keer als ze terug komen doen ze leuke dingen met me. Ik zie wel dat ze van me houden.
Ik ben inmiddels al klaar met douchen en pak wat schone kleding. Ik doe een zwarte broek aan met gaten in bij mijn knieën. Ik doe er een wit shirt bij aan en doe mijn witte Nike schoenen aan en loop de trap af. Ik pak mijn papieren voor mijn lessen op school en op de muziekschool. Ik speel viool op de muziekschool Danbhy Viool school. Mijn ouders hebben me erop gezet omdat ze graag wilde dat ik viool kon spelen. Ik eet wat en pak daarna mijn spullen.
Op school loop ik naar Saartje en Denise. Ik geef ze een knuffel. "Ze zeggen dat er vandaag een man komt die komt vertellen over zijn beroep en volgens de andere klassen is hij enorm knap en jong." Ik lach.
de bel gaat dus lopen we naar binnen. Ik ga zitten naast Jason. Jason had een super crush op mij maar ik heb hem meerdere malen afgewezen. Deze keer heeft hij met rust gelaten. Ik pak mijn spullen. " Jullie hoeven jullie spullen niet te pakken." De deur gaat al open. Ik laat mijn pen per ongeluk vallen dus buk ik om die te pakken. Ik kijk weer op en verstijf. Beelden van vrijdag en zaterdag komen terug.
Hij raakte me aan en deed dingen met me wat ik nog nooit gedaan heb met iemand anders dan mijn ex. maar we waren nog lang niet zo dicht bij wat hij met me deed.
Hij kijkt me aan en knippert even. Dan zie ik dat hij heel hard probeert niet naar me te grijnzen. Ik kijk ongemakkelijk naar mijn bank en speel wat met mijn vinger.
"Ik ben Caleb Miller" ik wil je mijn naam laten schreeuwen.
"Ik ben 28 jaar en kom uit Amerika. Sinds dat ik 12 ben woon ik in Nederland." Hij kijkt me aan.
Ik wil je kleren openscheuren, je proeven. Je bijten, aan je haar trekken, je klaar laten komen, Ik wil jou blote lichaam tegen het mijne.
Ik hoor hem praten maar luister totaal niet. Ik staar hem alleen maar aan net als alle meisjes in de klas. Als ogen konden uitkleden was hij al uitgekleed door 17 meisjes in dit lokaal. En als ik eerlijk ben? door mij ook.
Ik schrik van mijn gedachte. En zo gaan er 50 minuten voorbij. Hij heeft vertelt dat hij een eigen bedrijf heeft waarmee hij veel dingen kan doen. Net als mijn vader maar dan nog iets kleiner. Die club was ook van hem.
Tony opent haar mond en vraagt weer iets doms. "Bent u actief?" Hij lacht zijn mooie tanden bloot en kijkt me aan. Hij geeft me een snelle knipoog. "Tuurlijk. Ik heb nog een meisje ontmoet en ik ben geïnteresseerd in haar." Hij praat iets zachter. "in een seksuele vorm." Hij grijnst.
Gelukkig was mevrouw de Vlierden niet binnen en was ze naar buiten gegaan. "Hoe heet ze Meneer?" hoor ik door de klas. Hij kijkt me weer aan. "Kaira" Ik schrik en alle ogen zijn nu op mij gericht. "Grapje mensen jullie zijn zo serieus bezig he." lacht hij. "Ze heet Sanne" ik zucht opgelucht maar voel me toch een beetje slecht.
Ik heb mijn spullen laten vallen dus ben ik nog in de klas alleen met geile meneer. ik wil de deur uit lopen maar ik word tegen gehouden. Hij grijnst. Hij trapt de deur dicht en plet mij er tegen aan. Hij plant zijn lippen tegen die van mij. Ik probeer hem weg te duwen. Hij trekt me tegen hem aan en uit het niets vergeet ik dat ik hem moet wegduwen. Hij grijnst tegen mijn lippen. "Camera's shit." Hij loopt van me weg. Ik neem mijn kans en ren weg.
(Caleb)
Ik draai me terug om na dat ik de zoen had verbroken. Ze is weg. "Fuck" Ze doet iets met me en ik weet niet wat. Ze is zo fucking sexy niet normaal.
YOU ARE READING
Addicted to you
ChickLit- Het verhaal bevat buitensporig geweld, seksualiteit, grof taalgebruik, en/of andere volwassen thema's. Lezen op eigen risico!- Hij was koud en liet geen liefde binnen. Zij was de zon op 1 meter afstand. Hij smolt voor haar. Zij werd verkouden. Zi...