Kaira
Ik ben net klaar met viool lessen en loop weer naar mijn fiets. Ik fiets door maar kijk dan op. "AAAAAHH!!!!!"Een zwarte range rover botst tegen mij op. Ik val van mijn fiets en sluit mijn ogen.
"Kaira!" Ik voel de grond niet en open mijn ogen. Ik kijk in ijsblauwe ogen. Hij zet me recht. Een man komt uit de auto gelopen. Ik duw Caleb van me weg. "Raak me aub niet aan" Hij kijkt me vragend aan. "Meisje toch gaat het het spijt me zo erg. Het was niet mijn bedoeling. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik' zo'n mooi meisje zou aanrijden." Ik glimlach ongemakkelijk. "Bedankt." Ik pak mijn fiets weer op van de grond en ga erop zitten. De man is alweer weggereden. "Ik kan je naar huis brengen babe? " Hij legt een hand op mijn arm maar ik verplaats mijn arm zodat hij me niet meer aanraakt.
"Laat me met rust oke?" Hij pakt weer mijn arm vast maar dan steviger en komt dichter naar me toe. Hij haalt me van mijn fiets af. Mijn fiets valt met een knal op grond. Hij komt met zijn gezicht in mijn haren en ruikt er in. "Schatje doe niet zo koppig en laat me je brengen."Hij kijkt me diep in de ogen. Ik kijk weg en knik. Ik laat mijn fiets in zijn grote kofferbak plaatsen en ga naast hem in de auto zitten.
Hij begint te rijden en een leuk lied komt op. Ik wil hem harder draaien maar trek me terug als ik een klap op mijn hand krijg. "Auw!" roep ik door de auto. "Nooit mijn auto aanraken." Hij kijk geconcentreerd voor zich. Hij sloeg best hard ja.
Ik kijk naar buiten en voel mijn ogen zwak worden.
Ik word wakken in een te lange zwarte t-shirt. What the fu... "Ey je hebt het voor elkaar man" Ik hoor Erik en al die vrienden. Een groep jongens kan ik horen lachen. Ik sta op en loop naar de deur met niets anders aan dan een oversize shirt. Ik draag wel ondergoed he ik luister naar wat ze te zeggen hebben. Ik kijk naar iedereen. " Heb je haar al gefuckt of nog niet" Hij grijnst en kijkt naar Caleb. Caleb grijnst ook. "Het komt nog. Het komt nog." Mijn lichaam wilde me zo graag verraden. Ik verplaats mijn voet en struikelde bijna waardoor ik geluid maak. Alle ogen zijn op mij gericht en zo snel als ik kan ren ik terug naar binnen. Ik ren en ren tot ik tegen iets op bots. chips. Hij tilt me op en ik kan iedereen zien grijnzen. Caleb zet me neer op de bank en gaat naast me zitten.
Zodra hij mij los laat wil ik alweer van de bank springen. Maar Caleb pakt me bij mijn middel vast en zet me op zijn schoot. "Babe?" Ik kijk hem boos aan. "Laat me los, en ik ben je babe niet. Noem me nog een keer zo en ik zal er voor zorgen dat je edele deel verminkt en geen enkel meisje meer naar je zal omkijken!" Hij grijnst nog breder. "Wij gaan weer" in een seconde zijn ze weg. Ik wring me uit Caleb's grip en loop naar zijn kamer waar ik mijn kleren zie. Ik hoor de badkamer deur dichtslaan. <
Na een kwartier of 2 gaat de deur weer open. Ik kleed me verder aan omdat ik gestopt was om wat te eten. Ik draai me om en bots bijna tegen Caleb aan. "Hij kijkt me van top tot teen aan en ik word er een beetje ongemakkelijk van dus kijk ik naar mijn schoenen. "Waarom blijf je niet?" Hij grijnst naar me. Het feit dat hij alleen een handdoek om zijn middel heeft maakt het nog ongemakkelijker dus loop ik weg. Ik pak mijn jas en tas en wil de deur uit lopen als ik tegen gehouden word. Hij draait me om en drukt me tegen de deur aan. Hoe vaak heeft hij dit vandaag al gedaan? "Ik wil niet dat je gaat." Hij kijkt me met een pruillip aan. "Ik ik... moet m-m'n ouders komen vandaag terug." Hij grijnst naar me. "Je ouders?" Hij lacht sarcastisch. "Ouders?" Hij gaat bij mij weg. "He gaat het?" vraag ik rustig en kom dichterbij. Ik denk dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. "Ga weg." Zegt Caleb kalm. Iets te kalm. "Ik wil je helpen. Je moet alleen tegen mij praten. He praten helpt." Ik ga tegenover hem staan en pk zijn arm vast.
"Ik wil niet praten ja. Waarom zou ik in godsnaam met jou willen praten? Ik ken je niet eens en ik wil je gewoon in mijn bed ja, Dus laat me met rust en rot op!"Snauwt Caleb. Ik probeer mijn tranen in te houden. Hij kijkt me boos aan. Ik hou me niet in en binnen een paar seconden vliegt mijn hand tegen zijn wang. "Ik wilde je helpen maar ik ga me niet verlagen naar jou niveau. Ga toch weg. Niemand kan om je geven omdat je zelf geen liefde in je hebt. Weet je wat, blijf bij mij uit de buurt." Ik sta op en loop de deur uit. "Kaira" Ik draai me om en zie even een echt mens in hem. Ik draai me weer om en loop de deur uit en laat die met een harde klap dichtvallen.
God waar ben ik nu weer terechtgekomen?
YOU ARE READING
Addicted to you
ChickLit- Het verhaal bevat buitensporig geweld, seksualiteit, grof taalgebruik, en/of andere volwassen thema's. Lezen op eigen risico!- Hij was koud en liet geen liefde binnen. Zij was de zon op 1 meter afstand. Hij smolt voor haar. Zij werd verkouden. Zi...