Ahoj!
Já vím tahle kniha má být pozastavená ale dostala jsem nápad udělat ask!
Prosím prosím napište cokoliv udělá mi to hroznou radost... moc mě baví odpovídat ma cokoliv! Na cokoliv! Prosím napište mi do comm jakoukoliv otázku! Moc prosiiiim!
Můžete se ptát:
· Mého furry oc Eliota ( najdete ho v nknize moje furry věcičky)
· Mě ( ne na moc osobní otázky)
· DeaD Smile ( moje mlp oc)
· Rona ( přítele DeaD Smile)
· Ary (Nejlepší kamarádka DeaD Smile)
· Dark Spirit (matka DeaD Smile... umřela na rakovinu když bylo DeaD Smile 9 let. Všechny informace o ní najdete v této knize v kapitole fakty o DeaD Smile)
· The End ( psychopatická sestra DeaD Smile... Není psichicky v pořádku no... hehe)
· Simon black ( naprosto zničila DeaD Smile život... Všechny informace o ní najdete v této knize v kapitole fakty o DeaD Smile)
· Qeen Gossip ( pomáhala Simon Black zničit DeaD Smile)
· Darky ( hlavní postava z knihy Light's off)
· Pinkie Die ( Nejlepší kamarádka Darky z knihy lights off)
· Mikie ( bývalý už mrtvý přítel Hlavní postavy z knihy lights off Darky)
Jak asi vidíte je vážně z čeho vybírat a prosím fakt napište nějakou otázku! Když může položit kolik otázek chce! Prosím aspoň jednu!
Taky si myslím že by vám pomohlo... pokud jste nečetli přečíst si aspoň kousek z knihy lights off a nebo celou back story DeaD Smile kde se budou vyskytovat 3 charaktery které jonde než v back story nenajdete. Ale nemohu vás do ničeho nutit...
Prosím!
Prosím!!!
💛DeaD💛