4.

4.1K 37 4
                                    

O sa am grija sa il invat o lectie pe Casanova. Iar despre profa, va trebui sa vorbesc cu ea.
Odata, de doua ori, de trei ori. Ce Doamne iarta-ma face nebuna asta cu telefonul? Azi a anulat intalnirea noastra si acum nici nu mai raspunde.
Ma duc la ea.

Am cautat adresa ei prin mesaje gasind-o rapid. Mi-am luat telefonul si cativa bani plecand spre ea.
Ajunsa in fata casei am batut la usa de doua ori observand ca nu raspunde m-am autoinvitat inauntru. Mi-au trebuit doar cativa pasi pentru a ramane uimita de ceea ce am vazut.
Profa se afla peste Black agitandu-se vrand sa il simta cat mai adanc. Din instinct palma mi s-a dus spre gura acoperind un "o" facut perfect de catre buze.

- Hm, hm, am tusit atragand atentia asupra mea.

Cei doi s-au despartit stand ridicati in fata mea in toata goliciunea.

- Esti atat de ocupata incat nu ai putut raspunde la apeluri si nici nu ai mai venit azi la intalnire, profa.

- Eu...doar...

- Tu doar l-ai lasat pe elevul tau sa vina in locul tau la intalnire ca sa primesti drept rasplata o pula buna, nu? Ti-as zice ca s-au terminat partidele noastre de sex dar ador excitatia provocata de catre tine asa ca ce ar fi sa iti alungi elevul afara si sa ne incalzim putin? Ii zic cu o voce senzuala. Aceasta deja se incorda apucandu-l de mana pe Casanova. Acesta si-o retrage zambind.

- Cum ar fi un menage-a-troi ? Am avea toti de castigat.

- Vreau sa dispari in acest moment sau gravitatia nu va mai fi de partea ta. Ii spun dur dar profa intervine.

- Eu cred ca vom avea o experienta placuta.
Serios?  Eu cred ca acest elev ti-a dat lumea peste cap. Sau cel putin, penisul lui i-a facut asta.

- Bine, dar eu ma joc cu profa. Nu vreau sa ma atingi tu. Facand semn spre Black. Acesta ma privi apropiindu-se.

- Nu vrei sa te ating? Cum? Asa? Spuse ducandu-si mana spre zona mea intima acoperita de materialul colantilor. L-am apucat de incheietura tragandu-i palma departe de mine.

- Sa nu ma mai atingi. Il avertizez ridicand degetul aratator spre el. Acesta ma prinde de mijloc tragandu-ma la pieptul sau. Palma sa dreapta ajunge pe fundul meu pe care il maseaza usor in timp ce cealalta mana isi face loc in chilotii mei. Scap un geamat ragusit atunci cand ajunge la "fructul interzis".

- Se vede ca ma doresti si ca esti mereu gata pentru mine, iubito. Imi sopteste la ureche.

Nici nu am observat cand am fost intinsa pe canapea cu el deasupra mea. Si la naiba, imi lipsise. Si eu lui.

Drogul sexuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum