Takže nový začátek huh?

178 24 19
                                    

Nom...nom..

Jelikož mi dvě výjimečné klisničky řekli že každý může udělat chybu. A odpustily mi. A za to jim moc děkuji. A proto jsem se rozhodla dát svůj účet zase do pohybu.

Je tu však pár změn které chci uskutečnit.

·Nebýt taková citlivka a trochu se do toho opřít.

· Má Oc Jang, Ice Wing, Desert Night. Už tu neuvidíte. Už bude jenom Dead Smile. Protože ji mám prostě nejradši. A přirostla mi k srdci.

· Trochu změnit vzhled Dead Smile. A to i trochu povahu. Proto se tešte na takovou ministorku a změnu.

To by byli všechny změny. Ale teď jenom taková informace.

Chtěla bych napsat jednu příběhovou mlp knihu jménem Slepá láska. Tu napíšu tak na 95%.

A potom napsat jednu realnou příběhovou knihu jménem Hvězdy. Ale tu napíšu tak na 50%.

Taky chci říct aby jste nečekali žádné knihy z minula jako je čtyři strany nebo jiné. Promiňte ale vážně ne. Děkuji.

A teď dvě takové důležité informace. Velice důležité...

Takže ta první je na téma toho že ukončila svůj účet Elisa. Jop...ta holka která psala knihu jak se stát unicornem. A ano to je ta holka o které jsem tady celou dobu básnila jak je úplně nejlepší člověk kterého jsem potkala.

Není to pravda ona není dokonalá jak jsem si slepě myslela. Ona mě bohužel nechala zrovna v tom nejhorším. A když jí píšu na její druhý účet ( na kterém je aktivní. Jop znám jméno toho druhého účtu ale neřeknu.) Tak mě úplně ignoruje.

Takže závěr? Chci na ní úplně zapomenout. Ale děkuji jí za vše....

 Ale děkuji jí za vše

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stýská se mi...ale musím to překonat.





A druhá důležitá věc....chci moc poděkovat dvoum lidem. Přesněji řečeno dvoum klisničkám. Které mi pomohly znovu začít.

Teress5 Ty jsi mi už pomohla mnohokrát. A vždy jsi tu pro mě byla. Chápala jsi mé myšlenky a mě samotnou. Moc ti děkuji že jsi mi pomohla najít mé já. A pomohla mi jak já s oblibou říkám ''vyhrát nad životem...''

DarkyDarkynelight Ty jsi mi zase moc pomohla v tom že jsem se smířila s tím že jsem prostě jiná než ostatní a že to není špatně ale dobře. Ty jakož to bisexuálka jsi mi porozuměla asi nejvíce. A za to ti moc děkuji.

A moc bych si přála by jste mi teď na začátku pomohli zase vzlétnout. Děkuji za vše.

💙DeaD💙


 Mlp Obrázky 2#   Kde žijí příběhy. Začni objevovat