Tady v téhle kapitole bych chtěla moc poděkovat za podporu pár holčinám kterých si moc vážím. A také názor na jednu autorku. Která mi v poslední době trochu leží v hlavě.
Tak nejdřív poděkování. :D
GBG-S_RPGS Hrozně fajnaaa holčička vážně! 💛. Zastává se slabších a už nějakou dobu tu pomáhá pár lidem kteří mají problémi s haterama. Vážně úcta.
BleskmlpBleski Fajn holka! Děkuji ji za podpor a hezké komentáře. 💓
IamDisharmony Hrozně mega holka!💖. Milá a moc jí děkuji za hezké comm! Vážně nemám slov 💛.
terysekh Už delší dobu mě podporuje a je moc milá a člověka podrží💛.
fluffy_456 v poslední době nejlepší člověk co mě mohl potkat 💖. Pomáhá mi se vyrovnat s mou bisexualitou. Hrozně milá. BFF!
DarkyDarkynelight Tak téhle... Nemám žádných slov! 💖💖💖
IamLonelyWolf děkuji jí za podporu ^^
Nightmaredashfire taky jí děkuji za podporu a milé comm 💛
Elisasrecept2 k tobě nemám absolutně žádných slov Fofaine 😂😂😂
No a teď k jedné holce která mě v poslední době musím přiznat dělá vrásky 😂.
To to mi psala pod každou kapitolu v knize 200 faktů o mě. A urazila a nadávala spouště jiným autorům kterým to zřejmě muselo ublížit.
A chtěla bych této dámě laskavě říct ať si to svoje Ego laskavě sníží protože její ego je vyšší jak její IQ. A ať si ho prosím nezvyšuje na ostatních a nepíše jim do comm s prominutím takové sr*čky.
Děkuji. Sarovinka