2.

11.1K 118 3
                                    



                                             2.


Am fluturat mana in semn de salut si am intrat inauntru. Holul era plin de elevi, mai multi baieti. Ii priveam pe fiecare in parte pentru o noua tinta.

- Cautati o noua victima, domnisoara?

O voce dura dar incantatoare se auzi in soapta la urechea mea. Am zambit. Soptind usor.

- Te oferi?

Acesta chicoteste. Am zambit din nou. Mi-am dus mana la spate atingandu-i șlițul. El a tresarit.

- "Fina" ca intotdeauna.

Am simtit cum s-a indepartat de mine si a mers inaintea mea. Am chicotit usor.

El este profesorul meu de biologie. El a fost una dintre "victimele" mele asa cum spunea, el si toti profesorii din liceu. Aici exista doar o singura femeie. Profesoara de matematica care a vrut sa ma lase repetenta si sa ma denunte ca m-am culcat de buna voie cu profi la Inspectorat.

A vrut dar am stiut cum sa o imbun. In schimbul tacerii sale a cerut o partida cu mine. Profa nu este lesbianca. Doar ca eu sunt singura care o atrag. Asa ca o data pe luna ne-o tragem.

Pauza se termina si trebuia sa ma indrept spre clasa. Cand am intrat pe usa de la clasa am fost placut uimita sa il vad pe Casanova cum avea o bataie cu partida mea de aseara.

Bataie se incingea si acum puteam spune ca ar fi bine sa intervin sau o sa intru impreuna cu ei la belea, sau nu.

- Incetati

Strig la ei iar cei doi se opresc intorcandu-si privirile catre mine. Am privit nervoasa.

- Ce aveti? S-au urcat hormonii la cap?

Cei doi ma privira cum tip la ei. Nici unul dintre ei nu zicea nimic.

- Vreau sa aud

- S-a sictirit ca eu te-am futut aseara si nu a fost el

Se revolta partida mea de aseara catre Casanova. M-am uitat la unul ba la altul apoi am deschis gura.

- Atunci o sa va sictiriti amandoi. Tu oricum nu o sa mai ai parte iar Casanova nici atat.

M-am adresat victimei mele de cu seara trecuta. Cei doi s-au uitat nervos unul catre altul. Nu i-am bagat de seama si m-am asezat in banca.

O pustoaica se aseza langa mine atunci cand proful de istorie intra in sala de curs. S-a asezat la catedra si a deschis catalogul.

- Aveti toti note si cum sfarsitul semestrului se apropie o sa discutam azi despre ce doriti.

Toata clasa suiera bucurosi. L-au aplaudat pe profu iar acesta se umfla in pene.

- Ce vreti sa discutam?

Se adresa proful clasei. Colegii au stat pe ganduri cateva clip apoi au zambit.

- Sex

Au zis toti colegii in cor iar profu' chicoti. Banuia sau stia deja despre ce vroiau ei.

- Ce vreti sa discutam pentru prima oara?

Unul dintre colegii mei ridica mana iar profu ii face semn sa vorbeasca.

- Cum fac o fata sa se culc cu mine?

Intreaba el si toti isi indreapta privirea catre mine

- Vrei sa o faci pe SiSi ca iti cada la picioare?

Acesta era Blake Casanova. M-am intors la banca sa aratandu-i degetul mijlociu.

- O sa ai parte de el, iubito

- Mai degraba tu o sa ai parte de el

Rad in batjocura de el iar clasa pufneste chicotand. Casanova pune botul si nu mai zice nimic.

- Bun. Am avut o ora interesanta. Acum va urez vacanta placuta si ne vedem in viitorul semestru.

Profu isi ia la revedere si pleaca lasandu-ne singuri in clasa. M-am ridicat din banca iesind pe hol. Am auzit pasii in spatele meu si stiam deja cine era.

Am fost salutata de cativa baieti din clasele mai mari cand treceam pe hol cu directia spre baie.

Am deschis usa de la veceu iesind. M-am spalat pe maini si am iesit pe usa. Casanova intra in fuga pe usa impingandu-ma inauntrul baii.

- Joaca in deplasare, Casanova

- Vreau sa vorbim

- Ce vrei sa vorbim? Nu avem ce.

Casanova nu zise nimic insa imi apuca incheieturile in mainile sale lipindu-le de faianta rece a baii.

Buzele sale erau lipite de gatul meu lasand saliva si urma sa de dinti.

- Date de pe mine, magarule

- Nu ma deranja

Zise el simplu. M-am incruntat si m-am smucit din stramsoarea sa. I-am aranjat o palma peste obraz si am parasit baia.

In fata usii erau o multime de baieti privind amuzati. Casanova iesi din urma mea ciufulit si cu camasa scoasa din jeans.

- Oo, ai avut dreptate Blake.

Ma uit spre directia celui care a zis asta. Picioarele m-au dus in fata sa si pumnul meu i-a aplicat una in cap.

- Ce dreptate a avut Blake?

Il intreb pe baiat si el se sperie putin. Ridic vocea la el si deja spune tot.

- A zis ca o sa ti-o traga in baie

Am zambit. Asa deci. Atunci sa zic ca o sa io trag eu, dar o sa ii trag una in gura.

Eram in fata lui Blake. Atunci cand am zambit el se uita mirat la mine dar nu pentru mult timp. Am strans pumnul si i-am dat una in gura. Acesta se prabusi cu mana la gura. Printre degete am vazut un firicel de sange.

- Uite ca ti-am traso eu in gura

Ii zic si plec. Toti se uita mirati. Chiar daca m-am culcat cu multi si toti pana acum am regulile mele si bunul meu simt. Nu joc la calciama.

Drogul sexuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum