3. Blue Eyes

52 6 0
                                    


In het weekend krijg ik Tobias maar niet uit mijn hoofd. Hoe hij daar stond bij de rotsen, hij leek alsof hij alles vergat net als toen ik nog surfde. Ik denk eraan met pijn, sinds het ongeluk durf ik niet meer te surfen, tuurlijk ik heb het geprobeerd maar iedere keer als ik er op lig ben ik binnen 2 seconden het water uit.
Vandaag heb ik het opnieuw geprobeerd maar ik sta hijgend op het strand. 'hey wat is er met jou aan de hand?' hoor ik ineens achter me, ik kijk om, het is Tobias. 'niks' zeg ik veel te snel 'Nou dat is ook niet weer als ik het zo zie' zegt hij 'Oke ik probeer over mijn angst heen komen' zeg ik en hij knikte 'laat me je helpen want zo te zien is het surfen, toch?' vraagt hij en ik knik. Hij loopt naar me toe en pakt mijn handen zachtjes vast 'je moet weer 1 worden met de zee' fluisterde hij 'ga in de zee staaan' zegt hij en ik doe wat hij zegt. 'ga op je plank liggen en laat je gewoon even drijven' zegt hij, mijn adem stokt zodra ik lig maar ik hou het 10 seconde vol. Ik ren terug naar Tobias 'niet slecht!' zegt hij blij 'Door jou' zeg ik snel 'Ik kan je wel verder helpen wat denk je van ieder zaterdag' stelt hij voor 'Ja doen we' zeg ik. We lopen samen over het strand, naar mijn huis vlak voor de deur pakt hij mijn hand vast 'Ik vond het leuk vanavond' zegt hij en kijkt me doordringent aan. 'Ik ook' zeg ik zacht en kijk in zijn prachtige blauwe ogen 'tot morgen Azirea' (zelf verzonnen bij naam betekent waternimf a/'n) fluisterde hij bij mijn oor en geeft me een zoen op mijn wang. Als hij weg is loop ik naar binnen en laat me met een mega grote glimlach op de bank vallen' oh oh die lacht betekent maar 1 ding' zegt Robin die naast me op de bank ploft 'vertel' zegt hij en ik begin te vertellen over deze avond.

Chapter 3
Romance and secrets are next
Have fun

Water Waves Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu