4

13 0 0
                                    


Daan^ 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Daan^ 

Saarah's outift voor het feest

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saarah's outift voor het feest.^

Kaira's ouders?^

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kaira's ouders?^

 Dit verhaal speelt zich af in New York!

Ik zie mijn fiets en pak hem. Ik fiets weg. Thuis aangekomen schrik ik me kapot als ik Daan op de bank zie zitten. "Kaira ik heb je zo gemist." Ik ga naast hem zitten. Misschien is dit wel goed. Dan kan ik Caleb uit mijn hoofd zetten en ....

Wacht wat? Caleb uit mijn hoofd zetten. Sinds wanneer zit hij in mijn hoofd.

"Ik kan niet zonder je. Toen ik hier weg ging voelde zaterdag voelde ik me zo rot en dom." Ik glimlach. 'Ik weet niet eens waarom we ruzie hadden?" lach ik en geef hem een knuffel. "Je rukt zo anders?" Ik lach ongemakkelijk. "Ik heb een nieuwe parfum" het floepte er gewoon uit. Alsof het niets was om tegen mijn vriendje te liegen. Normaal liegen we nooit tegen elkaar. 

Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik voel een warmte. Ik heb dit gemist. "Wil je een film kijken met me?" Ik knik. "Hoe ben je eigenlijk binnengekomen." Hij kijkt naar me "Je schoonmaakster heeft me binnengelaten." Hij glimlacht. De voordeur vliegt open "Kaira!!" Ik hoor mijn zusje's stem Ze rent naar me toe. "Heyy prinses" Ik til haar op. "Nanny heeft mij thuis gebracht. " Ik lach. "Sarah, Nanny heet Maya" Ze gaat bij Daan zitten en hij haalt een hand om haar heen. We  kijken de film verder af. Daan vertrekt en ik stop Sarah in na dat ze een douche heeft genomen. Ik lees haar een verhaaltje voor.

De volgende ochtend sta ik op en loop naar Sarah's kamer. Ik maak haar wakker en krul haar haren. Het  is toch pas 6 uur. Ik ben een vroege vogel. Ik doe haar een jurkje aan en doe haar witte sneakers aan. Ik stijl mijn haar en doe mijn kleren aan. 

Op naar school.

Het is alweer zaterdag. Ik ben zo blij. Mijn ouders zijn er omdat we naar een belangrijk feest gaan. Vrienden van mijn ouders gaan trouwen. Ze zijn heel rijk. Mijn ouders zijn ook nog niet getrouwd. mijn moeder is 36 en mijn vader 39. Ze willen wel trouwen maar ze weten niet wanneer.

Ik krul mijn haar en doe ze in een slordige knot zoals ik ze altijd mooi vind. Ik doe een witte broek aan en een blauwe bloes. Ik doe mijn beige hakken aan en ik ben klaar om te gaan

Ik ga bij Sarah kijken en zie dat zij ook al mooi aangekleed is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik ga bij Sarah kijken en zie dat zij ook al mooi aangekleed is. Ik loop naar beneden en ga naat mijn moeder zitten. "Hey lieverd, wat zie je der mooi uit schat." Ik glimlach naar haar. Mijn moeder heeft een mooi  blauwe jurk aan met bloemen in kant. Mijn vader heeft een net blauw pak aan. Iedereen moet blauw aan hebben stond er in de uitnodiging. Mijn moeder heeft 3 jaar geleden haar haar donkerbruin geverfd. Ik vind het wet mooi maar haar oude bruine haren vond ik mooier.

We stappen de auto in. De chauffeur brengt ons naar onze bestemming en dan stappen we uit voor een prachtig gebouw. Het lijk wel een paleis. Het is wit en is met blauw gedecoreerd. We lopen naar binnen en dan valt mijn mond open. Het is zo mooi. We gaan zitten. 

Na een tijdje komen de bruidsmeisjes en bruidsjonkers 


/

Na de ceremonie worden we naar een zaal gestuurd waar het feest is. Er  is een hele grote deur die je naar de tuin leidt. "Neem uw partners  dames en heren waant nu  komt het speciale lied. Bij het speciale lied moet iedereen natuurlijk zoals de man zei een partner nemen en moet hij f zij dansen. Ik blijf staan. Mam en pap dansen met Sarah dus blijf ik alleen over. Ik voel een tik op mijn schouder en draai me om. ik probeer adem te halen maar dat gaat moeilijk ja. Caleb staat voor mij in een net pak. Dat ik hem niet eerder had gezien.


 "mag ik deze dans"  Ik moet toch toegeven dat ik iets voelde toen ik zijn stem hoorde.  Ik  wil nee zeggen maar doe het toch. Hoe erg kan het zijn. Hij plaatst zijn handen op mijn heupen en even schiet er een warm gevoel bij me binnen. "Je had me niet zo hard moeten slaan, ach je kan het nog goed maken." Ik kijk hem boos aan. "Kijk als je nu een eikel wilt zijn ga het bij iemand anders doen niet bij mij." Ik wil weg lopen maar hij pakt mijn arm vast. Het lijkt alsof hij iets wilt zeggen maar hij houdt het in. Ik loop door en nu pakt hij me steviger vast. "...Sorry, oke?" Ik moet een glimlach onderdrukken. Ik trek mijn arm uit zijn stevige grip. "Dans met me." Hij geeft me een hand. In neem hem aan. Ik dans met  hem. "Waarom ben jij eigenlijk hier?" vraag ik. "De bruid is mijn oudste  zus" Ik maak mijn ogen groot. "Oh dat wist ik niet. Hebben jullie nog meer broers of zussen." Ik probeer meer informatie te krijgen. 

 "Ik wil daar niet over praten ,ja?" waarom wil hij niet verder praten? Ik stop met dansen als de muziek stopt. 

Ik drink nog iets van mijn drinken als ik bij mijn tafel ben. Ik voel me niet goed en val bijna op de grond. Twee sterke handen houden me stevig. "He gaat het wel." Ik schud mij hoofd. "Kom ik breng je naar huis. Hij leidt me naar de grote deur als ik mijn naam hoor. "Kaira waar ga je naar toe?" Ik draai me om en zie Daan met mijn ouders staan. 


"Daan!" 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Addicted to youWhere stories live. Discover now