A Vég

21 4 3
                                    

Louis szemszöge:

Újra itt vagyok a nagy fehérségben. A víznél vagyok. Belefutottam de nem a normális világban ébredtem. Minden olyan zöld volt nem sárga homok. A háború elött voltam. Láttam a zöldet ahogy Ő is mondta. Minden sokkal nyugottabb volt nem ment homok minden egyes lépésel a lábadba. De akkor most Ő hány éves lehet? Mikor fog kezdődni a háború? Vajon meg tudnám állítani? Talán! De én itt még meg sem születtem. Mi van akkor ha megszületek? Ki kell jutnom innen. Meg kell keresnem a láthatatlan vonalat ami a fehérségbe vezet. De hol lehet?
- Ki maga?-kérdezte egy kisgyerek-És hogy jutott be ide?
-Az....é....én....n....ne....e...v....v...ve
-Tudja a saját nevét vagy maga egy komplett idióta?-kérdezte flegmán a gyerek.
-Louis va...gy..gy..ok-dadogta Luis mert nem értette hogy került oda a gyerek.
-Érdekes neved van...honnan származol?
-Angol vagyok... de tulajdonképpen most hol vagyok?
-Ausztráliában.
-Az meg hol van?-kérdezte Louis.
-Hát itt.-mondta röviden a fiú.
Ne szórakozz velem-ordította magáb kikelve Louis.-Bocsi, csak vissza szeretnék visszajutni az otthonomba.
-A falu mágusa talán meg tudná oldani-suttogta félénken a fiú-, bár sokan elmebetegnek tartják, lehet megmérgezi önt.
-Egy próbát megér!-Louis és a fiú elindúltak a mágushoz. Mikor odaértek a fiú közölte Louis-al hogy ő ide nem jöhet be mert kitiltotta a mágus.
-Ilyesztő ez a hely-gondolta magában Louis. Fényes nappal volt de az egész ház árnyék alatt volt. Borostyány mászott fel a falán amit nem hinnék hogy itt megterem, mert nagyon meleg van. Bementem, igaz kicsit félve hogy megmérgez de nekem már úgyis mindegy, ha másképp nem tudok hazamenni.
-Van itt valaki?-kérdezte Louis
-Gyere csak beljebb Louis.
-Honnan tudha a nevem?
-Én sok mindent tudok?

-Akkor mi a válasza a kérdésemre?
-Az hogy akár maradhatnál itt is. Annak a kisgyereknek nincsen se apja, se anyja. Egy tűzvészben vesztek. Tavaly nyáron. Lehetnél a ki neveli, mint egy bátty.
-De nekem ebből mi hasznom van?
-Az hogyha már vissza nem tudsz menni itt legalább hasznosítod magad és jó dolgokat viszel véghez.
-Há...hát jó!

Tyson szemszöge:

-Louis válaszolj!-ordította Tyson-hallod válaszolj! Kérlek...-itt már el is sírta magát. -Louis kérlek... érzem hogy még ver a szíved... Ne hagyj itt..-Tyson érezte ahogy megáll Louis szíve. Érezte meghalni legjobb barátját. Egyre csak sírt és sírt amíg álomba nem merült.
-Anya? Apa? Hogy-hogy? Mi? Nem ez csak egy álom ti meghaltatok. Anya szúrj meg a tűddel!
-Oké kisfiam.-Tyson anyja megszúrta fiát a zsákvarrótűvel. Tyson egyből fel is ébredt. Ki volt száradva és éppen homokvihar volt. Tyson elindult Louis holttestét otthagyva. Beleért a homokviharba és onnan soha többé nem jött ki...

VÉGE

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EgyüttWhere stories live. Discover now